wiktorsam Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) Witam Proszę o analizę logów w moim 1.9 tdi AHU Auto po chipie i wymianie wtrysków na 0.216 Wydaje mi się że chodzi głośniej podczas przyspieszania i nie jestem pewien czy to wina samego silnika czy może kwestia poduszek silnika/wydechu. Stało się to po 60 km szybkiej trasie - 160-200+ km/h Na wolnych obrotach chodzi tak samo jak zawsze, przyspieszenie takie jak zwykle, odpala ok. Istnieje możliwość że mi się po prostu wydaje ale wolę sprawdzić wszystko. Różnica w dźwięku to podczas przyspieszenia słychać takie bardziej basowe dudnienie niż wcześniej, nie jest to klekot większy tylko większy basowy pomruk. Logi BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_189123.html STATYCZNE Grupa 000: http://vaglog.pl/log_189124.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_189115.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_189116.html DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_189125.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_189121.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_189120.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_189117.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_189114.html Przy okazji - ma ktoś pomysł co może być przyczyną delikatnego niedoładowania? Dolot sprawdzony cisnieniowo i szczelny chyba że dmucha z pod kolektora. Na 4 biegu doładowanie jest ok. Auto ma jeszcze katalizator. Druga sprawa z tego co zauważyłem statyczny kąt wtrysku się zmienił - regulowałem go 2 lata temu i był ustawiony na około 51 -52 teraz widzę spadł na 46. Czy to może mieć wpływ na pracę podczas przyspieszenia czy tylko na odpalanie i pracę na biegu jałowym? Pozdrawiam i dzięki za pomoc. Edytowane 11 Października 2014 przez wiktorsam
gerlinski Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Witam Proszę o analizę logów w moim 1.9 tdi AHU Auto po chipie i wymianie wtrysków na 0.216 Wydaje mi się że chodzi głośniej podczas przyspieszania i nie jestem pewien czy to wina samego silnika czy może kwestia poduszek silnika/wydechu. Stało się to po 60 km szybkiej trasie - 160-200+ km/h Na wolnych obrotach chodzi tak samo jak zawsze, przyspieszenie takie jak zwykle, odpala ok. Istnieje możliwość że mi się po prostu wydaje ale wolę sprawdzić wszystko. Różnica w dźwięku to podczas przyspieszenia słychać takie bardziej basowe dudnienie niż wcześniej, nie jest to klekot większy tylko większy basowy pomruk. Logi BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_189123.html STATYCZNE Grupa 000: http://vaglog.pl/log_189124.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_189115.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_189116.html DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_189125.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_189121.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_189120.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_189117.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_189114.html Przy okazji - ma ktoś pomysł co może być przyczyną delikatnego niedoładowania? Dolot sprawdzony cisnieniowo i szczelny chyba że dmucha z pod kolektora. Na 4 biegu doładowanie jest ok. Auto ma jeszcze katalizator. Druga sprawa z tego co zauważyłem statyczny kąt wtrysku się zmienił - regulowałem go 2 lata temu i był ustawiony na około 51 -52 teraz widzę spadł na 46. Czy to może mieć wpływ na pracę podczas przyspieszenia czy tylko na odpalanie i pracę na biegu jałowym? Pozdrawiam i dzięki za pomoc. W logach Ci nie pomogę.......A piszę bo mam to samo w AHU.....a buczy już drugi rok i nikt nie wie co to jest....co mechanik to inna opinia......od głowicy po turbo...wałek.....itp....a auto ma moc pali jak dziecko spala niedużo...tylko to buczenie......pozdrawiam!!!!!
Homiczek Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 dane z przepłyki są podejrzane, bo kończą się na 847.9. powinno zmieniać się w okolicy 1000 - 1100. tak jakby przepływka z jakiegoś słabszego silnika. a kąt powinien być w określonej normie - akurat nie wiem jaka, i ma wpływ na pracę silnika.
