wampir Opublikowano 11 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2016 a teraz mi jeszcze napisz obok tych czesci ich ceny umieram z ciekawosci ...
kupczak90 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 a teraz mi jeszcze napisz obok tych czesci ich ceny umieram z ciekawosci ... Można by drugie B6 kupić
arek_cccp Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Wkładaj body z S4 tylko bez znaczków, będzie cacy bo te dokładki nie pod kolor troszku zabierają uroku Twojej furze. Kolor auta jest świetny do tego można pomyśleć o lekkiej feldze 18 kompromis między 17a 19 wygoda i osiągi. BTW jak wrzucisz body z S4 to może weźmie Cię na jakąś mocną hybrydę i podniesienie mocy jeszcze a S4 wcale tak dobrze nie jeździ niestety..
Binek1.8T Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Dokładnie, to ze masz body S4 to tak naprawdę mało kto rozpozna w codziennym życiu (wiadomo co innego klubowicze) jak nie dasz znaczka... a wyglada o wiele lepiej niż S-line'owy
Imhotet Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 body s4... ile to bedzie kosztowało ? 1500 zderzak przód (minimum) , 800 tył, 1100 listwy, 600 lotka + malowanie elementów.. i po co to wkladac w starego trupa ? lepiej kupic nowsze auto ;p
Binek1.8T Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 body s4... ile to bedzie kosztowało ? 1500 zderzak przód (minimum) , 800 tył, 1100 listwy, 600 lotka + malowanie elementów.. i po co to wkladac w starego trupa ? lepiej kupic nowsze auto ;p Pasja...? Hobby? to sie liczy
Imhotet Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 no na taką pasje trzeba mieć niestety wór pieniądzów
wampir Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2016 Zderzak bylby drozszy... nie spotkalem sie z taniej niz 1600 a trzeba doliczyc jeszcze gorny grill. Tak jak piszecie, trzeba miec wór pieniedzy, a potem robi sie podsumowanie i wychodzi cena A4 B8 Ja już dawno przekroczylem cene zakupu auta Gdybym mial wywalic kase na wyglad to byloby mi szkoda, bo za to mozna juz myslec o stage II
Binek1.8T Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) Hmm.. najpierw stage II, a potem S4 body? Edytowane 14 Stycznia 2016 przez Binek1.8T
wampir Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2016 Zawsze jakos wolalem auta które jada lepiej niż wygladaja...
arek_cccp Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) Zawsze jakos wolalem auta które jada lepiej niż wygladaja... Jestem tego samego zdania . Żadne mody typu felgi zderzaki i inne pierdoły nie dają tyle frajdy co moc ale dokładki to chociaż w kolorze było by dobrze ogarnąć. Edytowane 14 Stycznia 2016 przez arek_cccp
Imhotet Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Zawsze jakos wolalem auta które jada lepiej niż wygladaja... Jestem tego samego zdania . Żadne mody typu felgi zderzaki i inne pierdoły nie dają tyle frajdy co moc ale dokładki to chociaż w kolorze było by dobrze ogarnąć. ooo tototototot utrafiliście w samo sedno... Arek kiedy stroicie ?;>
wampir Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2016 To pasuje się wylogować z forum i zalogowac ponownie dopiero jak będą dokładk ... Jest i tył 288mm. Były spore opoznienia, skonczyło sie ponownym piaskowaniem i poskladaniem na nowych uszczelkach i tłoczkach zeby był spokój na lata. Odpowietrzenie to jakas masakra. Przynajmniej dla mnie.
Marcin850527 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 To pasuje się wylogować z forum i zalogowac ponownie dopiero jak będą dokładk ... Jest i tył 288mm. Były spore opoznienia, skonczyło sie ponownym piaskowaniem i poskladaniem na nowych uszczelkach i tłoczkach zeby był spokój na lata. Odpowietrzenie to jakas masakra. Przynajmniej dla mnie. Amen..A ja jeszcze pompę ABSu ruszyłem.. Matrix odchodził w garażu
wampir Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2016 Po zmianie na 320 z przodu bylo inaczej czuc na pedale. Teraz po zmianie tyłu tez jest inaczej. Kazdy kto zmienial 320/288 z ktorym rozmawialem po czasie jeszcze raz odpowietrzal i ja tez to planuje.
kupczak90 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 W czym było odpowietrzenie problematyczne ?
staniek Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Ciężko po prostu zrobic to na raz zakładając suche zaciski. Ja tył odpowietrzałem dla pewności chyba trzy razy.
wampir Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2016 Dev ma fajny patent ale to pewnie na forum juz n razy bylo opisywane
staniek Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Wiem, wiem, czytałem, ja to robiłem tradycyjnie na przykręconym zacisku. Dlatego 3x to robiłem
wampir Opublikowano 18 Marca 2016 Autor Opublikowano 18 Marca 2016 Tak trzeba robić bo inaczej potencjał 320/288 sie marnuje. Jechalem kiedys taka B6 z 320/288 już po dotarciu ale chyba nieodowietrzone i powiedziałbym, że nie czuje różnicy a nawet było słabiej niż na moich poprzednich 312/255. Porównywałem tylko hamowanie z ok 100km/h. Może powyżej byłoby lepiej ale jeżeli tarcze sa wieksze to też ramie z jakim działa siła jest wieksza i powinno być to czuć od razu. Po odpowietrzeniu u siebie czuje, że jest lepiej. Teraz trzeba docierać spokojnie heble. Zrobiło się ciepło więc trzeba było umyć auto... ten kolor na prawdę da się lubić Zdjecie zrobione kalkulatorem w pospiechu Już chyba wiem gdzie popełniłem błąd. Kilka stron temu pisałem: Shock absorption/suspension, chassis 1BA Standard suspension/shock absorptionWeight category front axle 0JK Weight category front axle weight range 10Weight category rear axle 0YN Weight range 13Sprężyny z przodu są: 8E0 411 105 BH a powinno być dla 1BE/1BV o jedną kategorie wagową mniej czyli8E0 411 105 CH niebieski biały zielony zielonysprężyny z tyłu są 8E0 511 115 DB a powinny być dla 1BE/1BV o jedną kategorie wagową mniej czyli8E0 511 115 DN(FN) niebieski zielony zielonyDzisiaj kurier przywiózł mi przód czyli sprezyny koloru niebieski, biały, zielony, zielony oraz amortyzatory o numerze 8E0413031BT czyli 1BVwg tej strony Gas-filled shock absorber. Suspension shock absorber made by Audi. #8E0413031CN Tutaj jest rozpiska wagowa: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/98994-all-b6b7-obnizenie-zawieszenia-sprezynami-jak-dobierac-zakres-mas-osi/ 0JH - klasa wagowa 8- przy 1BA 854-885 kg- przy 1BE 900-940 kg0JJ - klasa wagowa 9- przy 1BA 886-918 kg- przy 1BE 941-982 kg0JK - klasa wagowa 10- przy 1BA 919-952 kg- przy 1BE 983- kg Dla OJK - klasa wagowa 10 przy 1BA to 919-952 kg natomiast taka waga bardziej odpowiada kategorii 8 1BE gdzie jest 900-940 kg. Ja niestety zamontowałem kategorie 9 i dlatego auto tak mało poszło w dół z przodu. http://www.a4-klub.pl/SiA.pdf Ja wstawiłem sprężyny o kolorze niebieski biały zielony zielony a powinny być niebieski biały zielony Zaczynam szukać nowych sprężyn...
Rekomendowane odpowiedzi