kruper Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Tak, zmieniam tylko po lewej stronie bo jest "luzik". Mam angola, ale nie ma to pewnie żadnej różnicy. Jak z demontażem półośki ? Trzeba ją wypiąć/wyciągnąć ze skrzyni ? Nie będzie z tym problemów ?
krystian3769 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Tak, zmieniam tylko po lewej stronie bo jest "luzik". Mam angola, ale nie ma to pewnie żadnej różnicy. Jak z demontażem półośki ? Trzeba ją wypiąć/wyciągnąć ze skrzyni ? Nie będzie z tym problemów ? Dokładnie. Musisz porozpinać i wyjąć ją z obudowy skrzyni. U mnie gniazdo miało taki luz że łożysko wypadło razem z półośką.
krupskim Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Łożyska w skrzyni to bez ściągacza wychodzą . ze skrzyni bez ściągacza ale z wałka to już nie Będę się zabierał do prawej strony bo mam mały luz i trochę mi telepie nadwoziem w przedziale 60-75km/h. Łozysko to wiem jakie potrzebne , ale nie wiem jakie uszczelniacze i co ewentualnie jeszcze kupić. Możesz podpowiedzieć.
kruper Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Moze to troche dziwne pytanie, ale chcialbym wiedziec wszystko na tip top... Jak rozpiąć półośkę ?
rosk Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) Łożyska w skrzyni to bez ściągacza wychodzą . ze skrzyni bez ściągacza ale z wałka to już nie Będę się zabierał do prawej strony bo mam mały luz i trochę mi telepie nadwoziem w przedziale 60-75km/h. Łozysko to wiem jakie potrzebne , ale nie wiem jakie uszczelniacze i co ewentualnie jeszcze kupić. Możesz podpowiedzieć. wg.schematu co wstawiłeś to nr.,10,14,19 jeżeli jedno łożysko,a jak zdecydujesz się na drugie stożkowe lewe to wiadomo nr.20 ale do jego wymiany wydaje mi się że trzeba wyciągnąć koło talerzowe, no i jeszcze itr oleju do mechanizmu różnicowego bynajmniej u mnie w automacie w mechanizmie różnicowym jet inny olej niż w skrzyni jest osobny wlew Edytowane 26 Stycznia 2016 przez rosk
kruper Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 (edytowane) jestem po wymianie łożysk w mechanizmie różnicowym koszt- uszczelnienie wału -27,86zł x2 0B4409399C-0B4409400D pierścień uszczelnienia-18,51zł WHT004074A łożysko stożkowe-210,90zł x2 0B4409123E-0B4409218C łożysko kulkowe-86,57zł 0B4409294D kapa łożyska-19,70 zł 0B4409175E olej-50zł robocizna-300zł u mnie z lewej strony luzu nie było natomiast z prawej był dosyć duży, a efektem tego było trzęsienie przy przyspieszaniu(objaw ja przy uszkodzonym przegubie wewnętrznym) najciekawsze jest to że serwis twierdził że w mojej skrzyni nie występują łożyska stożkowe, zasięgnęli informacji u producenta i dostali odpowiedź że nie występują a producent zaleca wymianę mechanizmu różnicowego Kolego rosk, czy na tej liście łożysko kulkowe znajduje się zarówno na lewej półośce jak i na prawej ? Bo z tego co zrozumiałem to po prawej stronie mamy w sumie 3 łożyska. 1x kulkowe i 2x stożkowe. Niestety ja także muszę wymienić łożyska po stronie prawej... gniazdo ma spory luz. Przepraszam za jakość ale nagrywane grzebieniem... Edytowane 30 Stycznia 2016 przez kruper
rosk Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) jestem po wymianie łożysk w mechanizmie różnicowym koszt- uszczelnienie wału -27,86zł x2 0B4409399C-0B4409400D pierścień uszczelnienia-18,51zł WHT004074A łożysko stożkowe-210,90zł x2 0B4409123E-0B4409218C łożysko kulkowe-86,57zł 0B4409294D kapa łożyska-19,70 zł 0B4409175E olej-50zł robocizna-300zł u mnie z lewej strony luzu nie było natomiast z prawej był dosyć duży, a efektem tego było trzęsienie przy przyspieszaniu(objaw ja przy uszkodzonym przegubie wewnętrznym) najciekawsze jest to że serwis twierdził że w mojej skrzyni nie występują łożyska stożkowe, zasięgnęli informacji u producenta i dostali odpowiedź że nie występują a producent zaleca wymianę mechanizmu różnicowego Kolego rosk, czy na tej liście łożysko kulkowe znajduje się zarówno na lewej półośce jak i na prawej ? Bo z tego co zrozumiałem to po prawej stronie mamy w sumie 3 łożyska. 1x kulkowe i 2x stożkowe. Niestety ja także muszę wymienić łożyska po stronie prawej... gniazdo ma spory luz. Przepraszam za jakość ale nagrywane grzebieniem... Z prawej strony nie ma łożyska kulkowego aby zniwelować luz z prawej strony należy wymienić 2 łożyska stożkowe u mnie też był taki luz Edytowane 31 Stycznia 2016 przez rosk
krupskim Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 CZyli też trzeba wymienić łozysko stożkowe na lewym wałku?
