Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

1.8T Quattro AVANT RED USA! 320/288 1BV, k03HYB 440cc, FMIC, TIP, DP - Powered by Gregor10


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Żałuje, ze nie zważyłem koła i nie porównałem z zimowymi.

znalazłem cos takiego:

wspornik sprężyny góra - 8E0512149P -2szt
wspornik sprężyny dół - 8E0512297J -2szt

Nie jestem jedna pewny czy wymiana tych gum załatwi sprawe i bedzie siedziec rowno ?

Edytowane przez wampir
Opublikowano

witam nie wiem jaką masz różnice ale w audi kupisz oryginalne podkładki na spreżyny na tył koszt 20 zl od sztuki

Nr podkładek 8E0 512 145

też miałem taki problem, podkładka ma wysokość ok 13 mm ale auto podnosi sie o 20 mm i teraz mam równo. pozdrawiam

Opublikowano

zaloz podkladki to bankowe kilkanascie milimetrow do gory.

Opublikowano (edytowane)

Lukasz,kto tobie malował te listwy ?

Na 1 rzut oka kolory się różnią, chyba że tak miało by

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

Z tego co czytałem to podkładki mają 13mm ale powoduje podniesienie tyłu chyba o 2cm. U mnie różnica pomiedzy tyłem i przodem po zmierzeniu przed chwilą nie przekracza 1cm. Zdjecia były robione na parkingu gdy auto stało po skosie (spadku). Nie wiem czy to ma znaczenie, ale już mi się nie chciało przeparkować go. Najwyżej zmienie tylko same gumy bo jak wrzuce podkładki to tył będzie wyżej 1cm.

Kamil, lakier był dorabiany wg kodu LY3C. Wyszło jak wyszło, tak odbija się światło. Dzięki, ze mi o tym przypomniałeś i zjebałeś mi humor.

Odechciało mi się malować reszty :D :D :D

Opublikowano (edytowane)

Spoko nie ma za co ?

A teraz na poważnie, malować resztę czyli pakiet sline bydzie? ???

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

Wyjasniło się troche z zawiecha. Auto stało na parkingu ze spadkiem. Zaparkowałem na równym podłożu i zmierzyłem metrówką. Przód 66,9cm tył 66,4cm.

Opony 235/45/17 - bieżnik aktualnie 7mm i zatankowane 3/4 baku.

Dla 5mm roznicy nie będe znowu rozkrecał tyłu. Może kiedyś przy okazji.

Na żywo nie widać różnicy. Na zdjęciu nie wiem, jak ktoś jest wyjątkowo upierdliwą mendą to na bank coś zauważy :D

20160506_171158_zpsduehobw6.jpg

Niepozorny i seryjny do bólu rodzinny avant do wożenia dziecka do żłobka :)

Kamil, odnośnie sline to oczywiscie, ze bedzie. Wpakuje z radością kolejne 30k w moje auto, aby przy sprzedaży za 10 miesięcy potencjalny kupujący marudził, że chyba sie kolor mu różni :D :D :D:facepalm:

Opublikowano

Kamil, odnośnie sline to oczywiscie, ze bedzie. Wpakuje z radością kolejne 30k w moje auto, aby przy sprzedaży za 10 miesięcy potencjalny kupujący marudził, że chyba sie kolor mu różni :D :D :D:facepalm:

:grin::thumbup1:

Opublikowano

Na żywo nie widać różnicy. Na zdjęciu nie wiem, jak ktoś jest wyjątkowo upierdliwą mendą to na bank coś zauważy

ok no to,to ,,coś" felgi za małe :P

Opublikowano

Felgi 17" dla mnie nie są za małe. Grunt, że opony nie są za wąskie tak jak u Ciebie.


Dawno nic się nie działo. Ale w koncu pojawił się drobny problem techniczny.

Po odpaleniu auto gasło po kilku sekundach i głowy nie dam ale chyba migał symbol kluczyka na desce rozdzielczej.

