Skocz do zawartości
IGNOROWANY

bardzo ciezko pali na zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, potrzebuje pomocy, mam nie maly problem otoz od kilku dni coraz ciezej pali na zimnym pewnie niedlugo w ogole nie zapali,

kreci zdrowo i moze za 3 razem cos probuje lapac za 4 juz odpali ale gasnie i tak za 5 razem juz przytrzymam na obrotach i ok,

kiedy silnik jest cieply nie ma z tym problemu, dodam ze zadnych bledow silnika nie wyczytalem ani autocomem ani vagiem, wymienilem na szybko swiece tylko, auto zagazowane na benzynie tez czasem przejade, filtr paliwa nie wymieniany ok roku ale wymienie na dniach narazie krece jak glupi na zimnym bo potrzebuje auto do pracy i przez kolejny dni nie dam rady inaczej,

z gory dziekuje za pomoc kazda wskazowka jest dla mnie cenna, pozdrawiam

Opublikowano

Czujnik wody do wymiany, ale tylko ori.

sprawdź wszystkie podcisnienia

Opublikowano

tak przeważnie dzieje się jak gaz zalewa kolektor dolotowy,

możliwe,że reduktor przez podciśnienie popuszcza gaz do kolektora,

jeśli to sekwencja to spróbuj przed długim postojem zakręcić gaz w zbiorniku,niech auto przełączy się na pb i tak je zostawić do odpalenia,

jak potem załapie normalnie to albo reduktor albo wtryski do regeneracji ,wymiany

Opublikowano

dziekuje z gory za szybka i konkretna odpowiedz, mam nadzieje ze pomoze, pozdrawiam


sprobuje z tym gazem tez jutro jeszcze jest instalacja i podzespoly na gwarancji wiec jakby cos nie bedzie problemy mysle, dzieki


witam, chcialem sie tylko przypomniec ze problemem byl czujnik temperatury wody, gdzie autko zaraz po wymianie odpalilo jak nalezy

dziekuje za pomoc, pozdrawiam


Czujnik wody do wymiany, ale tylko ori.
sprawdź wszystkie podcisnienia

witam, chcialem sie tylko przypomniec ze problemem byl czujnik temperatury wody, gdzie autko zaraz po wymianie odpalilo jak nalezy

dziekuje za pomoc, pozdrawiam

Opublikowano

Witam. Gdzie znajduje się ten czujnik w tym motorze?

Opublikowano

Witam nie chce zakladac nowego watku wiec napisze tutaj.Mam podobny problem ciezko mi odpalal z rana lub ogolnie na zimnym dopiero za 3cim razem ,na cieplym ok.Wymienilem czujnik temp.cieczy i odpala od strzala ale obroty swiruja.Czy to wina najtanszego czujnika firmy maxgear?Aha wczesniej byl zielony 4pin a ja dalem niebieski 4pin.Prosze o odpowiedz

Opublikowano

Może to czujnik a może wina puszczającego reduktora. Sprawdź jedno i drugie.

Opublikowano

Nie będę zakładał nowego wątku. Mam podobny problem. Jeśli auto postoi ponad 10 godz odpala dopiero za 5 a nawet 8 razem :wallbash:

Mechanik podpinał kompa zero błędów.

Silnik rozgrzewa się dobrze więc to chyba nie czujnik?

Zobaczymy co mechanik rano stwierdzi...

Opublikowano

Moze puszczac gaz i zalewa silnik gazem

Opublikowano (edytowane)

Moze puszczac gaz i zalewa silnik gazem

Tak podpowiada mi mechanik.

Ale najpierw chcę wykluczyć czujnik temperatury.

Mechanik podpowiedział mi żebym jak nie będzie palił podpiąć VAG i porównać temperaturę w silniku z temperaturą na zegarach.

Wyczytałem że w silnik to bloki pomiarowe 001 i 004, a licznik 003.

Wiem że ten czujnik ma w sobie 2 sondy jedna do silnika druga do licznika.

Dopiero jak sprawdzę czujnik pojeżdżę na zakręconym gazie.

No i stało się. W ogóle nie chciał odpalić :facepalm:

Podpiołem vag temperatury zgodne a odpalić nie chce. Znalazłem błąd:

16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal

P0322 - 004 - No Signal/Communication

Więc laweta i do mechanika. Czujnik wymieniony na nowy i jak na razie furka pali bez uwag :banan:

Edytowane przez bossawka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...