oca69 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 Aby być pewny podmień od kogoś z audi, ale myślę że to nie to. Odkręć korek zagrzej auto aż włączy się wiatrak, może jest zapowietrzony układ Tylko czym je zacisnąć skoro scisk stolarski jest za duży . Jaki ty masz zacisk metrowy? Takie coś masz? zmieścisz? Właśnie takiego nie mam ale by wszedł . Jutro kupie , kiedyś i tak się przyda
oca69 Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 hmm co do odpowietrzenia to myslałem że właśnie przez korek się odpowietrza No właściwie bez korka Ide na dwór pale auto odkręcam korek Witam panowie . Prawdopodobnie siedzi korek w zbiorniczku i zapowietrza układ . Zamówiony jutro rano montaż : kwasny:
piotrzaba5 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) Spróbuj go jeszcze odpowietrzyć. Być może reduktor masz w najwyższym punkcie, i powietrze idzie właśnie do niego? Zdejmij ten zimny wąż i zobacz jaki jest przepływ wody. Edytowane 14 Listopada 2014 przez piotrzaba5
oca69 Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 Spróbuj go jeszcze odpowietrzyć. Być może reduktor masz w najwyższym punkcie, i powietrze idzie właśnie do niego?Reduktor jest po zbiornikiem . Dzisiaj odpowietrzalem pół dnia i co chwile leci powietrze z nagrzewnicy . Po zgaszeniu auta syczy ze zbiorniczka tym wylotem od przelewu co jest od spodu.
soul87 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Nie ubywa plynu ? Kurna moze silnik lekko wywala spaliny do ukl chlodzenia :-)
oca69 Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 Nie ubywa plynu ? Kurna moze silnik lekko wywala spaliny do ukl chlodzenia :-)Nie zauważyłem ubytku płynu
edekxp Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Chociaż jakiś trop nie reduktor tylko układ zapowietrzony. Ktoś wspominał na forum że te silniki ciężko się odpowietrza
Gość cwiara Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Dziś byłem w Łodzi na szkoleniu KME i pytałem montażystów i prowadzącego czy mieli jakies problemy z goldami i nie słyszałem żeby ktoś narzekał wiec dziwne mi sie to wydawało żeby słabo grzały.
Łukasz13 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Też pierwsze słysze zeby gold zamarzł przy 140 km/h, moze przy 200 przez 5 km to mogło by go zmrozić, zatem odpowiedz na temat była już na drugiej stornie tego tematu
soul87 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Ja mialem przypadek gdy gold sie zapowiwtrzyl mega.. przy audi 2.4v6 .... trzeba bylo odpoqiwtrzac przy wezu wody przy reduktorze
oca69 Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 Panowie ja dzisiaj nawet odkreciłem reduktor węże od gazu , zostały tylko od wody ustawiłem kolankami do góry żeby odpowietrzyć .
koziol1172 Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Jak masz problem z odpowietrzeniem to wrzuc na przewod powrotny reduktora taka srobke , odpowietrznik. Stosuje to czesto fiat, bmw . Od fiata powinines dostac za pare groszy Wysłane z mojego PAP4044DUO przy użyciu Tapatalka
oca69 Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Opublikowano 15 Listopada 2014 Więc , korek założony , auto rozgrzane aiecw odpowietrzam . Tutaj pojawia się kolejny rebus . Ściągam lewy wąż z nagrzewnicy i z odpowietrznika leci powietrze , po upływie około 2 min zaczyna lecieć płyn . Po chwili złącza się wentylator od klimy i nagle przestaje lecieć płyn z odpowietrznika ściągam wąż całkiem a tam Zero płynu :O po jakiejś minucie zaczął się saczyc a później juz leciał normalnie . Sytuacja sie powtarza . Raz leci za chwile nie ma w ogóle i po chwili znów leci . Zapomniałem dodać jak dodam gazu płyn leci normalnie.
Magicbattle Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 cos masz chyba z pompa wody kolego albo z chlodnica wody bo dziwne masz przepływy. musisz to porządnie odpowietrzyć we dwie osoby. zalej zbiornik na maksa sciagnij delikatnie waz z nagrzewnicy ten z dziurka. obroty na dwa tysiace i czekasz az poleci plyn przez dziureczke delikatnie odpuszczaj obroty i dolewaj caly czas płyn. wogole to mozesz zbiornik odkrecic z mocowań i dac go jak tylko sie da najwyzej. plyn musi uciekac na wolnych obrotach z weza wtedy to jest dobrze odpowietrzone. wszystkie opaski masz dobrze posciskane?? jak to nie pomoze to jak pisalem chlonica albo pompa wody nie wyrabia
oca69 Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Opublikowano 15 Listopada 2014 Więc tak . Dziś kupiłem 10 L płynu . Z głupa zabrałem się za odpowietrznik między głowicami . Powiem tyle samo powietrze . Po czasie zaczął lecieć płyn . Potem zdjąłem wąż z nagrzewnicy pare baniek i płyn . Maska w dół w drogę , wracam reduktor letni jeden wąż płynu gorący przy reduktorze drugi od powrotu z nagrzewnicy letni . W poniedziałek płukanie nagrzewnicy . Jeżeli nic da . Automatycznie chamulce puszczają , na weekend zrzucam przód montuje nową pompe i termostat .
soul87 Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Nie zaciskakes nagrzewnicy na probe ? ...
oca69 Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Opublikowano 15 Listopada 2014 No wstyd sie przyznać ale nie . To najpierw ją zacisne mniej roboty w sumie Nie zaciskakes nagrzewnicy na probe ? ... Mam klucz . Idę zaciskać Nie zaciskakes nagrzewnicy na probe ? ... Zrobiłem jak mówiłeś . Oba węże były zimne po ściśnięciu prawego . Reduktor zrobił się zimny jeden wąż od płynu przy reduktorze chłodny . Czyli co jednak pompa ?
soul87 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Zacisnales weze od nagrzewnicy tam przy aku ? Przy grodzi samej ?
oca69 Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 Zacisnales weze od nagrzewnicy tam przy aku ? Przy grodzi samej ?Tak zacisnąłem prawy wąż . Ogrzewanie w aucie znikło .
karolas123321 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 (edytowane) No to jak znikło ogrzewanie to dobrze to zrobiłeś. Teraz sa juz tylko 2 opcje, reduktor albo pompa z termostatem. Reduktor to raczej bym wykluczył, bo jest bardzo nikła szansa, że to on. Nagrzewnicy nie musisz płukac, bo pisałeś ze auto grzeje jak wsciekłe. Na 2k obrotów odkrecenie odpowietrznika w małym obiegu powinno zrobic konkretną fontanne a nie ze leci albo nie leci. Zanim rozbebeszysz auto, upewnij sie ze ukłąd nigdzie nie załapuje lewego powietrza, i pasek nie jest tłusty. Edytowane 16 Listopada 2014 przez karolas123321
Rekomendowane odpowiedzi