Podpiąłem kompa i było to:

Saturday,19,March,2016,12:15:17:62939
Address 01: Engine Labels: 06B-909-518-AMB.lbl

1 Fault Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 008 -

Saturday,19,March,2016,12:16:17:62939
Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8E2.lbl

1 Fault Found:

01176 - Key
07-00 - Signal too Low

Opis dotyczące błedów:

01176 - Key

01176 - Key: Signal too Low

Possible Symptoms
 Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Possible Causes
 Immobilizer
 Wiring and/or Connector(s) from/to Immobilizer Reader Coil faulty
 Immobilizer Reader Coil faulty
 Immobilizer Transponder in Key faulty OR incorrect Transponder in Key
 Remote Control
 Remote Control Battery low
 Remote Control faulty OR incorrect Remote Control used
Possible Solutions
 Immobilizer
 Check Wiring and/or Connector(s) from/to Immobilizer Reader Coil
 Check Key Immobilizer Transponder Status
 See Measuring Value Blocks (MVB)
 Check/Renew Immobilizer Key Matching
 Check/Replace Key
 Remote Control
 Check/Replace Remote Control Battery
 Check/Replace Remote Control

Ja u siebie wymieniłem przy okazji baterię w pilocie. Uwaga trzeba potem zakodować pilot. Działa trick z włożeniem w stacyjkę i odblokowaniem i zablokowaniem.

Jednak problem nadal występował więc kolejny krok popularny problem w B5. Trzeba dostać się do okolic stacyjki i wyczyścić styki we wtyczce do cewki od immo.

Aby się tam dostać trzeba mieć oprócz popularnych torxów takiego małego drania torx T8 o odpowiedniej długości minimum 8cm bodajże, którego kupiłem na allegro.

003_zpsfo3s3pjl.jpg

002_zpsjf9nukx1.jpg

001_zpsvtk2buqe.jpg

004_zpsnskfdjxn.jpg

Ja u siebie sciagnałem kierownicę, ale chyba zrobiłem to niepotrzebnie. :)

i słynna wtyczka do cewki immo:

008_zpsiaelnwir.jpg

Od tamtego czasu zero problemów.

Wszystko działa, aż nudno :)

Opublikowano

Przyjedz do mnie to Ci tak grata urządzę że nie wyjdziesz z garażu przez rok.

Opublikowano

Miałbyś tak sumienie katować auto ?:P

Ja swoje traktuje jak członka rodziny :)

Opublikowano

Żartowałem

Opublikowano

Podczas sprawdzania zbieżności okazało się, że tylna oś nie ma zbieżności połówkowej w dopuszczalnym zakresie. Na widok wartości na czerwono ciśnienie mi skoczyło!

Przy próbie ustawienia jej skończył się zakres na dolnej śrubie regulacyjnej.
Diagnoza wskazała na tuleje dolnego wahacza.

Na tylnej osi, na danej stronie w wahaczy są 3 tuleje. 1 jest w samej zwrotnicy.

tylnetulej_zakup_zpssczi8u9q.jpg

W sumie to byłem zaskoczony bo myślałem, że one były wymieniane zaraz po kupieniu auta. Mechanik jednak nie powiedział całej prawdy. Wymienił wtedy w górnych wahaczach.

Z tych podejrzanych to w ASO można kupić jedynie tuleje ze zwrotnicy ok. 50zł. Wahacz stanowi jeden element i kosztuje ok. 950zł.

Dzięki tematowi na forum z rozpiską numerów zamówiłem je z Lemfordera za wyjątkiem jednej, którą dostarcza meyle.

Foto kilku z zamówionych tulei:
012_zpsqyjd7kac.jpg

Opakowanie o numerze 26610 01 zawiera 2 elementy montowane razem na jedną stronę, a wiec na drugą stronę trzeba zamówić też kolejne opakowanie. Ja musiałem domawiać bo nie wiedziałem o tym :/

Trzeb też pamiętać o śrubach z ASO bo w większości przypadków będą one zapieczone w tulei i trzeba będzie ciąć, a potem wstawić nowe.
Tak wygląda zbieżność tylnej osi przed wymianą(górne zdjęcie) i po wymianie (dolne zdjęcie).

Wszystko na zielono.

zbieznosctyl_ponaparwie_zpslooyr0uo.jpg

Operacja się udała.

Kosztowało to tyle, że szlag mnie trafia, ale skoro moc jest podniesiona, hamulec mocniejszy, sprężyny i amortyzatory sportowe 1BV to cała reszta zawieszenia też musi być dobrze zrobiona.


