toma085 Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Witam mam taką przypadłość w 1.9 AVB kiedy silnik ma większe obciążenie na przykład podczas przyśpieszania silnik zaczyna buczeć szczególnie od 1600 do 2100 obr/min , nie wiem co może być przyczyną na wyższych obrotach już to tak nie przeszkadza. Kolejną niepokojącą mnie rzeczą są szczypiące w oczy spaliny gdy auto chodzi w garażu czy to normalne czy objaw zużytych pompek? Dodam że silnik pracuje równo i nie kopci nawet jak się dodaje gazu. A i jeszcze jedno dziś rano jak było -2 to silnik zapalił ale musiał obrócić z dwa razy wcześniej palił z ćwierć obrotu.
RySio_LKR Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Kolego ja po wybiciu katalizatora mam taki3 buczenie i spaliny calkiem inaczej smierdza. W garazu to sie stac nie da z tylu auta.
toma085 Opublikowano 25 Października 2014 Autor Opublikowano 25 Października 2014 Hmm ciekawe czy u ,mnie jest kat ,ale spaliny bardzo śmierdzą..
lucabianco Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Sprawdź plecionkę pod EGR'em. Pewnie przepalona i stąd buczenie. No i kat pewnie też wypalony.
traktorek_tdi Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Witam ,założyłem podobny wątek ale ze względu na brak reakcji opisze swój przypadek tu bo problem wydaje się podobny -silnik ten sam - avb. W zakresie obrotów silnika 2200 - 2600 pojawia się rezonans basowy jakby ktoś napier.... w jakaś tubę . Słychać to generalnie w tym zakresie obrotów bez względu czy przyspieszam , utrzymuje czy tez obroty schodzą w dół przy odpuszczeniu powiedzmy z 3tys i trafiam na ten zakres. Jest to słyszalne najbardziej na 4 i 5 biegu. Słychać to wyraźniej po rozgrzaniu i w dłuższej trasie- najczęściej używany zakres obrotów w sumie . Auto przyspiesza normalnie ,nie dymi itp .... na zimno jednak potrafi trochę nasmrodzić przy porannym odpaleniu ale dymu nie ma ....no chyba ze jest zimno i wilgotno (pewnie para). Plecionka trochę się pruje ,ale mechanik stwierdził ,że czarno nie jest wiec nie puszcza i by tego nie ruszał na razie... Tylko ten basowy dźwięk jest jednak irytujący. Czy wymiana na coś takiego to dobry pomysł ? http://allegro.pl/katalizator-audi-vw-passat-a4-a6-b5-1-9tdi-kat-i4731402580.html ...a może to jednak nie jest wina tej plecionki...
toma085 Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 (edytowane) Sprawdź plecionkę pod EGR'em. Pewnie przepalona i stąd buczenie. No i kat pewnie też wypalony. No plecionka troszkę się sypie ale okopcenia ani przedmuchów nie widać, a co to jest ten kąt go sprawdzić? Edytowane 26 Października 2014 przez toma085
adi55 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 jak wam buczy to zanczy ze walek jest do wymiany
Lukasz_200616 Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 to nie wałek ja jestem świeżo po wymianie a buczy podobnie jak na starym, według mnie to coś w układzie wydechowym.
Maestro_86 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Panowie u mnie zauważyłem przypadłość że póki auto nie osiągnie 90 stopni to nie buczy. Jak tylko temperatura w pionie to buczy. Ale to też nie zawsze. Czy tu temperatura silnika może mieć coś do rzeczy?
Jarek882 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 raczej w poduszkach. u mnie buczy jak jest zimno a poduszki mam nowe. gdy sie zrobi cieplej czyli jest na plusie nic nie buczy.
Maestro_86 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Ale to wiesz. jest powiedzmy 80 stopni i nie buczy.a wskazówka w pion i buczy.
toma085 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2015 U mnie chyba rzeczywiście jak zimniej to bardziej buczy może i rzeczywiście to poduszki ,powiem wam że zaczyna mnie drażnić to jeżdżenie dieslem chyba się przesiądę z powrotem na benzynkę.
traktorek_tdi Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 U mnie chyba rzeczywiście jak zimniej to bardziej buczy może i rzeczywiście to poduszki ,powiem wam że zaczyna mnie drażnić to jeżdżenie dieslem chyba się przesiądę z powrotem na benzynkę. Mam podobnie ...próbuje polubić tego mojego klekota ale jakoś nie idzie się zaprzyjaźnić jedyna zaleta porównując do poprzedniego benzynowego r6 że mało pali to trochę za mało ...
toma085 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2015 Dla mnie jest jeszcze jedna zaleta że jest fajny moment z dołu ale te wszystkie inne rzeczy są już gorsze niestety.
mrc2410 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Koledzy i jak z tym buczeniem ? Poradziliscie coś? Tez mi buczy i wydech drży.
traktorek_tdi Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 U mnie nadal buczy,huczy i drży itp ... generalnie porażka , ale skoro chciało się "premium" z klekotem to teraz się ma ;-) Nie mam teraz możliwości żeby odstawić klekota na kontrole przez kumatego fachowca ... PS. taka moja uwaga ap-ropo słynnej już oliwy do PD ... kupiłem z "kartką" castrol 5w30 , zalałem motulem specyfic 5w40 - był lepiej - klekot nieco ucichł ... idąc za ciosem ;-) postanowiłem zalać niby wypasem millers oil do PD i tu ...ból w moich uszach....
Maestro_86 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 A u mnie wsio samo ucichło i chodzi teraz aż miło Nie powiem Wam co pomogło bo nic nie ruszałem w aucie. Obstawiam poduchy i pewnie coś się ułożyło i chodzi elegancko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się