jarek2140 Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 Witam Wiem, że jest mnóstwo tego typu tematów, ale akurat takiego nie znalazłem. Mam Audi A4 w kombi fl 99r 1,9TDI 110km. Byłem ostatnio u tunera, który mi ustawił dosyć mocną dawkę paliwa, i auto szło jak burza do przodu, pojechałem do niego żeby mi ją trochę obnizył bo dosyć mocno kopcił, teraz w sumie za słabo jedzie... Gdzie to w VCDS mogę zmienić? Wiem, że chodzi o dawkę z mg, w jakiejś adaptacji. Dodam, że robię to na własną odpowiedzialność, ogarniam vcdsa i dosyć długo z nim pracuję, tylko zwiększeniem mocy nigdy się nie bawiłem, wiem, że nie można dać niżej jak 2.2mg. Ile tuner mógł mniej więcej obniżyć dawkę?
spanky Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 pewnie chodzi CI o zwieszenie/zmniejeszenie dawki na wolnych obrotach ... najpierw login potem adptacje
tomasz102 Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Tak. Np u mnie można o 0,5 mg gdzieś regulować. Mi np dymek za samochodem nie przeszkadza, bo nie ma jakiejś tragedii. Może tuner nie znalazł złotego środka, albo Ty chciałeś soft bezdymny ?
jarek2140 Opublikowano 12 Października 2014 Autor Opublikowano 12 Października 2014 (edytowane) Tak. Np u mnie można o 0,5 mg gdzieś regulować. Mi np dymek za samochodem nie przeszkadza, bo nie ma jakiejś tragedii. Może tuner nie znalazł złotego środka, albo Ty chciałeś soft bezdymny ? ok, jak zmienić tą dawkę? oscyluje 2.8-3.0g. Chcę ok 2.5 jaki kod? Edytowane 12 Października 2014 przez jarek2140
fanthomas18 Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 W adaptacjach bodajże kanał 1. Tam w linijce pod numerem kanału masz jakąś wartość i guzikami "up" "down" ustawiasz taką, jaka będzie Ci pasowała, jak będziesz zmieniał sobie tą liczbę to automatycznie dawka Ci się będzie zmieniać
jarek2140 Opublikowano 12 Października 2014 Autor Opublikowano 12 Października 2014 W adaptacjach bodajże kanał 1. Tam w linijce pod numerem kanału masz jakąś wartość i guzikami "up" "down" ustawiasz taką, jaka będzie Ci pasowała, jak będziesz zmieniał sobie tą liczbę to automatycznie dawka Ci się będzie zmieniać wielkie dzięki !
Jacktdi99 Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 W adaptacjach bodajże kanał 1. Tam w linijce pod numerem kanału masz jakąś wartość i guzikami "up" "down" ustawiasz taką, jaka będzie Ci pasowała, jak będziesz zmieniał sobie tą liczbę to automatycznie dawka Ci się będzie zmieniać wielkie dzięki ! Witam podepne sie pod temat taki sam silnik 110 AFN pompa 10 na dniach mechnik bedzie zabierał sie za moja pompe paliwa zaczeła mocno sie pocić aż cieknie po misce olejowej , w planach są mody wiec..... czy warto uszczelniać swoja pompe i podnieś jak najwiecej dawke paliwa ?? bedzie grała z wtryskami 230?? mechanik twierdzi ze owszem i bedzie dawała rade..., pompy 11 narazie nie mam zamiaru kupowac sprawa prosta stres i.. budżet
jarek2140 Opublikowano 13 Października 2014 Autor Opublikowano 13 Października 2014 jeszcze jedno pytanie. Czy oferowane powerboxy będą lepszym i bezpieczniejszym "wzmocnieniem" mocy od zwykłego podniesienia dawki w mg ? tutaj na allegro po 300zł http://allegro.pl/chiptuning-vw-golf-1-9tdi-90-i-110-km-powerbox-i4686856272.html i jeszcze jedno pytanie - jaka jest wartość oryginalna (jaka dawka ma być ustawiona) w VAG 1.9TDI 110km
spanky Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) jeszcze jedno pytanie. Czy oferowane powerboxy będą lepszym i bezpieczniejszym "wzmocnieniem" mocy od zwykłego podniesienia dawki w mg ? tutaj na allegro po 300zł http://allegro.pl/chiptuning-vw-golf-1-9tdi-90-i-110-km-powerbox-i4686856272.html i jeszcze jedno pytanie - jaka jest wartość oryginalna (jaka dawka ma być ustawiona) w VAG 1.9TDI 110km Zostaw ta dawke w spokoju , ktos naopowiadal Ci bzdur ze zmieniajac wartosc dawki na biegu jalowym podnosi sie moc i teraz powtarzasz to w kazdym temacie .Zapamietaj - to nie jest zaden sposob na podniesienie mocy .... Poczytaj na temat dawki na biegu jalowym i sporo Ci sie rozjasni . Co do samego podniesienia mocy to masz tylko jedna prawidlowa droge - chiptuning (modyfikacja oprogramowania w sterowniku silnika) tez radze o tym poczytac . Co do boxa z allegro .... Daruj sobie . Ps. zanim jakkolwiek bedziesz podnosil moc w swoim TDI to najpierw doprowadz go do serii , bo po logach ktore wstawiles w innym temacie widac ze juz ktos nie umiejetnie probowal ja podniesc , a Ty jeszcze chcesz tam boxa wstawic ..... Zlituj sie :-) Edytowane 13 Października 2014 przez spanky
Bartollo Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) Te Power boxy z allegro to w rzeczywistości oporniki za 10gr i potencjometr za okolo 2zł działa to na zasadzie takiej ze oszukuje czujnik temp paliwa wtedy sterownik podnosi dawkę tzn ilość wtryskiwanego paliwa na cylindry. Zmienia sie temperatura spalania resztki dopalają sie na denkach tłoków i w najgorszym wypadku wypali dziurę w tłokach najlepsza opcja to jak kolega wspomniał aby podnieść moc to chip tuning u profesjonalisty dawka ma byc na poziomie 3.5mg/skok. Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego. Kom Edytowane 9 Listopada 2014 przez Bartollo
ciahciah Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 jesteś pewny swoich teorii?
