wampir Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) Żałuje, ze nie zważyłem koła i nie porównałem z zimowymi. znalazłem cos takiego: wspornik sprężyny góra - 8E0512149P -2sztwspornik sprężyny dół - 8E0512297J -2szt Nie jestem jedna pewny czy wymiana tych gum załatwi sprawe i bedzie siedziec rowno ? Edytowane 4 Maja 2016 przez wampir
Dawid Duda Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 witam nie wiem jaką masz różnice ale w audi kupisz oryginalne podkładki na spreżyny na tył koszt 20 zl od sztuki Nr podkładek 8E0 512 145 też miałem taki problem, podkładka ma wysokość ok 13 mm ale auto podnosi sie o 20 mm i teraz mam równo. pozdrawiam
roman_tyk Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 zaloz podkladki to bankowe kilkanascie milimetrow do gory.
hunter91 Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 (edytowane) Lukasz,kto tobie malował te listwy ? Na 1 rzut oka kolory się różnią, chyba że tak miało by Edytowane 5 Maja 2016 przez hunter91
wampir Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Opublikowano 5 Maja 2016 Z tego co czytałem to podkładki mają 13mm ale powoduje podniesienie tyłu chyba o 2cm. U mnie różnica pomiedzy tyłem i przodem po zmierzeniu przed chwilą nie przekracza 1cm. Zdjecia były robione na parkingu gdy auto stało po skosie (spadku). Nie wiem czy to ma znaczenie, ale już mi się nie chciało przeparkować go. Najwyżej zmienie tylko same gumy bo jak wrzuce podkładki to tył będzie wyżej 1cm. Kamil, lakier był dorabiany wg kodu LY3C. Wyszło jak wyszło, tak odbija się światło. Dzięki, ze mi o tym przypomniałeś i zjebałeś mi humor. Odechciało mi się malować reszty :D
hunter91 Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 (edytowane) Spoko nie ma za co ? A teraz na poważnie, malować resztę czyli pakiet sline bydzie? ??? Edytowane 5 Maja 2016 przez hunter91
wampir Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Opublikowano 6 Maja 2016 Wyjasniło się troche z zawiecha. Auto stało na parkingu ze spadkiem. Zaparkowałem na równym podłożu i zmierzyłem metrówką. Przód 66,9cm tył 66,4cm. Opony 235/45/17 - bieżnik aktualnie 7mm i zatankowane 3/4 baku. Dla 5mm roznicy nie będe znowu rozkrecał tyłu. Może kiedyś przy okazji. Na żywo nie widać różnicy. Na zdjęciu nie wiem, jak ktoś jest wyjątkowo upierdliwą mendą to na bank coś zauważy Niepozorny i seryjny do bólu rodzinny avant do wożenia dziecka do żłobka Kamil, odnośnie sline to oczywiscie, ze bedzie. Wpakuje z radością kolejne 30k w moje auto, aby przy sprzedaży za 10 miesięcy potencjalny kupujący marudził, że chyba sie kolor mu różni :D
Rabbi Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 Kamil, odnośnie sline to oczywiscie, ze bedzie. Wpakuje z radością kolejne 30k w moje auto, aby przy sprzedaży za 10 miesięcy potencjalny kupujący marudził, że chyba sie kolor mu różni :D
hunter91 Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 Na żywo nie widać różnicy. Na zdjęciu nie wiem, jak ktoś jest wyjątkowo upierdliwą mendą to na bank coś zauważy ok no to,to ,,coś" felgi za małe
