Skocz do zawartości
IGNOROWANY

3.0 tdi czy 1.9 tdi ?


harry9448

Rekomendowane odpowiedzi

mnie korci aby podjechac do mrmotors i podnieśc moc tylko boje się o skrzynie co ona na to i o ten wspaniały rozrzad czy wytrzyma. pewnie lepiej by było najpierw go wymienic a później działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łagodny dół, do 600 nm i przeżyje lata, po za tym po sofcie skrzynia i tak będzie pracować lepiej, jakby lżej i trochę dynamiczniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, w manuału zmiany też są odczuwalne w przypadku tych silników nawet bardzo.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to musze się zastanowić bo na bank wyjdzie niezły wynik bomam świeżo wymienione wtryski wywalony dpf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A olej w skrzyni wymieniałeś?

a co ma olej w skrzyni do programu? teoretycznie skrzynia wytrzymuje 500NM a ile w praktyce tego nie wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W manualu ograniczeniem jest dwumas i sprzęgło (nomen omen z RS4) - znoszą serię- powyżej 500Nm dostają już trochę. Tiptronic jest zdecydowanie mocniejszy.
Kwestię sprzęgła poprawiono w B8 (dwu-tarczowe) - przenosi do 700Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kevlar i jedzie dalej... na co dowodem jest sporo autek w okolicach 600nm. Ja mam grób powyżej 500nm i nie czuje by coś było nie tak,

kultura pracy przeniesienia napędu RS4 a V6TDI to kilka lat świetlnych, w RS jest mega lepiej, jesteś pewny że to jest to samo ?

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło jest dokładnie to samo. Inny jest dwumas.
Ja u siebie mam bodajże teraz spiek organiczny wrzucony...

Edytowane przez melman_zyrafa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pff teoretycznie to ta skrzynia w BMW 530 ma w standardzie 500 nM

W RS4 ma mniej nM niż w 3.0tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RS4 ma jeśli dobrze pamiętam poniżej 450 Nm.
Zawsze można założyć Clutchmasters za 900$ - wg producenta znosi 170% serii :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie mam bodajże teraz spiek organiczny wrzucony...

jakaś różnica w pracy w stosunku do serii ? ciężej / lżej ?

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na serii przejeździłem może 5 miesięcy- nie pamiętam już. Nie czuję większej różnicy- nie mam sprzęgła wyczynowego...
Po zmianie może faktycznie było bardziej "mięsiste"- ale nie twarde, że trzeba się było o fotel zapierać...
Natomiast kleiło tak- że na suchym i (nawet) dobrze rozgrzanych oponach potrafiło zamielić przy starcie i szybkich przepinkach między biegami... A myślałem, że się w Q nie da... :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jak malałem kevlar w 1,9 to musiałem tarcze upalać tak ciężko chodziło, była strasznie gruba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...