jarek2140 Opublikowano 20 Października 2014 Autor Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) jesteś pewny swoich teorii? jaka dawka jest fabrycznie ustawiona ? bo chciałbym powrócić do fabrycznych ustawień, wydaje mi się, że gość który mi to robił, podniósł tylko dawkę i skasował mnie 350zł. Chcę wrócić do fabryki i zastosować "powerboxa" - tak wiem, że to lipa ale lepsze to niż teraz mam. Edytowane 20 Października 2014 przez jarek2140
Bartollo Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 A i owszem. Jestem pewien. Jesli powerboxa czy też opornika używamy z rozsądkiem to raczej nic nie powinno sie stać. Ale widzie czasem jak znajomi skręcają powerboxa w opór ok 100ohm i dywan z rury sie rozkłada. I nie powiesz ze taka duża dawka nie szkodzi silnikowi a zwłaszcza tłokom i zaworom. A dawka fabrycznie wynosi 3.2mg/skok. Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.
jarek2140 Opublikowano 20 Października 2014 Autor Opublikowano 20 Października 2014 aha, dzięki za odpowiedź. Zakupię tego powerboxa i zobaczymy jaka będzie różnica;) trzeba się trochę w zyciu pobawić zabawkami:)
spanky Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) aha, dzięki za odpowiedź. Zakupię tego powerboxa i zobaczymy jaka będzie różnica;) trzeba się trochę w zyciu pobawić zabawkami:) Twoje auto wedlug loga ktore wstawiles w tym temacie -> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/291997-logi-dynamiczne-prosba-o-ocene/#entry4184518 ma wgrany juz program podnoszący moc (notabene kiepski) i pomysł żeby jeszcze dokładac boxa może skończyc się bałaganem pod maską ... Edytowane 20 Października 2014 przez spanky
tomasz102 Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 (edytowane) aha, dzięki za odpowiedź. Zakupię tego powerboxa i zobaczymy jaka będzie różnica;) trzeba się trochę w zyciu pobawić zabawkami:) Miłej zabawy, tylko po za bawie nie pisz tutaj kolejnych postów typu: - samochód przy 120 km/h traci moc - szarpie przy dodawaniu gazu - samochód przestał działać Zostałeś poinformowany, że masz zrobiony kiepski soft (limitery nie zostały zmienione) do tego chcesz mu dołożyć paliwa. Informujemy również, że jak jest kiepski program z z kiepską mapą paliwową to może się okazać, że za miesiąc dwumas albo turbo pokaże Ci środkowy palec. Miłej zabawy. PS. Za jakiś czas zrozumiesz, że mogłeś wydać około 400 zł na program z prawdziwego zdarzenia (hamownia niekonieczna jest) zamiast tracić kasę na półśrodki, które tylko niszczą Ci samochód. Są osoby znane i polecane na forum. Jedną mam w podpisie. Na Twoim miejscu kazałbym "tjunerowi" oddać kasę, albo poprawić soft.. Edytowane 21 Października 2014 przez tomasz102
kacper33 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) Witam wszystkich,posiadam Audi a4 b5 1.9 tdi 110km afn,ostatnio regenerowałem wtryski i mam nastawnik założony po regeneracji.Mam pytanie, jaką ustawić dawkę paliwa na rozgrzanym silniku 90C na wolnych obrotach??Bo szukam i każdy mówi inną wartość?Jaka wynosi fabryczna wartość dla mojego silnika? Edytowane 8 Grudnia 2014 przez kacper33
kacper33 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Dzięki ,właśnie na takiej dawce 3,6 mg fajnie reaguje na gaz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się