opinia Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Witam wszystkich u mnie też z prawej strony duży luz. Pytanie czy przy wymianie stożkowych łożysk na mechanizmie różnicowym wystarczy same łożyska czy dodatkowo należy wymienić pokrywę przekładni głównej 0B4409131E? koszt takiej pokrywy w serwisie ponad 200zł.
diegokarol Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 A czy wibracje auta też występują u ciebie Piotr? Opisz czy na przyspieszaniu tylko czy przy odjeciu gazu też i w jakim zakresie prędkości. ?
quadral20004 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 pokrywa zostaje,polos wyciska sie z niej tak samo jak przegub z polosi
diegokarol Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 (edytowane) Czy To znaczy że gniazdo bieżni łożyska powinno być w porządku?Pytam ponieważ od strony kierowcy bardzo często gniazdo jest wybite w skrzyni na łożysku kulkowym. Edytowane 21 Kwietnia 2016 przez diegokarol
opinia Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Luz mam spory z prawej strony lewa jest ok. wibracje oraz huczenie od małej prędkości od ok 60km. a powyżej 150km aż cała buda wibruje.Odnośnie pokrywy czy nie będzie wyrobiona i wystarczą same łożyska uszczelniacze i oring Czy To znaczy że gniazdo bieżni łożyska powinno być w porządku?Pytam ponieważ od strony kierowcy bardzo często gniazdo jest wybite w skrzyni na łożysko kulkowe. Zależy jak długo latało się na luźnym w obudowie łożysku.Czasami bywa że zrobi się z obudowy jajko.
diegokarol Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 (edytowane) No to teraz pytanie czy ktoś zna numer dekla i łożysk na dyferencjale do skrzyni multitronic do audi b8 0AW? Etka nie podaje numerów? Ratunku! Edytowane 21 Kwietnia 2016 przez diegokarol
opinia Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Witam potrzebuje dokładne wymiary łożyska stożkowego lewego mechanizmu różnicowego.Posiadam tylko nr.serwisowy łożyska czyli OB4409123E po tym nr.nie idzie dojść w sklepie jakie konkretnie to łożysko. Proszę o pomoc!
diegokarol Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 (edytowane) No to teraz pytanie czy ktoś zna numer dekla i łożysk na dyferencjale do skrzyni multitronic do audi b8 0AW? Etka nie podaje numerów? Ratunku! PS. Dostałem maila od jednego z forumowiczów który wymieniał łożysko od dyfra. Napisał że trzeba opuścić sanki/wózek żeby się tam dostać ? bez odkręcania skrzyni. będzie trochę roboty?co wy na to, czy naprawdę nie da rady bez odkręcania sanek? Edytowane 30 Kwietnia 2016 przez diegokarol
quadral20004 Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Jaki widzisz problem.sanki trzymają się na 4 śrubami. ..
Adam Rychlik Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 czy konieczne jest zdemontowanie skrzyni do wymiany tych łozysk ???
diegokarol Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Właśnie zmieniłem komplet kół z 19 na 17 cali i wibracje totalnie ustały a myślałem ze to wina łożysk na dyferencjale. Jakie objawy luzu na łożyskach dyferencjału występują u was? Ja myślałem że to wibracje od łożysk a tu okazuje się że felgi lub opisane wcześniej zawieszenie( banany ). Na mniejszych kołach mniejszy opór i nie ma wibracji .
jozek726 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 No dobra Panowie ale taka sytuacja , prawe koło, wjadę na krawężnik 5 cm z prędkością 10-15 km na godzinę jest stuknięcie, ruszam do tyłu, lekkie przyhamowanie jest stuknięcie, zaobserwowałem właśnie te 2 przypadki w którym mi puknie w prawym kole (pasażer) może to być właśnie ten luz półosi ? Dodam że żadnego luzu w zawieszeniu nie ma.
quadral20004 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 No dobra Panowie ale taka sytuacja , prawe koło, wjadę na krawężnik 5 cm z prędkością 10-15 km na godzinę jest stuknięcie, ruszam do tyłu, lekkie przyhamowanie jest stuknięcie, zaobserwowałem właśnie te 2 przypadki w którym mi puknie w prawym kole (pasażer) może to być właśnie ten luz półosi ? Dodam że żadnego luzu w zawieszeniu nie ma. przegub
jozek726 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Na pewno ? Ogólnie na skreconych kołach jest wszystko ok. I jest to taki metaliczny dźwięk.
diegokarol Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Też mam problem z metalicznym dźwiękiem w momencie cofania obstawiam klocki ale pewności nie mam
diegokarol Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Ja też myślałem o tych łożyskach w skrzyni jako przyczynie ale nie mam pojęcia jak to sprawdzić
emdzej91 Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 (edytowane) Siema, Wlasnie przechoze temat w DE, AUDI ma na to swoj TPI (Technische Produktinfomation) o numerze 2023718/13, w .pdf ze zdjeciami jest do znalezienia w necie (ofc w jezyku Niemieckim), moge tez wyslac na mail tylko mi pierwsze napisz ze chcesz ([email protected]). Tam jest wszstko opisane z numerami czesci zamiennych i jak ma byc lozysko dokladnie zamontowane (Jak mi sie zechce to podejme sie przetlumaczenia tego dokumentu dla forum ale nie wiem czy na tyle znam jezyk). U mnie byo tak ze przy niskich predkosciach czuc bylo stukanie pod pedalem gazu, przy wyzszych 120+ zaczynalo telepac samochodem jak przy niewywazonym kolku, z czasem bylo coraz gorzej. Zrobil mi to mechanik ale dalej cos delikatnie czuc stukanie na pedale gazu i przy 200+ dopiero zaczyna lekko drgac auto. Edytowane 20 Lipca 2016 przez emdzej91
gontash Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Pytanie do osób które walczą z luzem na łożyskach. Czy występują u was wibracje na kierownicy podczas przyśpieszania auta ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się