Dikson Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Kolego krystian3769 przeczytałem wszystkie posty w tym temacie. Audi A4 przerobiłem już nie jedno. Z zamkniętymi oczami rozbieram je na czesci(bez mechaniki).A z tego co wyczytałem to jest napisane ze ASO ma zestaw naprawczy do tego. Dlatego jezeli nie masz odpowiedzi na pytanie to nabijaj posty w innych działach.
iwadrian Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 U mnie luzu jeszcze jako tako nie ma, ( no może minimalny) ale jak będę miał chwilę to wkleję łożysko na klej do szyb samochodowych. Jest bardzo silny a zarazem lekko elastyczny i będzie dobrze trzymał a zarazem tłumił wszelkie drgania. Coś na zasadzie tulei metalowo gumowej. twarde kleje się do tego nie nadają i bedą pękać i się wykruszać lub wyrabiać skoro aluminium się wyrobiło Otoczka ala guma wokół łożyska zapobiegnie postępowi tego raka. wkleiłem tak kiedyś sprzęgło sprężarki klimy w AWX-ie do czasu zakupu nowego , zrobiłem 80tys km i trzymało. Dalej trzyma tylko właściciela zmieniło. Swoją drogą to wstyd, że Audi nie poprawia takich bubli akcjami serwisowymi. Rozgłosu się boją.
rosk Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Ja mam luz z prawej strony, na pokrywie przekładni głównej - 0B4409131B . zrobiłeś coś z tym luzem na prawej półosi,z tego co się dowiedziałem to z prawej strony w przekładni są dwa łożyska stożkowe które powodują ten luz
krupskim Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Nie - jeszcze nic nie zrobiłem . Czekam aż się ociepli. Na rysunku w ETCE jest jedno łożysko kulkowe.
rosk Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Nie - jeszcze nic nie zrobiłem . Czekam aż się ociepli. Na rysunku w ETCE jest jedno łożysko kulkowe. etka pokazuje lewą stronę na prawej nie pokazuje żadnego łożyska dzwoniłem do serwisu i twierdzą że na prawej (strona pasażera )nie ma żadnego łożyska ,wczoraj odebrałem audi od mechanika,odkręcił pokrywę przekładni i twierdzi że są dwa łożyska stożkowe
krupskim Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Faktycznie - jest łożysko stożkowe - po jednym dla strony lewej i prawej. I co zrobił mechanik , bo słyszałem że można dać grubszą podkładkę dystansową Daj na PW nr tel. do siebie
rosk Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Faktycznie - jest łożysko stożkowe - po jednym dla strony lewej i prawej. I co zrobił mechanik , bo słyszałem że można dać grubszą podkładkę dystansową Daj na PW nr tel. do siebie jeszcze nie robił bo nie miałem łożysk,twierdzi że nie ma możliwości regulacji jedynie wymiana twierdzi również że po lewej jest jedno kulkowe a po prawej na wałku 2 stożkowe,serwis ich nie widzi i moja etka też ,jak masz nr łożyska będę wdzięczny ,bo jeżeli nie znajdę wg nr.to demontaż i szukanie po sklepach z łożyskami 1
krupskim Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Niestety nie mam nr łożyska. Mam luz na tej flanszy i podejrzewam że on jest przyczyna drgań nadwozia przy prędkości ok 60-75km/h. Na wolnych obrotach jak uruchomię silnik po nocy to też z prawej strony słychać odgłosy jak by coś było nieskręcone , takie burczenie. Jak trochę przejadę to odgłos znika. Znalazłem nr łozyska 0B4409218C Odwiedź tą stronę http://vagfans.info/PL/audi/RDW/A4/A4-Avant/2009/636/R/409/409010/mechanizm-r%C3%B3%C5%BCnicowy-walek-atakujacy+kolo-talerzowe-dla-6-biegowej-skrzyni-manual.#20
rosk Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Niestety nie mam nr łożyska. Mam luz na tej flanszy i podejrzewam że on jest przyczyna drgań nadwozia przy prędkości ok 60-75km/h. Na wolnych obrotach jak uruchomię silnik po nocy to też z prawej strony słychać odgłosy jak by coś było nieskręcone , takie burczenie. Jak trochę przejadę to odgłos znika. Znalazłem nr łozyska 0B4409218C Odwiedź tą stronę http://vagfans.info/PL/audi/RDW/A4/A4-Avant/2009/636/R/409/409010/mechanizm-r%C3%B3%C5%BCnicowy-walek-atakujacy+kolo-talerzowe-dla-6-biegowej-skrzyni-manual.#20 no faktycznie opisane jest jako łożysko lewe i prawe masz może schemat do skrzyni automat 8 biegowy wydaje mi się że mechanizmy się nie różnią ponieważ łożysko kulowe jest takie same.W środę zaprowadzam audi do mechanika dam znać jakie będą efekty
krupskim Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Ja mam manuala , ale sprawdź na tej stronie co Ci podesłałem..
