Łukasz13 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) No bo masz kolego racje, pisalem o tym pare postow wczesniej, czasami lepiej samemu przetestowac i wyciagnac wnioski, niz kierowac sie opiniami z neta. Edytowane 22 Marca 2015 przez ?ukasz13
Tomekqwerty Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 No bo masz kolego racje, pisalem o tym pare postow wczesniej, czasami lepiej samemu przetestowac i wyciagnac wnioski, niz kierowac sie opiniami z neta. DOkładnie
grzes791 Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) Dnia 22.03.2015 o 15:39, kukiz18 napisał: No to teraz zostanę zamordowany opiniami na temat wtryskiwaczy Valtek Otóż, w swojej A4 BFB 163KM założyłem niedawno gaz... budżetowo Byłem kiedyś instalatorem, graty skompletowane używane za ok 250zł wyjęte z jakiegoś BMW Sterownik Stag4 Reduktor KME Silver Wtryskiwacze Valtek czerwone Silnik ten ma najniższe czasy na pb ok 3,5ms. Przy dobrze dobranych dyszach można uzyskać czasy na lpg ok 4,5ms przy czasach pb 3,5 bez zapętlania na wysokich obrotach. Valtek skalibrowany na 0,4 radzi sobie z tym wyśmienicie Z ciekawości zerknę na skok po jakichś 5 tys, zobaczę czy się nie rozkalibrowały, jak się rozkalibrują poprawię i jeżdżę dalej Pozdrawiam. Witam panowie co do valteka też nie miałem z nimi problemu aż do teraz w sumie to nie problem zaczęły nie domagać więc podkręcilem im na reduktorze ciśnienie do 1,5 i jeszcze dają radę ale to już chyba końcówka dodam że nalatalem na nich jakieś 180 tys więc chyba w miarę. Ale mam już w zapisie barracudy 115 nl reduktor kme silwer auto a4b6 163km bfb pozdrawiam Edytowane 3 Marca 2017 przez grzes791
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się