wampir Opublikowano 4 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2016 Felgi 17" dla mnie nie są za małe. Grunt, że opony nie są za wąskie tak jak u Ciebie. Dawno nic się nie działo. Ale w koncu pojawił się drobny problem techniczny. Po odpaleniu auto gasło po kilku sekundach i głowy nie dam ale chyba migał symbol kluczyka na desce rozdzielczej. Podpiąłem kompa i było to: Saturday,19,March,2016,12:15:17:62939Address 01: Engine Labels: 06B-909-518-AMB.lbl 1 Fault Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 008 - Saturday,19,March,2016,12:16:17:62939 Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8E2.lbl 1 Fault Found: 01176 - Key 07-00 - Signal too Low Opis dotyczące błedów: 01176 - Key 01176 - Key: Signal too Low Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) ONPossible Causes Immobilizer Wiring and/or Connector(s) from/to Immobilizer Reader Coil faulty Immobilizer Reader Coil faulty Immobilizer Transponder in Key faulty OR incorrect Transponder in Key Remote Control Remote Control Battery low Remote Control faulty OR incorrect Remote Control usedPossible Solutions Immobilizer Check Wiring and/or Connector(s) from/to Immobilizer Reader Coil Check Key Immobilizer Transponder Status See Measuring Value Blocks (MVB) Check/Renew Immobilizer Key Matching Check/Replace Key Remote Control Check/Replace Remote Control Battery Check/Replace Remote Control Ja u siebie wymieniłem przy okazji baterię w pilocie. Uwaga trzeba potem zakodować pilot. Działa trick z włożeniem w stacyjkę i odblokowaniem i zablokowaniem. Jednak problem nadal występował więc kolejny krok popularny problem w B5. Trzeba dostać się do okolic stacyjki i wyczyścić styki we wtyczce do cewki od immo. Aby się tam dostać trzeba mieć oprócz popularnych torxów takiego małego drania torx T8 o odpowiedniej długości minimum 8cm bodajże, którego kupiłem na allegro. Ja u siebie sciagnałem kierownicę, ale chyba zrobiłem to niepotrzebnie. i słynna wtyczka do cewki immo: Od tamtego czasu zero problemów. Wszystko działa, aż nudno
Dev Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Przyjedz do mnie to Ci tak grata urządzę że nie wyjdziesz z garażu przez rok.
wampir Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2016 Miałbyś tak sumienie katować auto ? Ja swoje traktuje jak członka rodziny
wampir Opublikowano 30 Lipca 2016 Autor Opublikowano 30 Lipca 2016 Podczas sprawdzania zbieżności okazało się, że tylna oś nie ma zbieżności połówkowej w dopuszczalnym zakresie. Na widok wartości na czerwono ciśnienie mi skoczyło! Przy próbie ustawienia jej skończył się zakres na dolnej śrubie regulacyjnej.Diagnoza wskazała na tuleje dolnego wahacza. Na tylnej osi, na danej stronie w wahaczy są 3 tuleje. 1 jest w samej zwrotnicy. W sumie to byłem zaskoczony bo myślałem, że one były wymieniane zaraz po kupieniu auta. Mechanik jednak nie powiedział całej prawdy. Wymienił wtedy w górnych wahaczach. Z tych podejrzanych to w ASO można kupić jedynie tuleje ze zwrotnicy ok. 50zł. Wahacz stanowi jeden element i kosztuje ok. 950zł. Dzięki tematowi na forum z rozpiską numerów zamówiłem je z Lemfordera za wyjątkiem jednej, którą dostarcza meyle. Foto kilku z zamówionych tulei: Opakowanie o numerze 26610 01 zawiera 2 elementy montowane razem na jedną stronę, a wiec na drugą stronę trzeba zamówić też kolejne opakowanie. Ja musiałem domawiać bo nie wiedziałem o tym :/ Trzeb też pamiętać o śrubach z ASO bo w większości przypadków będą one zapieczone w tulei i trzeba będzie ciąć, a potem wstawić nowe.Tak wygląda zbieżność tylnej osi przed wymianą(górne zdjęcie) i po wymianie (dolne zdjęcie). Wszystko na zielono. Operacja się udała. Kosztowało to tyle, że szlag mnie trafia, ale skoro moc jest podniesiona, hamulec mocniejszy, sprężyny i amortyzatory sportowe 1BV to cała reszta zawieszenia też musi być dobrze zrobiona. Zamówiłem inny a przyszedł taki: Warto to zakładać?