rosk Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 (edytowane) jestem po wymianie łożysk w mechanizmie różnicowym koszt- uszczelnienie wału -27,86zł x2 0B4409399C-0B4409400D pierścień uszczelnienia-18,51zł WHT004074A łożysko stożkowe-210,90zł x2 0B4409123E-0B4409218C łożysko kulkowe-86,57zł 0B4409294D kapa łożyska-19,70 zł 0B4409175E olej-50zł robocizna-300zł u mnie z lewej strony luzu nie było natomiast z prawej był dosyć duży, a efektem tego było trzęsienie przy przyspieszaniu(objaw ja przy uszkodzonym przegubie wewnętrznym) najciekawsze jest to że serwis twierdził że w mojej skrzyni nie występują łożyska stożkowe, zasięgnęli informacji u producenta i dostali odpowiedź że nie występują a producent zaleca wymianę mechanizmu różnicowego Edytowane 21 Stycznia 2016 przez rosk
krupskim Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Ale nie napisałeś jaki efekt. Przestało go telepać.
rosk Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 (edytowane) Ale nie napisałeś jaki efekt. Przestało go telepać. telepanie ustało zero luzów na półosiach,podobno można zastosować podkładki regulacyjne,ale do tego według mojego mechanika trzeba wyciągnąć skrzynie,aby dobrac dobre podkładki Edytowane 21 Stycznia 2016 przez rosk
krupskim Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Gratuluje sukcesu. Ja mam lekki luz tylko z prawej strony - chba mechanik zdejmie pokrywe mechanizmu i zmieni łozysko na tej krótkiej półosi.
rosk Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 (edytowane) Gratuluje sukcesu. Ja mam lekki luz tylko z prawej strony - chba mechanik zdejmie pokrywe mechanizmu i zmieni łozysko na tej krótkiej półosi. u mnie był większy luz na 0B4409123E nie trzeba było podobno użyć ściągacza aby je ściągnąć Edytowane 21 Stycznia 2016 przez rosk
krupskim Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Łożyska w skrzyni to bez ściągacza wychodzą .
rosk Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Łożyska w skrzyni to bez ściągacza wychodzą . ze skrzyni bez ściągacza ale z wałka to już nie
krupskim Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Oczywiście, na walku kołnierzowym musi siedzieć mocno.
kruper Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Panowie, wlasnie jestem po zakupie lozyska kulkowego i kapy w ASO Bialystok. Koszt lozyska 89 zl, kapa 19zl. Chcialbym sie dowiedziec czy jest mozliwosc wymiany tego lozyska samodzielnie ? W warunkach domowych ? Potrzebna jest jakas prasa ? Na co dokladnie trzeba zwrocic uwage ? Dzieki wielkie za jakiekolwiek wskazowki.
krystian3769 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Jeżeli zmieniasz łożysko z lewej strony to bez problemu wymienisz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się