Gość Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 jak zaczyna być slyszalny na rozgrzanym to znaczy, że to jego początek końca jestem po wymianie napinacza na ori z tym, że dorwałem go za 1200 zł jeżdze rok i nic sie nie dzieje generalnie o tym silniku i jego bolączkach wiem wszystko jakby co to wal pozdro
kornel Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Koledzy, powiedzcie mi proszę, czy w moim A4 b5 1.8 ADR Z 98 roku (VIN: WAUZZZ8DZWA215143) siedzi napinacz z wtyczką czy bez?
Wloczykij555 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Mam co prawda Passeratti ale też z 98' i u mnie jest z wtyczką. Przecież to wystarczy maskę otowrzyć i rzuć okiem, nic nie trzeba rozbierać żeby sprawdzić. Wtyczka powinna być z tyłu silnika, za deklem,zaraz pod plastikową rurą dolotu powietrza.
kornel Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 (edytowane) Dzięki wielkie za podpowiedź, Wloczykij555. Zajrzałem dzisiaj pod maskę i załamka - siedzi napinacz z wtyczką :/ Auto warte pewnie jakieś 6 tys. i wkładać w niego ponad 2 tys. za napinacz z łańcuchem? Charakterystyczne terkotanie słychać jakieś 3 sekundy po odpaleniu oraz każdorazowo przez ok. 1 sekundę po zmianie biegu, w momencie jak puszczam sprzęgło i naciskam pedał gazu. Poza tymi przypadkami, w trakcie jazdy silnik pracuje normalnie. Myślicie Koledzy, że można tak jeździć, czy natychmiastowa wymiana? Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez kornel
Wloczykij555 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 (edytowane) U mnie też słuchać delikatne terkotanie. Raczej nie ma opcji, że będę to teraz wymieniał. W razie co, wymiana silnika wyjdzie taniej ADRy chodzą za "grosze". Jak się uprzesz, to możesz spróbować ten napinacz reanimować. Chyba na forum passata widziałem tutorial gościa który to robił. O ile pamiętam, chodziło to, ze kanały olejowe w tym napinaczu były zapchane nagarem. Chłop to wyjął, wyczyścił i założył z powrotem - operacja zakończyła się sukcesem. Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez Wloczykij555
Gość Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 można jezdzic, z czasem bedzie coraz mniej mocy i wieksze spalanie, najwyzej skonczy sie tym ze lancuch wytrze slizgi do cna, może głowice obskrobie troche, finalnie brak synchro i bliskie spotkanie zaworow z tlokami w cylindrze
Wloczykij555 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Wszystko co uszolek napisał jest prawdą ale powtarzam - wymiana silnika i tak będzie tańsza I to o jakieś kilkaset zł. Daj sobie spokój, chyba że planujesz tournee po Europie
kornel Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Dzięki Panowie za odzew na moje pytanie! Jedynie teraz mnie będzie martwić, że będę jeździł tak trochę jak na bombie z opóźnionym zapłonem - cały czas się zastanawiając czy zaraz walnie, czy jeszcze trochę pojeździ... A co do tournee po Europie, to raczej nie planuję, chociaż na jakiś wypad do Austrii to szczerze mówiąc miałem ochotę..
Wloczykij555 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 A ja mam pytanie - co by się stało, gdyby wsadzić napinacz bez wtyczki? Owszem nie byłoby zmienności faz (które podobno i tak działają tylko przy rozruchu ale to może być plotka) i wyskakiwał by błąd na VAGu (zawsze można zostawić wpięty zaworek i schować gdzieś wtyczkę) ale oszczędność ogromna a spadek mocy pewnie byłby niezauważalny. Ten silnik i tak jest raczej emerycki.
Dawid199303 Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 Witam ciekł mi olej z napinacza łańcucha, a dokładnie z tej kostki gdzie się kabel podczepia, minęło 3 miesiące i olej znowu leci z tej wtyczki. Doradźcie mi czy można temu jakoś zaradzić można wymienić sama ta wtyczkę czy musze cały napinacz?
