Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Quattro AVANT RED USA! 320/288 1BV, k03HYB 440cc, FMIC, TIP, DP - Powered by Gregor10


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a teraz mi jeszcze napisz obok tych czesci ich ceny :D

umieram z ciekawosci ...

Opublikowano

a teraz mi jeszcze napisz obok tych czesci ich ceny :D

umieram z ciekawosci ...

Można by drugie B6 kupić :grin:

Opublikowano

Wkładaj body z S4 tylko bez znaczków, będzie cacy bo te dokładki nie pod kolor troszku zabierają uroku Twojej furze. Kolor auta jest świetny do tego można pomyśleć o lekkiej feldze 18 kompromis między 17a 19 wygoda i osiągi. :naughty: BTW jak wrzucisz body z S4 to może weźmie Cię na jakąś mocną hybrydę i podniesienie mocy jeszcze :P a S4 wcale tak dobrze nie jeździ niestety.. :kwasny:

Opublikowano

Dokładnie, to ze masz body S4 to tak naprawdę mało kto rozpozna w codziennym życiu (wiadomo co innego klubowicze) jak nie dasz znaczka...;) a wyglada o wiele lepiej niż S-line'owy

Opublikowano

body s4... ile to bedzie kosztowało ? 1500 zderzak przód (minimum) , 800 tył, 1100 listwy, 600 lotka + malowanie elementów.. i po co to wkladac w starego trupa ?:) lepiej kupic nowsze auto ;p

Opublikowano

body s4... ile to bedzie kosztowało ? 1500 zderzak przód (minimum) , 800 tył, 1100 listwy, 600 lotka + malowanie elementów.. i po co to wkladac w starego trupa ?:) lepiej kupic nowsze auto ;p

Pasja...? Hobby? :) to sie liczy :)

Opublikowano

no na taką pasje trzeba mieć niestety wór pieniądzów

Opublikowano

Zderzak bylby drozszy... nie spotkalem sie z taniej niz 1600 a trzeba doliczyc jeszcze gorny grill.

Tak jak piszecie, trzeba miec wór pieniedzy, a potem robi sie podsumowanie i wychodzi cena A4 B8 :D

Ja już dawno przekroczylem cene zakupu auta :D

Gdybym mial wywalic kase na wyglad to byloby mi szkoda, bo za to mozna juz myslec o stage II :)

Opublikowano (edytowane)

Hmm.. :mysli: najpierw stage II, a potem S4 body? ;):D

Edytowane przez Binek1.8T
Opublikowano

Zawsze jakos wolalem auta które jada lepiej niż wygladaja...

Opublikowano (edytowane)

Zawsze jakos wolalem auta które jada lepiej niż wygladaja...

Jestem tego samego zdania :thumbup1:. Żadne mody typu felgi zderzaki i inne pierdoły nie dają tyle frajdy co moc :P ale dokładki to chociaż w kolorze było by dobrze ogarnąć.

Edytowane przez arek_cccp
Opublikowano

Zawsze jakos wolalem auta które jada lepiej niż wygladaja...

Jestem tego samego zdania :thumbup1:. Żadne mody typu felgi zderzaki i inne pierdoły nie dają tyle frajdy co moc :P ale dokładki to chociaż w kolorze było by dobrze ogarnąć.

ooo tototototot utrafiliście w samo sedno... ;) Arek kiedy stroicie ?;>

Opublikowano

To pasuje się wylogować z forum i zalogowac ponownie dopiero jak będą dokładk ...


A4b6rear288mm_zps720tove1.jpg

Jest i tył 288mm.

Były spore opoznienia, skonczyło sie ponownym piaskowaniem i poskladaniem na nowych uszczelkach i tłoczkach zeby był spokój na lata.

Odpowietrzenie to jakas masakra. Przynajmniej dla mnie.

Opublikowano

To pasuje się wylogować z forum i zalogowac ponownie dopiero jak będą dokładk ...

A4b6rear288mm_zps720tove1.jpg

Jest i tył 288mm.

