Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wypalanie DPFa w silniku BMR 2.0 170 tdi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie jak wygląda procedura wypalanie DPFa w silniku BMR 2.0 170 tdi? tak jak w 1.9?

Opublikowano

Silnik BMR jest w Pasku,pytaj na forum Passata.

Opublikowano

wiem wiem, tam nikt nie odpisuje a tu chłopacy mają też takie silniki więc pewnie będzie podobnie

Opublikowano

Pewnie chodzi Ci o serwisowe wypalanie ?

Wchodzisz do swojego programu nie wiem VCDS, VAG, KTS, AUTOCOM i włączasz serwisowe czyszczenie DPF.

Silnik sobie zwiększa obroty, analizuje temperatury i wiele innych rzeczy po czym po ok. 15 minutach wyświetla komunikat END.

Opublikowano

W VCDSie nie jest tak prosto jak piszesz

wchodzi sie w adaptacje i podczas jazdy wpisuje się kodowanie 10016

I sprawdza się w blokach pomiarowych

zeby dobrze sie wypalił trzeba zrobic to z 5 razy

Opublikowano

podcza jazdy wpisujesz czy na postoju??

do kazdego silnika 1,9 czy 2,0 jest taka sama procedura i kodowanie?

w ktorym kanale sprawdzić w jakim % zapchany jest DPF?

Opublikowano

Podczas jazdy

nie pamietam ktore bloki pomiarowe ale cos kolo 100.

Jest tam tez temperatura. Widac jak się podnosi podczas wypalania.

Opublikowano

Temperatury i stan zapełnienia podejrzysz w kanale 075, w następującej kolejności ( od lewej ):

- temperatura przed turbo (st.C)

- temperatura przed DPF-em (st.C)

- stopień zapełnienia filtra (%)

- temperatura za filtrem (st.C)

Opublikowano

a czyli wprowadzamy inne dane

[Wybierz]

[01 - Engine]

[Coding-II - 11]

  • Włącz Regeneracja wprowadzając 10016 a nie jak w 1.9 "21295"

dobrze rozumiem?

Opublikowano (edytowane)

Probowales wogole wypalac DPFa zgodnie z procedura Ross-Techa? Jesli nie to sprobuj, jesli tak to napisz jakie konkretnie masz problemy.

Edytowane przez kuebk
Opublikowano

jednak jest identycznie jak w 1.9 czyli wpisujemy 21295 w coding

Opublikowano (edytowane)

Witam mam napelnienie 100.61 % jazda przez 3 godziny nie pomogla mam do tego tryb awaryjny co robic? stało sie tak jak padła turbina i olej poszedl na filtr

Vag can pro KKL poradzi sobie z awaryjnym wypaleniem filtra ?? z oleju

Edytowane przez oomichalekoo
Opublikowano

Przy takim zapełnieniu, w dodatku olejem, to samym VAG-iem nic nie zrobisz w kwestii jego usprawnienia :naughty:

Możesz popróbować fizycznie go "umyć" chemią, ale osobiście blado to widzę :hi:

Prędzej po tej operacji będzie się nadawał na skup, niż do dalszej pracy :decayed:

Opublikowano

Ale jak go myc? Przez sąde czy trzeba roscinac filtr

Ale jak go myc? Przez sąde czy trzeba roscinac filtr

Pojechałem do pracy na trybie awaryjnym i na filtrze po dojechaniu na miejsce nadal sie palil.Poszedlem do pracy wrocililem i juz tego nie bylo olej silnikowy sciekl z filtra przez rure.Przedmuchiwac nie chciało bo zle mi fachowcy wyregulowali gruche od turba dopiero z Tata to naprawiliscmy wszystko juz OK

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...