Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Quattro AVANT RED USA! 320/288 1BV, k03HYB 440cc, FMIC, TIP, DP - Powered by Gregor10


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dnia 8.02.2017 o 19:42, wampir napisał:

No wlasnie troche nudno jakos ostatnio i nachodza mnie glupie pomysly na zmiane turbo ...

Ależ jakie to głupie pomysły ? Póki młody jeszcze jesteś ,trzeba się jakoś bawić . Praca ,dom ile można ? A tak to pojezdzimy sobie po obwodnicy ?

Opublikowano

Cos w tym jest co mówisz.

Miałeś mi podesłać jakies szczegóły na temat Twojej turbiny i cisza .... 

Opublikowano

i nadal nie napisales mi Kamil ...

Od jakiegos czasu wkurza mnie minimalny luz w kierownicy jak sie rusza kierownica w lewo/prawo. Jedna połowa mechaników mówi, że luzu nie czuje. Druga połowa, żebym sobie dał siana bo to tyle co nic.

Wahacze mam nowe, końcówki drążków wymienione 2 lata temu na Lemfordera. Przejechały do dzisiaj naście tysiecy kilometrów. Na stacji kontroli pojazdów wszystko niby tip top. Sprawdziłem czy to może krzyżak w kolumnie kierowniczej, ale tam wszystko OK.

Za namową mechanika zgodziłem się na regulację śruby na przekładni kierowniczej. Mechanik chciał dokręcić dolną śrubę na maglownicy. Próbował ją dokręcić, ale ani nie drgnęła. Przyłożył większą siłę i wtedy boom! Śruba się urwała ....   

Maglownica nie stuka, nie cieknie. 

Nie daje mi to jednak żyć i chyba poleci na regenerację .... 

Macie jakieś rady ?

 

Opublikowano

tam sa chyba 3 sruby jesli to nie ma szans sie rozpasc to ja bym to olał ;)

Opublikowano

Nie chodzilo mi o sruby mocujace maglownice do budy tylko o srube, którą kasuje się luz w maglownicy ...

 

Opublikowano

w moim rozumowaniu to nic nie zmienia ;) jak sie nie rozpadnie to ja bym to olał ;p

Opublikowano
Godzinę temu, Imhotet napisał:

w moim rozumowaniu to nic nie zmienia ;) jak sie nie rozpadnie to ja bym to olał ;p

Też bym to zostawił.Czasami po regeneracji magla jest gorzej niż przed

Opublikowano

f*ck, to mi teraz stracha napedziliscie ...

A juz sie z kolesiem umowilem od magli. 

Wkurza mnie ten luz.

Opublikowano

Ja pierd....czytam te wypociny [emoji32]
4 magle zmieniałem osobiście a kilku moim znajomych też zmieniało u siebie i nikt nie pierdzielił głupot że jest gorzej niż na starym maglu.

90% tych śrub do do niwelowania luzu jest nie do ruszenia a ten który już ruszył śrubę bardzo tego żałował i wracali do pierwotnej pozycji.
Powód,minimalne przekrecenie powoduje utratę tego luzu i auto lata po drodze bo reaguje na minimalne ruchy kierownica.

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Gdzie byly regenerowane ?

Opublikowano

Argo

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
4 godziny temu, Frimuś napisał:


4 magle zmieniałem osobiście a kilku moim znajomych też zmieniało u siebie i nikt nie pierdzielił głupot że jest gorzej niż na starym maglu.


 

Owszem jeśli regenerowałeś trupy to mogło być tylko lepiej,natomiast jak Łukasz ma niewielki luz którego w dodatku połowa mechaników nie czuje t nie powinien tego ruszać.Mało firm potrafi  dobrze zregenerować magiel

Opublikowano

 

Dnia 2.04.2017 o 18:00, Frimuś napisał:

Argo

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
 

Ok, Dzięki za info.

 

Dzisiaj magiel wydarty. 

Jak myslicie, bedzie cos z tego jeszcze?

magiel1_zps6rnzmc1a.png

Opublikowano

Pytanie ktora wybrac koyo  czy zf ?

Oryginalnie  mam zf...

Opublikowano

Maglownica ZF dziś wróciła z ARGO. Wymiana listwy i generalnie wszystkich możliwych bebechów na nowe.

Kupione już 2L płynu z ASO, nowe (podkładki) uszczelki, śruby (zaworki), wężyk od chłodniczki do zbiorniczka.

ZF1_zpsb4wzeqku.jpg

ZF2_zpsswywjqdn.jpg

 

Wygląda super, oby też i taka była mechanicznie. Projekt mnie przybił bo miałem być 5 dni bez auta i wymiana miała wynieść ok 1000zł z robocizną.

Póki co jestem już prawie 2 tyg bez auta i oby się zamknęło się w 1600zł...