rosk Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) CZyli też trzeba wymienić łozysko stożkowe na lewym wałku? ja wymieniłem obydwa i nie wiem czy wymiana prawego zniwelowałaby luz na prawej półosi jak pisałem wcześniej większy luz był na łożysku stożkowym lewym zeszło bez ściągacza.Ogólnie lewe i prawe łożysko odpowiada za luz na kole talerzowy co powoduje luz na prawej krótkiej półosi Edytowane 31 Stycznia 2016 przez rosk
kruper Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 Panowie właśnie zakupiłem cały komplecik łożysk i uszczelniaczy w salonie Audi Birmingham. Czy ta wymiana jest naprawdę taka straszna, że większość mechaników nie chce się tego podjąć ? Mówię oczywiście o stronie z mechanizmem różnicowym...
kruper Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Też się nad tym zastanawiałem, napisałem więc do serwisu Audi - UK. Otrzymałem wiadomość... myślałem, że spadnę z krzesła. Sama robocizna bez cześci, które już kupiłem to - 1149.40 funtów - przy terazniejszym kursie to - 6574,56 zł ...
krupskim Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Chyba ciut drogo . Jutro jadę wymienić całą skrzynię. Jak ktoś chce, to swoją z luzem na prawej flanszy mogę sprzedać za 4 stówki
rosk Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Panowie właśnie zakupiłem cały komplecik łożysk i uszczelniaczy w salonie Audi Birmingham. Czy ta wymiana jest naprawdę taka straszna, że większość mechaników nie chce się tego podjąć ? Mówię oczywiście o stronie z mechanizmem różnicowym... mój mechanik nie widział w tym problemu,zaprowadziłem na 8.00 a o 16 audi było do odbioru koszt 300zł + części
kruper Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Panowie właśnie zakupiłem cały komplecik łożysk i uszczelniaczy w salonie Audi Birmingham. Czy ta wymiana jest naprawdę taka straszna, że większość mechaników nie chce się tego podjąć ? Mówię oczywiście o stronie z mechanizmem różnicowym... mój mechanik nie widział w tym problemu,zaprowadziłem na 8.00 a o 16 audi było do odbioru koszt 300zł + części Zazdraszczam... Czy ta wymiana wymaga zdjęcia skrzyni z auta ? Btw... Mam nadzieje, że łożyska nie różnią się pomiędzy 1.8Tfsi a 2.0Tdi ?
rosk Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 skrz Panowie właśnie zakupiłem cały komplecik łożysk i uszczelniaczy w salonie Audi Birmingham. Czy ta wymiana jest naprawdę taka straszna, że większość mechaników nie chce się tego podjąć ? Mówię oczywiście o stronie z mechanizmem różnicowym... mój mechanik nie widział w tym problemu,zaprowadziłem na 8.00 a o 16 audi było do odbioru koszt 300zł + części Zazdraszczam... Czy ta wymiana wymaga zdjęcia skrzyni z auta ? Btw... Mam nadzieje, że łożyska nie różnią się pomiędzy 1.8Tfsi a 2.0Tdi Panowie właśnie zakupiłem cały komplecik łożysk i uszczelniaczy w salonie Audi Birmingham. Czy ta wymiana jest naprawdę taka straszna, że większość mechaników nie chce się tego podjąć ? Mówię oczywiście o stronie z mechanizmem różnicowym... mój mechanik nie widział w tym problemu,zaprowadziłem na 8.00 a o 16 audi było do odbioru koszt 300zł + części Zazdraszczam... Czy ta wymiana wymaga zdjęcia skrzyni z auta ? Btw... Mam nadzieje, że łożyska nie różnią się pomiędzy 1.8Tfsi a 2.0Tdi ? nie ma potrzeby wyciągania skrzyni,ja zamawiałem łożyska od 2.0 manual a mam 2.0 automat i w mechanizmie różnicowym są takie same łożyska
krupskim Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Łożyska są takie same. Wymieni je bez wyjmowania skrzyni
kruper Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Po wielkich bojach wracam z relacja... Stukalo, pukalo, przy kazdej zmianie biegow. Mimo tego, ze nakrecony przeze mnie filmik ujawnia luzy na lozyskach, o ile nie powinny takie byc to musze stwierdzic fakt, iz powodem dziwnych odglosow nie byly luzy na lozyskach. Panowie - zmasakrowalo mi poduche silnika od strony pasazera (Angol). Stara zostala zastapiona poducha Lemfordera. Odebralem dzisiaj auto, jedynka - gaz, dwa - gaz, trzy - gaz i cisza. Nic nie stuka, zadnych osglosow, jednym slowem - za***iście. Aczkolwiek mechanika z doswiadczeniem na temat skrzyn i tych nieszczesnych lozysk na mechanizmie niestety w Birmingham (Anglia) nie spotkacie... Czterech sie zabieralo za zmiane lozysk, zaden nie potrafil rozwiazac problemu... Mam nadzieje, ze jak jutro pojade do autoryzowanego serwisu audi i bede chcial zwrocic lozyska, simeringi itp to bez problemu je przyjma... Wkoncu to 130£ do przodu. Ja mam spokoj... wkoncu ! Ps. Jak ktos bedzie chcial fotke mojej ''poduchy'' to dajcie znaka...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się