bart3kk Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Witam. Dzisiaj stałem się szczęśliwym posiadaczem A4 B6 S-Line avant z silnikiem BEX 190 km. Z racji tego, że każde źródło podaje inaczej to zwracam się do Was z pytaniem: co ile powinno wymieniać się rozrząd w tym silniku ? U mnie był wymieniony przy przebiegu 97 tys w 2010 roku a obecnie ma przelatane 241. Według mnie jest chyba do wymiany. Jak myślicie ? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam, Bartek.
bart3kk Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 Wiem zdaję sobie z tego sprawę, że jest do wymiany ale czy mogę jeszcze jeździć czy lepiej trzymać auto w garażu dopóki nie będzie nowego ?
Magicbattle Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Panie wymieniaj nawet nie czekaj. bo pierdyknie cos i bedzie placz
bart3kk Opublikowano 25 Października 2014 Autor Opublikowano 25 Października 2014 Wiem, ale myslalem ze moze pojade dzisiaj nim na studia ale lepiej zalatwie jakies inne auto Wracając do mojego pytania, co ile powinno się wymieniać rozrząd w BEXie ?
krzysius Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 instrukcja podaje co 180 tyś km ale ja wymieniam co 150tyś km również mam BEX
bart3kk Opublikowano 25 Października 2014 Autor Opublikowano 25 Października 2014 Aktualnie mam zrobione 145 tys na tym rozrzadzie wiec go wymienie i przynajmniej bede wiedzial co mam bo nigdy nie wiadomo kto co tam wsadzil kiedys dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam Wysłane z mojego GT-S7710 za pomocą Tapatalk 2
kawowy19 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 a jak to jest dalej, w sensie po pierwszej wymianie. Po jakim przebiegu kolejna wymiana tez 180tys czy 120tys czy mniej? Pamietam jak kiedyś znajomy mi opowiadał że Gates niby zaleca 60/70tys albo 5lat.... Jest to możliwe? Sporo mniej w porównaniu do tego co serwisy zalecają
bart3kk Opublikowano 25 Października 2014 Autor Opublikowano 25 Października 2014 Ja mialem pierwsza wymiane przy 97 tys w aso, teraz mam 241 i to będzie druga wymiana Wysłane z mojego GT-S7710 za pomocą Tapatalk 2
kawowy19 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 to przeczytałem ale tak ogólnie jak to jest. Czy faktycznie druga wymiana tez na 120-180tys spokoj czy jednak mniej ?
edekxp Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 (edytowane) U mnie był wymieniony przy przebiegu 97 tys w 2010 roku W serwisie? Jakoś dziwnie wcześnie.W tych silnikach ogólnie w zaleceniach jest 180tys. U siebie mam wpis w książce 172tys - wymiana rozrządu Czy faktycznie druga wymiana tez na 120-180tys spokoj czy jednak mniej W instrukcji następna wymiana również 180tys, tylko wiadomo części oryginalne i takie jak na pierwszy montaż. Myślę że po 150tys można wymienić Edytowane 25 Października 2014 przez edekxp
erchi Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Co 180tys km lub co ileś lat, zależnie co szybciej nastąpi. Pytanie co ile lat dla tego silnika
edekxp Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Nigdzie nie ma wzmianki o latach.Był juz temat o tym.Jeżeli masz takie info to daj scan
erchi Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 (edytowane) Sam chciałbym wiedzieć, bo mam na rozrządzie zrobionym w aso 5 lat temu przejechane około 60tys km. Edytowane 25 Października 2014 przez erchi
edekxp Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Spokojnie 100tys możesz jeździć
erchi Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Pisałem w tej sprawie do serwisu, odpisali krótko: "rozrząd w tym silniku wymienia się co 180tys km." A tak na marginesie, odnośnie części potrzebnych do wymiany rozrządu, oto co otrzymałem w korespondencji mailowej ze sklepu rozrząd.pl: "witam,w przypadku tego auta są dwie opcje do wyboru:1. zastosowanie się do modyfikacji zalecanych przez producenta (grupyVW); czyli zamiana napinacza hydraulicznego na napinacz automatyczny:http://www.rozrzad.pl/pl/p/Rozrzad-pompa-wody-Skoda-Superb-1.8-T-AWT-CT909-5636450-65412/1766w zestawie pasek (Contitech) i rolka napinająca i prowadząca (Litens) są tych samych producentów co części oryginalne, jednak (nawet te oryginalne) rolki produkowane są w Chinach co zraża wielu klientów (chociaż nie ma powodów by twierdzić że są złej jakości), co prowadzi do drugiej opcji. 2. pasek Contitech, rolka napinająca z napinaczem hydraulicznym NTN, pompa wody Ruville - cena 484zł, to rozwiązanie dotychczasowe, takie jakie ma Pan w tej chwili w aucie. Pasek, rolki i napinacz tych samych producentów co oryginalne części. Rolki są wykonane w Japonii.Dopłata w obydwu przypadkach do pompy SKF wynosi 55zł. "
kawowy19 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 (edytowane) pasek Contitech, rolka napinająca z napinaczem hydraulicznym NTN, pompa wody Ruville - cena 484zł, to rozwiązanie dotychczasowe, takie jakie ma Pan w tej chwili w aucie z tego mamy rozumieć że pompa wody Ruville idzie na pierwszy montaż, podobnie jak hydraulik NTN??? Coś mi się nie wydaje Odnośnie tego że są dwie opcje to kiedyś zakładałem temat jak zmieniałem rozrząd pierwszy raz. A co do tego że np. w zestawie Conti'ego na rolkach pisze made in china czy tam romania to myślę że nie mam się czym stresować. Conti to za duża marka żeby pozwolić sobie, mimo produkcji w chinach, na jakieś jakościowe buble. Oczywiście to moje zdanie Edytowane 25 Października 2014 przez kawowy19
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się