Opublikowano

Nie chciałeś iść w magiel z Exeo ? Część z młodszego auta, cenowo korzystniej i miałbyś auto w 1 dzień gotowe.

Opublikowano

Może gdyby mi ktoś udowodnił, że taki magiel z EXEO to ZF (czyli taki jak mój orginalny) i to EXEO było z silnikiem benzynowym oraz ma  100% udokumentowany niski przebiegi w okolicach 100k km to bym zaryzykował. Za dużo się naoglądałem półtorarocznych diesli z niemiec z przebiegami 200k km.  

 

 

 

 

 

Opublikowano

No to co za turbo włożyłeś??:)

Opublikowano

Za chwile opisze wszystko.

 

Póki co rozkminiłem temat wężyka od wspomagania. Pierwotnie w aucie miałem  ten ze zdjęcia bez numeru, ale z 2 opaskami, każda z tych opasek trzyma restryktor. Widać je na zdjęciu.  Drugi wężyk o numerze 8E0422891C nie ma takich opasek i restryktorów.

Różnica między nimi jest tak, że na tym bez restryktorów kierownica chodzi bardzo lekko jakby było bardzo mocne wspomaganie. 

20170427_000248_zpslq6vqqid.jpg

 

20170427_000258_zpszr2s4lc8.jpg

 

Opublikowano (edytowane)

Auto już po dużym serwisie:

- regeneracja mojej maglownicy ZF na nowej listwie

- wymiana węża z układu wspomagania od zbiorniczka do chłodniczki

- inspekcja pompy wspomagania

- nowe śruby, zaworki i podkładki

- 2L płynu z ASO i porządne płukanie układu

- rozrząd SNR, pasek Dayco, pompa HEPU

- wymiana uszczelki wybieraka skrzyni biegów

- wymiana oleju w skrzyni biegów

- wymiana uszczelki pod napinaczem łańcucha

- inspekcja napinacza i łańcucha w sumie nie wiem po co, bo sprawuje się idealnie

- wymian uszczelki pod pokrywą zaworów

- czyszczenie komory spalania XADO Antykoks (po 2 aplikacjach tłoki wyglądają jak nowe)

- dolanie do oleju tym razem zamiast płukanki Millers to płukanki XADO VITA FLUSH (wg producenta to intensywny czyściciel systemów smarowania z efektem rewitalizacji). Auto zawsze jeździło na syntetyku z wymianą częściej niż 10tyś km więc nie spodziewałem się żadnych brudów w środku. Po zdjęciu pokrywy wszystko czyste.

- nowy olej Millers Trident 5W40 ( po 4 latach używania Motula xcessa 5W40 przyszedł czas na zmianę)

- nowy filtr oleju Knecht

- nowy filtr powietrza Knecht

- pomiar kompresji (równo 12 z małym groszem na każdym cylindrze)

- pomiar ciśnienia oleju – wolne obroty ok. 1,8 bara oraz przy 2000obr ok. 4 barow o ile dobrze pamiętam)

- sprawdzenie szczelności

- wymiana zaworka odpowietrzającego skrzynie korbową (mimo, że wymieniałem go 3 lata temu to zaczął świrować)

-  wymiana węża od spryskiwaczy ksenonów bo był uszkodzony

 

Przy okazji:

- Wymiana turbiny na hybryde k03. Model K03RS2 „Wampir edition” z drobnym modem

- drobny modzik kolektora wydechowego,

- czyszczenie przewodów olejowych, odmy itp

- TIP  dostosowany do nowej turbiny

- Modyfikacja FMICa 180tki – obcięcie wylotu i wstawienie końcówki 2,5” i drobne korekty

- Orurowanie 2,5”

- Modyfikacja mojego DP

 

Wybierając turbo zależało mi na tym, aby nie stracić dobrego dołu. Nie chciałem turbiny, która zrobi 1 bar dopiero przy 2800obr. Są na pewno większe rozmiarami hybrydy, ale oglądając logi z ich pracy jakoś nie przypadły mi do gustu. Obecna turbina dmucha tak jak poprzednio „zdławione” w celu oszczędzania dwumasu k03s.

 

Wszystko było robione z myślą aby auto pojeździło długo i bezawaryjnie niż żeby się napinać na moc. Po wrzuceniu nowych gratów i starym sofcie przepływ skoczył od razu o 10g/s przy zerowym cofaniu zapłonu.

 

Soft modyfikował Gregor10.pl z Jasła. 

 

 

Moc?

.

.

.

Nieznana :D

 

1_zpsskmfwqyh.jpg

 

2_zpsd2pzylok.jpg

 

 3_zpst8y0g2aq.jpg

 

4_zpsf6cskbmz.jpg

 

 

5_zpsbrnuzo2q.jpg

 

22.jpg

Edytowane przez wampir
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...