Wandej Opublikowano 30 Lipca 2016 Opublikowano 30 Lipca 2016 Podczas sprawdzania zbieżności okazało się, że tylna oś nie ma zbieżności połówkowej w dopuszczalnym zakresie. Na widok wartości na czerwono ciśnienie mi skoczyło! Przy próbie ustawienia jej skończył się zakres na dolnej śrubie regulacyjnej. Diagnoza wskazała na tuleje dolnego wahacza. Na tylnej osi, na danej stronie w wahaczy są 3 tuleje. 1 jest w samej zwrotnicy. W sumie to byłem zaskoczony bo myślałem, że one były wymieniane zaraz po kupieniu auta. Mechanik jednak nie powiedział całej prawdy. Wymienił wtedy w górnych wahaczach. Z tych podejrzanych to w ASO można kupić jedynie tuleje ze zwrotnicy ok. 50zł. Wahacz stanowi jeden element i kosztuje ok. 950zł. Dzięki tematowi na forum z rozpiską numerów zamówiłem je z Lemfordera za wyjątkiem jednej, którą dostarcza meyle. Foto kilku z zamówionych tulei: Opakowanie o numerze 26610 01 zawiera 2 elementy montowane razem na jedną stronę, a wiec na drugą stronę trzeba zamówić też kolejne opakowanie. Ja musiałem domawiać bo nie wiedziałem o tym :/ Trzeb też pamiętać o śrubach z ASO bo w większości przypadków będą one zapieczone w tulei i trzeba będzie ciąć, a potem wstawić nowe. Tak wygląda zbieżność tylnej osi przed wymianą(górne zdjęcie) i po wymianie (dolne zdjęcie). Wszystko na zielono. Operacja się udała. Kosztowało to tyle, że szlag mnie trafia, ale skoro moc jest podniesiona, hamulec mocniejszy, sprężyny i amortyzatory sportowe 1BV to cała reszta zawieszenia też musi być dobrze zrobiona. Zamówiłem inny a przyszedł taki: Warto to zakładać? Ale co nie tak z nim? Mniejszy miałeś pewnie?
wampir Opublikowano 30 Lipca 2016 Autor Opublikowano 30 Lipca 2016 to już bedzie 5 wymiana. Pierwsza mialem na mniejszym, a potem wieksze. Ktory ma byc? Chodzi mi tez o marke ...
Wandej Opublikowano 30 Lipca 2016 Opublikowano 30 Lipca 2016 to już bedzie 5 wymiana. Pierwsza mialem na mniejszym, a potem wieksze. Ktory ma byc? Chodzi mi tez o marke ... Mahle= knecht. Jak pracowałem jeszcze w inter carsie często w dostawach było trochę takich jak Ty dostałeś a trochę tych pomarańczowych z napisem knecht. Powinieneś mieć duży jak w każdym 1.8T. Mały idzie do ALT i 1.8 NA
krzysiekml Opublikowano 30 Lipca 2016 Opublikowano 30 Lipca 2016 ja mahle zakładam właśnie takie jak na foto i jest ok.
wampir Opublikowano 1 Października 2016 Autor Opublikowano 1 Października 2016 Ciąg dalszy nudnego opisu serwisu 2016 r. - nowe zawieszenie Lemfordera, - plecionka, łącznik rury wydechowej oraz sprawdzenie szczelności wydechu - pokrywa akumulatora - wygłuszenie maski - rygielek schowka na trójkąt (jedyne 16zł w ASO za kawałeczek plastiku. Przewaga dzięki technice! ) - inne drobiazgi, które prosiły się o wymianę
tomekhxc Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 znam ten ból , sam kiedyś wymianialem zawieszenie , daje po portfelu ale jak zmieniac to raz a dobrze z ciekawosci ile dales za wyglszenie maski ? tez musze kupic do b6 bo sie rozlecialo
Rekomendowane odpowiedzi