Zamówiłem inny a przyszedł taki:

20160730_112438_zps40jpuc7v.jpg

20160730_112539_zps8lwpryhp.jpg

20160730_112529_zpsi3p7d56g.jpg

20160730_112520_zpszal5qi3o.jpg

Warto to zakładać?

Opublikowano

Podczas sprawdzania zbieżności okazało się, że tylna oś nie ma zbieżności połówkowej w dopuszczalnym zakresie. Na widok wartości na czerwono ciśnienie mi skoczyło!

Przy próbie ustawienia jej skończył się zakres na dolnej śrubie regulacyjnej.

Diagnoza wskazała na tuleje dolnego wahacza.

Na tylnej osi, na danej stronie w wahaczy są 3 tuleje. 1 jest w samej zwrotnicy.

tylnetulej_zakup_zpssczi8u9q.jpg

W sumie to byłem zaskoczony bo myślałem, że one były wymieniane zaraz po kupieniu auta. Mechanik jednak nie powiedział całej prawdy. Wymienił wtedy w górnych wahaczach.

Z tych podejrzanych to w ASO można kupić jedynie tuleje ze zwrotnicy ok. 50zł. Wahacz stanowi jeden element i kosztuje ok. 950zł.

Dzięki tematowi na forum z rozpiską numerów zamówiłem je z Lemfordera za wyjątkiem jednej, którą dostarcza meyle.

Foto kilku z zamówionych tulei:

012_zpsqyjd7kac.jpg

Opakowanie o numerze 26610 01 zawiera 2 elementy montowane razem na jedną stronę, a wiec na drugą stronę trzeba zamówić też kolejne opakowanie. Ja musiałem domawiać bo nie wiedziałem o tym :/

Trzeb też pamiętać o śrubach z ASO bo w większości przypadków będą one zapieczone w tulei i trzeba będzie ciąć, a potem wstawić nowe.

Tak wygląda zbieżność tylnej osi przed wymianą(górne zdjęcie) i po wymianie (dolne zdjęcie).

Wszystko na zielono.

zbieznosctyl_ponaparwie_zpslooyr0uo.jpg

Operacja się udała.

Kosztowało to tyle, że szlag mnie trafia, ale skoro moc jest podniesiona, hamulec mocniejszy, sprężyny i amortyzatory sportowe 1BV to cała reszta zawieszenia też musi być dobrze zrobiona.

Zamówiłem inny a przyszedł taki:

20160730_112438_zps40jpuc7v.jpg

20160730_112539_zps8lwpryhp.jpg

20160730_112529_zpsi3p7d56g.jpg

20160730_112520_zpszal5qi3o.jpg

Warto to zakładać?

Ale co nie tak z nim? :decayed: Mniejszy miałeś pewnie?

Opublikowano

to już bedzie 5 wymiana. Pierwsza mialem na mniejszym, a potem wieksze. Ktory ma byc? Chodzi mi tez o marke ...

Opublikowano

to już bedzie 5 wymiana. Pierwsza mialem na mniejszym, a potem wieksze. Ktory ma byc? Chodzi mi tez o marke ...

Mahle= knecht. Jak pracowałem jeszcze w inter carsie często w dostawach było trochę takich jak Ty dostałeś a trochę tych pomarańczowych z napisem knecht.

Powinieneś mieć duży jak w każdym 1.8T. Mały idzie do ALT i 1.8 NA :hi:

Opublikowano

ja mahle zakładam właśnie takie jak na foto i jest ok.

Opublikowano

Ciąg dalszy nudnego opisu serwisu 2016 r.

- nowe zawieszenie Lemfordera,

- plecionka, łącznik rury wydechowej oraz sprawdzenie szczelności wydechu

- pokrywa akumulatora

- wygłuszenie maski

- rygielek schowka na trójkąt (jedyne 16zł w ASO za kawałeczek plastiku. Przewaga dzięki technice! ) :)

- inne drobiazgi, które prosiły się o wymianę

2016lemprzod_zps7lydxj7h.jpg

20160820_085854_zpsgmyskuzr.jpg

Opublikowano

znam ten ból , sam kiedyś wymianialem zawieszenie , daje po portfelu ale jak zmieniac to raz a dobrze :thumbup1: z ciekawosci ile dales za wyglszenie maski ? tez musze kupic do b6 bo sie rozlecialo

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...