Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podczas jazdy schładza reduktor


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Aby być pewny podmień od kogoś z audi, ale myślę że to nie to.

Odkręć korek zagrzej auto aż włączy się wiatrak, może jest zapowietrzony układ

Tylko czym je zacisnąć skoro scisk stolarski jest za duży .

Jaki ty masz zacisk metrowy?

Takie coś masz? zmieścisz?

8310-SZCZYPCE-ZACISKOWE-UNIWERSALNE-L-18

Właśnie takiego nie mam ale by wszedł . Jutro kupie , kiedyś i tak się przyda :wink:

Opublikowano

hmm co do odpowietrzenia to myslałem że właśnie przez korek się odpowietrza

No właściwie bez korka

Ide na dwór pale auto odkręcam korek :decayed:

Witam panowie . Prawdopodobnie siedzi korek w zbiorniczku i zapowietrza układ . Zamówiony jutro rano montaż :facepalm: : kwasny:

Opublikowano (edytowane)

Spróbuj go jeszcze odpowietrzyć. Być może reduktor masz w najwyższym punkcie, i powietrze idzie właśnie do niego? Zdejmij ten zimny wąż i zobacz jaki jest przepływ wody.

Edytowane przez piotrzaba5
Opublikowano

Spróbuj go jeszcze odpowietrzyć. Być może reduktor masz w najwyższym punkcie, i powietrze idzie właśnie do niego?

Reduktor jest po zbiornikiem . Dzisiaj odpowietrzalem pół dnia i co chwile leci powietrze z nagrzewnicy . Po zgaszeniu auta syczy ze zbiorniczka tym wylotem od przelewu co jest od spodu.
Opublikowano

Nie ubywa plynu ? Kurna moze silnik lekko wywala spaliny do ukl chlodzenia :-)

Opublikowano

Nie ubywa plynu ? Kurna moze silnik lekko wywala spaliny do ukl chlodzenia :-)

Nie zauważyłem ubytku płynu :wink:
Opublikowano

Chociaż jakiś trop nie reduktor tylko układ zapowietrzony.

Ktoś wspominał na forum że te silniki ciężko się odpowietrza

Opublikowano

Dziś byłem w Łodzi na szkoleniu KME i pytałem montażystów i prowadzącego czy mieli jakies problemy z goldami i nie słyszałem żeby ktoś narzekał wiec dziwne mi sie to wydawało żeby słabo grzały.

Opublikowano

Też pierwsze słysze zeby gold zamarzł przy 140 km/h, moze przy 200 przez 5 km to mogło by go zmrozić, zatem odpowiedz na temat była już na drugiej stornie tego tematu :)

Opublikowano

Ja mialem przypadek gdy gold sie zapowiwtrzyl mega.. przy audi 2.4v6 .... trzeba bylo odpoqiwtrzac przy wezu wody przy reduktorze

Opublikowano

Panowie ja dzisiaj nawet odkreciłem reduktor węże od gazu , zostały tylko od wody ustawiłem kolankami do góry żeby odpowietrzyć .

Opublikowano

Jak masz problem z odpowietrzeniem to wrzuc na przewod powrotny reduktora taka srobke , odpowietrznik. Stosuje to czesto fiat, bmw . Od fiata powinines dostac za pare groszy

Wysłane z mojego PAP4044DUO przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Więc , korek założony , auto rozgrzane aiecw odpowietrzam . Tutaj pojawia się kolejny rebus . Ściągam lewy wąż z nagrzewnicy i z odpowietrznika leci powietrze , po upływie około 2 min :o zaczyna lecieć płyn . Po chwili złącza się wentylator od klimy i nagle przestaje lecieć płyn z odpowietrznika :o ściągam wąż całkiem a tam Zero płynu :o :O :o po jakiejś minucie zaczął się saczyc a później juz leciał normalnie . Sytuacja sie powtarza . Raz leci za chwile nie ma w ogóle i po chwili znów leci .

Zapomniałem dodać jak dodam gazu płyn leci normalnie.

Opublikowano

cos masz chyba z pompa wody kolego albo z chlodnica wody bo dziwne masz przepływy. musisz to porządnie odpowietrzyć we dwie osoby. zalej zbiornik na maksa sciagnij delikatnie waz z nagrzewnicy ten z dziurka. obroty na dwa tysiace i czekasz az poleci plyn przez dziureczke delikatnie odpuszczaj obroty i dolewaj caly czas płyn. wogole to mozesz zbiornik odkrecic z mocowań i dac go jak tylko sie da najwyzej. plyn musi uciekac na wolnych obrotach z weza wtedy to jest dobrze odpowietrzone. wszystkie opaski masz dobrze posciskane?? jak to nie pomoze to jak pisalem chlonica albo pompa wody nie wyrabia

Opublikowano

Więc tak . Dziś kupiłem 10 L płynu . Z głupa zabrałem się za odpowietrznik między głowicami . Powiem tyle :o samo powietrze . Po czasie zaczął lecieć płyn . Potem zdjąłem wąż z nagrzewnicy pare baniek i płyn . Maska w dół w drogę , wracam reduktor letni :kwasny: jeden wąż płynu gorący przy reduktorze drugi od powrotu z nagrzewnicy letni . W poniedziałek płukanie nagrzewnicy . Jeżeli nic da . Automatycznie chamulce puszczają , na weekend zrzucam przód montuje nową pompe i termostat .

Opublikowano

Nie zaciskakes nagrzewnicy na probe ?

...

Opublikowano

No wstyd sie przyznać ale nie :facepalm: . To najpierw ją zacisne mniej roboty w sumie :wink:

Nie zaciskakes nagrzewnicy na probe ?

...

Mam klucz . Idę zaciskać :decayed:

Nie zaciskakes nagrzewnicy na probe ?

...

Zrobiłem jak mówiłeś . Oba węże były zimne po ściśnięciu prawego . Reduktor zrobił się zimny jeden wąż od płynu przy reduktorze chłodny .

Czyli co jednak pompa ?

:kwasny:

Opublikowano

Zacisnales weze od nagrzewnicy tam przy aku ? Przy grodzi samej ?

Opublikowano

Zacisnales weze od nagrzewnicy tam przy aku ? Przy grodzi samej ?

Tak zacisnąłem prawy wąż . Ogrzewanie w aucie znikło .
Opublikowano (edytowane)

No to jak znikło ogrzewanie to dobrze to zrobiłeś. Teraz sa juz tylko 2 opcje, reduktor albo pompa z termostatem. Reduktor to raczej bym wykluczył, bo jest bardzo nikła szansa, że to on. Nagrzewnicy nie musisz płukac, bo pisałeś ze auto grzeje jak wsciekłe. Na 2k obrotów odkrecenie odpowietrznika w małym obiegu powinno zrobic konkretną fontanne a nie ze leci albo nie leci. Zanim rozbebeszysz auto, upewnij sie ze ukłąd nigdzie nie załapuje lewego powietrza, i pasek nie jest tłusty.

Edytowane przez karolas123321
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...