bartasg1 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Panowie jak wygląda procedura wypalanie DPFa w silniku BMR 2.0 170 tdi? tak jak w 1.9?
bouzuki Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Silnik BMR jest w Pasku,pytaj na forum Passata.
bartasg1 Opublikowano 30 Października 2014 Autor Opublikowano 30 Października 2014 wiem wiem, tam nikt nie odpisuje a tu chłopacy mają też takie silniki więc pewnie będzie podobnie
Pawelkiwi Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Pewnie chodzi Ci o serwisowe wypalanie ? Wchodzisz do swojego programu nie wiem VCDS, VAG, KTS, AUTOCOM i włączasz serwisowe czyszczenie DPF. Silnik sobie zwiększa obroty, analizuje temperatury i wiele innych rzeczy po czym po ok. 15 minutach wyświetla komunikat END.
Dev Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 W VCDSie nie jest tak prosto jak piszesz wchodzi sie w adaptacje i podczas jazdy wpisuje się kodowanie 10016 I sprawdza się w blokach pomiarowych zeby dobrze sie wypalił trzeba zrobic to z 5 razy
jarfab0511 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 podcza jazdy wpisujesz czy na postoju?? do kazdego silnika 1,9 czy 2,0 jest taka sama procedura i kodowanie? w ktorym kanale sprawdzić w jakim % zapchany jest DPF?
Dev Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Podczas jazdy nie pamietam ktore bloki pomiarowe ale cos kolo 100. Jest tam tez temperatura. Widac jak się podnosi podczas wypalania.
piotrsob1 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Temperatury i stan zapełnienia podejrzysz w kanale 075, w następującej kolejności ( od lewej ): - temperatura przed turbo (st.C) - temperatura przed DPF-em (st.C) - stopień zapełnienia filtra (%) - temperatura za filtrem (st.C)
bartasg1 Opublikowano 31 Października 2014 Autor Opublikowano 31 Października 2014 a czyli wprowadzamy inne dane [Wybierz] [01 - Engine] [Coding-II - 11] Włącz Regeneracja wprowadzając 10016 a nie jak w 1.9 "21295" dobrze rozumiem?
kuebk Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) Probowales wogole wypalac DPFa zgodnie z procedura Ross-Techa? Jesli nie to sprobuj, jesli tak to napisz jakie konkretnie masz problemy. Edytowane 31 Października 2014 przez kuebk
bartasg1 Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Opublikowano 3 Listopada 2014 jednak jest identycznie jak w 1.9 czyli wpisujemy 21295 w coding
oomichalekoo Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 (edytowane) Witam mam napelnienie 100.61 % jazda przez 3 godziny nie pomogla mam do tego tryb awaryjny co robic? stało sie tak jak padła turbina i olej poszedl na filtr Vag can pro KKL poradzi sobie z awaryjnym wypaleniem filtra ?? z oleju Edytowane 9 Grudnia 2014 przez oomichalekoo
piotrsob1 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Przy takim zapełnieniu, w dodatku olejem, to samym VAG-iem nic nie zrobisz w kwestii jego usprawnienia Możesz popróbować fizycznie go "umyć" chemią, ale osobiście blado to widzę Prędzej po tej operacji będzie się nadawał na skup, niż do dalszej pracy
oomichalekoo Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Ale jak go myc? Przez sąde czy trzeba roscinac filtr Ale jak go myc? Przez sąde czy trzeba roscinac filtr Pojechałem do pracy na trybie awaryjnym i na filtrze po dojechaniu na miejsce nadal sie palil.Poszedlem do pracy wrocililem i juz tego nie bylo olej silnikowy sciekl z filtra przez rure.Przedmuchiwac nie chciało bo zle mi fachowcy wyregulowali gruche od turba dopiero z Tata to naprawiliscmy wszystko juz OK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się