MikeP79 Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 Podobieństwo jest bardzo duże. Na stronie napisane jest do jakich silników pasuje. Mój silnik oczywiście znajduje sie na tej liście. Nastawnik z Allegro zamontowany ale błąd nadal wyrzuca , chociaż już trzy dni jest ok. Zamykam temat. Wyrzuciłem sterownik klap z kompa. Kontrolka zgasła. Jest facet z radzynia ogarnięty w tym temacie.
STANIV Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 (edytowane) jak u was jest, przy porannym odpaleniu (zimnym) po wyłączeniu programowym nastawnika ? u mnie jak rano odpalam trochę zatelepie silnikiem, wskazówka obrotomierza drga, wymieniłem świece, na kompie zero błędów, teraz chłodniej objawy nasiliły się, wczoraj przed uruchomieniem auta odpiąłem wtyczkę nastawnika , jak odpaliłem auto to pracowało równo idealnie, czyżby tuner coś źle zaprogramował?, po przejechaniu 300m z odpiętą wtyczką nastawnika wyskoczył błąd silnika. Edytowane 31 Października 2016 przez STANIV
Kodzak33 Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Partacz nie tuner, nie wyłączył Ci nastawnika. powinieneś go mieć w pozycji otwartych klap, a po odpaleniu on nie powinien działać. Ja u siebie mam dodatkowo wypiętą wtyczkę i zero błędów oraz nie telepie silnikiem.
lukaszkrol001 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Witam jestem nowy też miałem problem z kolektorem śledziłem forum dość długo ale nie znalazłem rozwiązania , dlatego zabrałem się sam za jego naprawę i o dziwo się udało. Wyrabiają się ograniczniki położenia klap i dla tego wywala błąd , wystarczy je naprawić i kolektor działa w 100 % bez ingerencji w elektronikę czas naprawy około 2 godz. Jak ktoś potrzebuje mam naprawione dwa kolektory plastikowy i aluminiowy ewentualnie mogę naprawić uszkodzony u mnie miejscu Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Quattro Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 jak u was jest, przy porannym odpaleniu (zimnym) po wyłączeniu programowym nastawnika ? u mnie jak rano odpalam trochę zatelepie silnikiem, wskazówka obrotomierza drga, wymieniłem świece, na kompie zero błędów, teraz chłodniej objawy nasiliły się, wczoraj przed uruchomieniem auta odpiąłem wtyczkę nastawnika , jak odpaliłem auto to pracowało równo idealnie, czyżby tuner coś źle zaprogramował?, po przejechaniu 300m z odpiętą wtyczką nastawnika wyskoczył błąd silnika. Sprawdż cz jest olej w silniczku klapy gaszącej
kotu Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 Czasami i coraz częściej mam problem z odpaleniem samochodu, zacząłem już swój wątek TUTAJTeraz nie wiem czy to klapki w kolektorze, przepustnica, pompa paliwa czy inne ustrojstwo.Czy gdy występuje błąd P2015 to jest problem z odpaleniem silnika tak jak u mnie??Jak tak to znaczy, że przy rozruchu klapy są zamknięte i dlatego nie odpala??Dodam że po odpaleniu auto nie wpada w tryb awaryjny i nigdy nie świecił się check engine.
RALF76 Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 (edytowane) prawdopodobnie tak, jak się uszkodziła klapa w pozycji zamkniętej to nie odpali... Edytowane 27 Listopada 2016 przez RALF76
kotu Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 Zrobiłem test auto-comemW której pozycji klapy są zamknięte a w której otwarte??Kiedy klapy muszą być otwarte??1. Przy wyłączonym zapłonie.2. Jak włączony jest zapłon3. Przy rozruchu silnika (jak kręci rozrucznik)
Zdanek89 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Ja dzisiaj zostałem obdarowany takim blędem: 1 Fault Found: 5286 - Throttle Position Sensor (G69) P0121 00 [237] - Implausible Signal MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 182089 km Jakieś pomysły?
Zdanek89 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Czy nikt nie miał nigdy podobnego błędu, żeby mi pomóc?
troszkin Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 Witam, czy pojawia Wam się błąd P2015 i oświeciła kontrolka Check Engine lub inny dotyczący klapek kolektora ssącego. Zastanawiacie się nad wymianą kolektora lub wyrzuceniu klapek całkowicie z waszego pojazdu, a może chcecie rozwiązać problem kupując nastawnik klap kolektora mając nadzieję że załatwi Wam sprawę. Niestety po wymianie nastawnika nie załatwi to Waszego problemu. Jeśli nie chcecie wydać dużej sumy pieniędzy na naprawę mogę pomóc rozwiązać Wasz problem. Zajmuję się naprawą tego typu problematycznej usterki. Udzielam gwarancji na naprawę. Proszę o kontakt telefoniczny 696896946
Zdanek89 Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 Ja dzisiaj zostałem obdarowany takim blędem: 1 Fault Found: 5286 - Throttle Position Sensor (G69) P0121 00 [237] - Implausible Signal MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 182089 km Jakieś pomysły?Odnosnie wspomnianego problemu. Udało mi się rozwiązać sprawę samemu. Dmontaż przepustnicy jest banalnie prosty. Okazało się, ze około 60% światła jest zasłonięte nagarem. Zabrałem się za mycie. Nie trzeba zadnych dziwnych specyfików tylko benzynę i szmatę do wytarcia. Calość spowrotem zamontowana. Uprzednio sprawdziłem jeszcze to co skrywa pod sobą czarna poktywka - wszystko bylo czyściutkie. Bład został skasowany. Od tego czasu przejechalem 2000km i bład sie nie pojawia. Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
robertpacholaszs Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 ja wylaczylem komputerowo tylko nie wiem czy usunac je mechanicznie czy nie
robertpacholaszs Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 chcialbym sie dowiedziec czy po wykasowaniu komputerowo tych klapek trzeba tez je wyciac
robertpacholaszs Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Dnia 31.10.2014 o 10:09, Gibons napisał: Nowy silniczek nastawnik to koszt ok 400 zl plus 100zl wymiana Dzwoniłem teraz do mechanika i powiedział że lepiej jest to usunąć ponieważ za jakiś czas prawdopodobnie znowu się to wywali. Ponoć to przez te klaplki pada ten silniczek bo coś tam jest nie tak i teraz jak założymy nowy silniczek do starego kolektora to za jakiś czas znowu się to wysra dlatego audi wprowadzilo żę trzeba kupić oba te elementy nowe a koszt zabija. Lepiej to wywalić będzie tylko większa emisja CO2 co mnie wali i najprawdopodobniej wyłącze to softem. Koszt ponoć ok 450zł a czy usunoles je mechanicznie czy tylko przez komp
robertpacholaszs Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 ja wylaczylem ale nie wycinalem tego i jest oki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się