Dev Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Porównujesz zdechle 312mm do 320mm ? Prosze Cię. ..
jacek70 Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Porównujesz zdechle 312mm do 320mm ? Prosze Cię. .. Naprawdę te 8mm robi tak wielką różnicę???
BEX4 Opublikowano 1 Października 2014 Autor Opublikowano 1 Października 2014 ta robi heheh szkoda gadać gdybym miał wymieniać to napewno nie z 312 na 320 :grin:
Mesiah Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 (edytowane) ta robi heheh szkoda gadać gdybym miał wymieniać to napewno nie z 312 na 320 :grin: Byłbym ostrożny z wysnuwaniem pochopnych opinii DEV to stary wyjadacz w kwestii hamowni i raczej wie co prawi. Hm sam nie wiem zbytnio jakie są różnice ale może średnica tłoka też się różni a to już robi dużo. Edytowane 1 Października 2014 przez Mesiah
Griffe Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Motorownie "sam" dłubałem, wiele się nie nadłubało bo raz, że to silnik NA, dwa sam w sobie jest mało wydajny. Kompletny wydech, obróbka głowic łącznie z wałkami Schricka, dolot i strojenie. Żeby nie było samego OT, swego czasu tarcze Mikody to był kiepski wyrób, po ostrym hamowaniu falowały się od temperatury i było bicie - nie wiem jak jest teraz, być może dawno to poprawili.
Dev Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 ta robi heheh szkoda gadać gdybym miał wymieniać to napewno nie z 312 na 320 :grin: Niestety, nie jestem w stanie znizyc swojej wypowiedzi na ten temat do Twojego poziomu abys mógł to zrozumiec.
jacek70 Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Koledzy najpierw trzeba by się zastanowić ile koni chcemy wyhamować. Jak seryjne czy też podniesione o 15-20 koni to i heble seryjne wystarczą.
Dev Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 z tą róznica że hamulce nie służą do szybkiej jazdy, tylko do szybkiego zatrzymywania auta z predkosci 50.100 czy 200km/h seryjne auta przy hamowaniu ze 150-170km/h maja ten problem że przy 60-70 juz ich praktycznie nie ma
tomasz102 Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 320mm wejda bez problemu do kol 15 ? (ori fele)
tomasz102 Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Czyli minium 16 musi byc ?
adadur Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 kolego serie mam 312 wiec dużo nie brakuje do 320 do tego w kwietniu założone nowe tarcze atm mikody i klocki ferodo premier Kolego w 312 masz ten sam zacisk co w 288 ... jak byś oba zaciski 312 i 320 miał w łapkach to może być zrozumiał różnicę
tomasz102 Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Czyli tarcze 312 podchodza pod 288 bez modyfikowacji i kombinacji. Z Waszych odpowiedzi wnioskuje, ze taka zmiana nie ma sensu ?
adadur Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 tomasz102 myśl myśl myśl jak mawiął Kubuś Puchatek ... a klocki w czym siedzą?
Mesiah Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) Musisz zmienić jarzma i najlepiej osłony tarcz bo te z 288 to popelina. Ogólnie badałem temat i odpuściłem 312. Zbieram graty pod 320. Tobie radze to samo jeśli lubisz polatać. Edytowane 2 Października 2014 przez Mesiah
BEX4 Opublikowano 2 Października 2014 Autor Opublikowano 2 Października 2014 ja nadal uznaje ze w moim wypadku jest to bezsensowne gdybym miał wymienić na wieksze to 345 i tyle
Dev Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 I co dalej ? Bedziesz jeździł na przodzie 345, a co z tyłem ? Tutaj tez masz jakąś mądrą teorię ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się