Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki lakier na hamulce


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Porównujesz zdechle 312mm do 320mm ?

Prosze Cię. .. :facepalm:

Opublikowano

Porównujesz zdechle 312mm do 320mm ?

Prosze Cię. .. :facepalm:

Naprawdę te 8mm robi tak wielką różnicę???
Opublikowano

ta robi heheh szkoda gadać :grin: gdybym miał wymieniać to napewno nie z 312 na 320 :grin: :grin: :grin:

Opublikowano (edytowane)

ta robi heheh szkoda gadać :grin: gdybym miał wymieniać to napewno nie z 312 na 320 :grin: :grin: :grin:

Byłbym ostrożny z wysnuwaniem pochopnych opinii :wink: DEV to stary wyjadacz w kwestii hamowni i raczej wie co prawi. Hm sam nie wiem zbytnio jakie są różnice ale może średnica tłoka też się różni a to już robi dużo.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Motorownie "sam" dłubałem, wiele się nie nadłubało bo raz, że to silnik NA, dwa sam w sobie jest mało wydajny. Kompletny wydech, obróbka głowic łącznie z wałkami Schricka, dolot i strojenie.

Żeby nie było samego OT, swego czasu tarcze Mikody to był kiepski wyrób, po ostrym hamowaniu falowały się od temperatury i było bicie - nie wiem jak jest teraz, być może dawno to poprawili.

Opublikowano

ta robi heheh szkoda gadać :grin: gdybym miał wymieniać to napewno nie z 312 na 320 :grin: :grin: :grin:

Niestety, nie jestem w stanie znizyc swojej wypowiedzi na ten temat do Twojego poziomu abys mógł to zrozumiec.

Opublikowano

Koledzy najpierw trzeba by się zastanowić ile koni chcemy wyhamować. Jak seryjne czy też podniesione o 15-20 koni to i heble seryjne wystarczą.

Opublikowano

z tą róznica że hamulce nie służą do szybkiej jazdy, tylko do szybkiego zatrzymywania auta z predkosci 50.100 czy 200km/h

seryjne auta przy hamowaniu ze 150-170km/h maja ten problem że przy 60-70 juz ich praktycznie nie ma

Opublikowano

320mm wejda bez problemu do kol 15 ? (ori fele)

Opublikowano

nie

Opublikowano

Czyli minium 16 musi byc ?

Opublikowano

niestety

Opublikowano

kolego serie mam 312 wiec dużo nie brakuje do 320 do tego w kwietniu założone nowe tarcze atm mikody i klocki ferodo premier

;)

Kolego w 312 masz ten sam zacisk co w 288 ... jak byś oba zaciski 312 i 320 miał w łapkach to może być zrozumiał różnicę

Opublikowano

Czyli tarcze 312 podchodza pod 288 bez modyfikowacji i kombinacji. Z Waszych odpowiedzi wnioskuje, ze taka zmiana nie ma sensu ?

Opublikowano

tomasz102 myśl myśl myśl jak mawiął Kubuś Puchatek ... a klocki w czym siedzą?

Opublikowano (edytowane)

Musisz zmienić jarzma i najlepiej osłony tarcz bo te z 288 to popelina. Ogólnie badałem temat i odpuściłem 312. Zbieram graty pod 320. Tobie radze to samo jeśli lubisz polatać.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

ja nadal uznaje ze w moim wypadku jest to bezsensowne gdybym miał wymienić na wieksze to 345 i tyle

Opublikowano

I co dalej ?

Bedziesz jeździł na przodzie 345, a co z tyłem ? Tutaj tez masz jakąś mądrą teorię ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...