wiktorsam Opublikowano 13 Października 2014 Autor Opublikowano 13 Października 2014 Przepływka akurat w tym silniku więcej nie zmierzy
spanky Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) turbo sie pożno budzi i ten przeplyw jakis taki wysoki na niskich rpm i niskim doladowaniu , nidoałdowanie i wysterowanie N75 ,ja bym zaczal od sprawdzenia szczelnosci dolotu ... (lacznik przy koletorze ssącym) dane z przepłyki są podejrzane, bo kończą się na 847.9. powinno zmieniać się w okolicy 1000 - 1100. tak jakby przepływka z jakiegoś słabszego silnika. w tym sterowniku wiecej nie pokaze .... a to ze kat rozjezdza sie po uplywie czasu i pracy to rzecz normalna ... Edytowane 13 Października 2014 przez spanky
wiktorsam Opublikowano 13 Października 2014 Autor Opublikowano 13 Października 2014 O jest i spanky Jeżeli nie pamiętasz już to to auto jest po Twoim chipie . Dolot mam szczelny, sprawdzałem ciśnieniowo - rozłączyliśmy przewody przy kolektorze ssącym i przy turbo, zaślepiliśmy z jednej strony z drugiej podłączyliśmy sprężarkę i parę atmosfer wpompowaliśmy z znajomym -powietrze nie uciekało nigdzie. Na 4 biegu doładowanie jest ok choć samo wysterowanie turbo nadal na granicy. Ostatnio przy 190 km/h wyskoczył mi błąd przepływomierza i auto przymuliło na chwilę więc może coś z samą przepływką jest nie tak. Ja jeszcze ewentualnie obstawiam nieszczelny zawór wg przy turbo, ewentualnie zatkany kat bo już skończyły mi się pomysły.
spanky Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) Jezeli dolot szczelny to masz do zrobienia: Podmienic N75 z innego AHU/1Z Wywalic katalizator Sprawdzic WG Edytowane 13 Października 2014 przez spanky
wiktorsam Opublikowano 13 Października 2014 Autor Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) N75 zamówiłem kiedyś nowy oryginał z allegro, podłączyłem i było gorzej niż na moim więc oddałem sprzedawcy Edytowane 13 Października 2014 przez wiktorsam
Homiczek Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 w tym sterowniku wiecej nie pokaze .... więcej vag nie pokazuje czy ecu więcej nie liczy ? hmm w sumie to 850 na 50mg to tak w sam raz na granicy kopciucha ;p no chyba że maf na map przełączyłeś
spanky Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 N75 zamówiłem kiedyś nowy oryginał z allegro, podłączyłem i było gorzej niż na moim więc oddałem sprzedawcy dziwne ... no chyba ze byl uszkodzony ....
wiktorsam Opublikowano 14 Października 2014 Autor Opublikowano 14 Października 2014 N75 zamówiłem kiedyś nowy oryginał z allegro, podłączyłem i było gorzej niż na moim więc oddałem sprzedawcy dziwne ... no chyba ze byl uszkodzony .... No dziwne, nie były to duże różnice ale np zamiast tak jak teraz ciśnienie 2150 było 2100 i to powtarzalnie w trakcie każdego logowania. A może coś z gruchą od turbo albo wężykami od n75? Może trzeba cięgno podregulować? W logach po wypełnieniu impulsu dla n75 widać że pracuje na granicy.
Homiczek Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 to może jeszcze sprawdź zasilanie podciśnienia N75, bo rzeczywiście sterowanie turbo idzie na maxa, a roboty nie robi
wiktorsam Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 Problem głośniejszej pracy wydechu rozwiązał się sam - dzisiaj podczas ostrzejszego ruszania wydech puścił na łączniku pomiędzy katem a tłumikiem środkowym . 50 zł za łącznik i jest jak dawniej
spanky Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Problem głośniejszej pracy wydechu rozwiązał się sam - dzisiaj podczas ostrzejszego ruszania wydech puścił na łączniku pomiędzy katem a tłumikiem środkowym . 50 zł za łącznik i jest jak dawniej to trzeba bylo kata wywalic od razu ... Problem głośniejszej pracy wydechu rozwiązał się sam - dzisiaj podczas ostrzejszego ruszania wydech puścił na łączniku pomiędzy katem a tłumikiem środkowym . 50 zł za łącznik i jest jak dawniej
wiktorsam Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 Dzisiaj nie miałem czasu bo z tego co mówił tłumikarz to jakaś godzina do półtorej roboty, ale niedługo tam zajadę. Za wywalenie kata życzą sobie 100 zł - chyba znośna kasa?
marcin_franz Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Ale oddadzą Ci wnętrzności z kata? Bo za nie na skupie ze 150 zł możesz dostać Wysłane z terenu
ciahciah Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 nie był bym taki pewny czy wywalenie katalizatora coś da, możesz rozpiąć wydech za turbo i zrobić 011d się od razu rozjaśni skrócić cięgło nie zaszkodzi no ale najpierw trzeba być pewnym czy wydech drożny zrób od 1000obr osobno loga 003, 010 i 011, wystarczą do 2000obr nie zrobiłeś loga 001d i statycznego, a one mają ogromny wpływ na wstawanie turbo dalej auto dymi?
vauxhall95 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 i wypompuj olej z gruszki turbo bo ostatnio mialem podobny przypadek w AGR,wycieklo z dobre pare ml oleju
ciahciah Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 i z wężyka rura dolotu-ecu i z samego ecu wydmuchać olej, to też poprawia wstawanie turbo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się