Gość Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 A ja mam pytanie - co by się stało, gdyby wsadzić napinacz bez wtyczki? Owszem nie byłoby zmienności faz (które podobno i tak działają tylko przy rozruchu ale to może być plotka) i wyskakiwał by błąd na VAGu (zawsze można zostawić wpięty zaworek i schować gdzieś wtyczkę) ale oszczędność ogromna a spadek mocy pewnie byłby niezauważalny. Ten silnik i tak jest raczej emerycki. W 1.8 nie ma czegoś takiego jak zmienne fazy rozrządu to rozwiązanie hondy, popularny VTEC gdzie jest dodatkowa krzywka na wałku. U nas można nazwać to zmiennym skokiem zaworów ssących. Nie siej prosze herezji o "zmiennych fazach, które działają tylko przy rozruchu" . Spadek mocy byłby znaczny i odczuwalny(jeśli masz jakiekolwiek pojęcie o działaniu silników to będziesz wiedział dlaczego). Ten silnik jest emerycki? Nie sądzę, zaczyna on żyć dopiero od 2,8-3k rpm w góre właśnie wtedy kiedy zmienia się skok zaworów, skraca się dolot i te 125ps oraz ~180nm bardzo dobrze sobie radzą z budą b5 do samiutkich 7k rpm. Można spokojnie i bez stresu wyprzedzać, tylko starym wolnossakiem w benzynie trzeba potrafić jeździć. I nie wyprzedzać przy 80km/h na 5'tce pod górke przy 2k rpm bo owszem wtedy to auto stoi w miejscu. Rzadko, które 1.8 jest też w stanie takim jakim być powinno, są nieszczelności, zużyty napinacz łańcucha, nie działający system skracania dolotu i pojawiają się takie właśnie opinie, że jest mułem i dużo pali. To bardzo wdzięczny i bezawaryjny silnik tylko podstawą jest zadbanie o niego. U mnie przy 18" i 9J szerokości przy oponie 205/35 doskonale sobie radzi i jestem w stanie bez stresu wyprzedzać wszystkie zawalidrogi jak i dynamicznie się poruszać.
Gość Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 Witam ciekł mi olej z napinacza łańcucha, a dokładnie z tej kostki gdzie się kabel podczepia, minęło 3 miesiące i olej znowu leci z tej wtyczki. Doradźcie mi czy można temu jakoś zaradzić można wymienić sama ta wtyczkę czy musze cały napinacz? Kolego nie leci Ci olej z wtyczki tylko z uszczelki pod napinaczem. Do zrzucenia pokrywa zaworów i weryfikacja. W zestawie napinacza sa dwie uszczelki jedna zwykła płaska oraz gumowy półksiężyć.
Słowiu Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Siemka Pany.Co prawda ja mam V6 ale chciałem was zapytać czy któryś z tych napinaczy warto kupić http://www.pompapaliwa.pl/napinacze-lancucha-i-paska-rozrzadu/3754-napinacz-lacucha-rozrzadu-wrc-078109087f-vw-audi.html http://allegro.pl/nowy-oryginal-napinacz-rozrzadu-audi-vw-078109087c-i5728814580.html
Gość Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Jeżeli chcesz za miesiąc znów go wymieniać to kupuj, jeśli chcesz raz a porządnie to tylko ori.
maniek2408 Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 Panowie i jak to jest można zakładać napinacz bez wtyczki ,jeżeli ori był z wtyczką czy raczej nie .Może wypowie się ktoś kto tak zrobił i jest ok
tasiorinho Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Ktos miał od nich napinacz? http://allegro.pl/zestaw-napinacza-lancucha-1-8-1-8t-oryginal-i6571541043.html#thumb/6 czy to może byc orginał naprawde?
przem8 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Godzinę temu, tasiorinho napisał: czy to może byc orginał naprawde? Za te pieniądze to oryginalny chińczyk
krzysztof-kosior1 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 2 godziny temu, tasiorinho napisał: Ktos miał od nich napinacz? http://allegro.pl/zestaw-napinacza-lancucha-1-8-1-8t-oryginal-i6571541043.html#thumb/6 czy to może byc orginał naprawde? Kolega ma racje, to oryginalny chińczyk. Ale tak się składa, że mam taki zamontowany z jednej strony. Na razie chodzi. Slizgi po 3 miesiącach nie miały śladów zużycia. Choć musiałem w nim już wymienić cewkę na oryginalną (ta czarna z wtyczką). Mam też w drugiej głowicy napinacz autloga i od początku chodzi ok
k232 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 11 godzin temu, tasiorinho napisał: Ktos miał od nich napinacz? http://allegro.pl/zestaw-napinacza-lancucha-1-8-1-8t-oryginal-i6571541043.html#thumb/6 czy to może byc orginał naprawde? Do przedlifta jeszcze bym się zgodził z tą ceną ale do polifta nie bardzo..
myts Opublikowano 15 Lipca 2017 Opublikowano 15 Lipca 2017 (edytowane) Witam A co powiecie na temat tego zestawu panowie i panie https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1619181419171-FE46576-rozrzad-kpl- lancuch---elementy,scr_dItems.html Edytowane 15 Lipca 2017 przez myts
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się