Były spore opoznienia, skonczyło sie ponownym piaskowaniem i poskladaniem na nowych uszczelkach i tłoczkach zeby był spokój na lata.

Odpowietrzenie to jakas masakra. Przynajmniej dla mnie.

Amen..A ja jeszcze pompę ABSu ruszyłem.. Matrix odchodził w garażu :)

Opublikowano

Po zmianie na 320 z przodu bylo inaczej czuc na pedale. Teraz po zmianie tyłu tez jest inaczej.

Kazdy kto zmienial 320/288 z ktorym rozmawialem po czasie jeszcze raz odpowietrzal i ja tez to planuje.

Opublikowano

W czym było odpowietrzenie problematyczne ?

Opublikowano

Ciężko po prostu zrobic to na raz zakładając suche zaciski. Ja tył odpowietrzałem dla pewności chyba trzy razy.

Opublikowano

Dev ma fajny patent ale to pewnie na forum juz n razy bylo opisywane :)

Opublikowano

Wiem, wiem, czytałem, ja to robiłem tradycyjnie na przykręconym zacisku. Dlatego 3x to robiłem ;)

Opublikowano

Tak trzeba robić bo inaczej potencjał 320/288 sie marnuje.

Jechalem kiedys taka B6 z 320/288 już po dotarciu ale chyba nieodowietrzone i powiedziałbym, że nie czuje różnicy a nawet było słabiej niż na moich poprzednich 312/255. Porównywałem tylko hamowanie z ok 100km/h. Może powyżej byłoby lepiej ale jeżeli tarcze sa wieksze to też ramie z jakim działa siła jest wieksza i powinno być to czuć od razu.

Po odpowietrzeniu u siebie czuje, że jest lepiej. Teraz trzeba docierać spokojnie heble.

Zrobiło się ciepło więc trzeba było umyć auto... ten kolor na prawdę da się lubić :)

zima_2016_zpsjczlchnh.jpg


Zdjecie zrobione kalkulatorem w pospiechu :D


Już chyba wiem gdzie popełniłem błąd.

Kilka stron temu pisałem:

Shock absorption/suspension, chassis 1BA Standard suspension/shock absorption
Weight category front axle 0JK Weight category front axle weight range 10
Weight category rear axle 0YN Weight range 13

Sprężyny z przodu są: 8E0 411 105 BH a powinno być dla 1BE/1BV o jedną kategorie wagową mniej czyli
8E0 411 105 CH niebieski biały zielony zielony

sprężyny z tyłu są 8E0 511 115 DB a powinny być dla 1BE/1BV o jedną kategorie wagową mniej czyli
8E0 511 115 DN(FN) niebieski zielony zielony


Dzisiaj kurier przywiózł mi przód czyli sprezyny koloru niebieski, biały, zielony, zielony oraz amortyzatory o numerze 8E0413031BT czyli 1BV

wg tej strony Gas-filled shock absorber. Suspension shock absorber made by Audi. #8E0413031CN

Tutaj jest rozpiska wagowa: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/98994-all-b6b7-obnizenie-zawieszenia-sprezynami-jak-dobierac-zakres-mas-osi/

0JH - klasa wagowa 8
- przy 1BA 854-885 kg
- przy 1BE 900-940 kg
0JJ - klasa wagowa 9
- przy 1BA 886-918 kg
- przy 1BE 941-982 kg
0JK - klasa wagowa 10
- przy 1BA 919-952 kg
- przy 1BE 983- kg

Dla OJK - klasa wagowa 10 przy 1BA to 919-952 kg natomiast taka waga bardziej odpowiada kategorii 8 1BE gdzie jest 900-940 kg.

Ja niestety zamontowałem kategorie 9 i dlatego auto tak mało poszło w dół z przodu.

http://www.a4-klub.pl/SiA.pdf

kategorieb6przod_zpsunobb6oj.png

Ja wstawiłem sprężyny o kolorze niebieski biały zielony zielony a powinny być niebieski biały zielony :)

Zaczynam szukać nowych sprężyn...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...