marcin20a4b7 Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Witam mam zamiar kupic zawieszenie gwintowane do audi a4 b7 avant 1.9tdi. Mam juz felgi 18cali opona 225/40 wiec czas na zawieszenie. Jest duza roznica w cenie wiec bardzo prosze o pomoc. tylko konkretne propozycje najlepiej sprawdzone.Pozdrawiam 1
Bluebird Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Witaj, wszystko zależne jest od tego jak będziesz użytkował auto i czego wymagasz od zawieszenia. Jedna są bardziej komfortowe, inne lepiej wykonane, jeszcze inne łączą w sobie wiele pozytywnych cech a jeszcze inne do niczego się nie nadają. Posłałem PW. Pozdrawiam Bluebird
tomaszstn Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 No i najważniejsze, jaki masz budżet na to bo możesz kupić za 1000zł jak i za 7000zł i więcej
marcin20a4b7 Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Opublikowano 17 Listopada 2014 MAM DO 2500ZL CHCIALBYM NIE STRACIC KOMFORTU BARDZO I ZEBY BYLY PEWNE I W MIARE POCHODZILY
MAT1000 Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Przez to zaglądanie tutaj sam się zastanawiam nad gwintem.AP podobno jest dość komfortowe jak na gwint.A ma ktoś porównanie AP do vogtlanda, nie wiele droższe od AP.
matek55 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Tez bym chciał znac opnie o vogtlandzie Ma ktos moze w b6?
Bluebird Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Vogtland to produkt wykonany z dużą dbałością o szczegóły i wytrzymały oraz niezwykle (jak na zawieszenie gwintowane) komfortowy. Reklamacji na Vogtlanda przez ostatnie 8 lata mieliśmy...może dwie. Co do AP, charakterystyka pracy jest przyjemna - niestety tutaj reklamacji jest więcej, produkt nie za dobrze radzi sobie z naszymi drogami i mniej więcej przed końcem reklamacji lub tuż po, wylewa się. Za Vogtlandem przemawiają komponenty z których jest wykonany. Stal chromowo-krzemowa - niezwykle odporna na rozciąganie z której wykonane są sprężyny w progresywnej charakterystyce, galwanizowana stal z której wykonane są kolumny poddane bardzo dokładnej obróbce oraz łagodne wybieranie nierówności to na pewno zalety którymi powinien kierować się przyszły posiadacz zawieszenia gwintowanego chcący poruszać się na co dzień po normalnych (różnej jakości) drogach. Wrzucam kilka przykładowych zdjęć zawieszenia VOGTLAND. Zdjęcia przedstawiają zawieszenia do Bmw oraz Mini:
tomaz_oz Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 (edytowane) Witam jaka jest różnica jesli chodzi o komfort miedzy gwintem KW V1 & AP. No AP to jest najdroższy z tych tanszych gwintów, KW to juz wyższa półka jeśli chodzi o nowy, ale cena używki jest ta sama. Edytowane 5 Lipca 2015 przez tomaz_oz
-Mistrzu- Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Miałem takiego KW v1 i cieszyłem się z niego, dopuki nie założyłem na auto... Kupiłem używany w idealnym stanie od sedana i u mnie w cabrio tył tak siadł (nawet na rozkręconej regulacji), że auto miałem jak na air-ride.xD Auto było za ciężkie i zawieszenie tak się poddało, że buda usiadła prawie na kole, a z przodu już nawet nie zakładałem... Więc mogę doradzić tylko tyle, żeby trzymać się w KW tylko takiej wersji która jest dedykowana do Twojego nadwozia. A teraz będę zakładał AP, mój kuzyn niedawno wrzucał taki zawias do Leona i powiem wam, że jest mistrzostwo jak na gwint. Jak narazie jeździłem tylko na jakimiś MTS/AT i w porównaniu do nich AP jest naprawdę kąfortowy, a zarazem sztywny. No i jakość wykonania jest o niebo lepsza.
Kamil93p Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Panowie, a co myślicie o tym ogłoszeniu?http://olx.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b6-reg-twardosci-nierdzewka-kw-gwint-CID5-ID9XEV1.html#da172450ce
Bluebird Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 (edytowane) Moim zdaniem za duże ryzyko. Zawieszenie nie wygląda jakby było z auta które więcej stało w garażu niż jeździło. Zawias na zdjęciach jest niekompletny, tylne amory pewnie były na śmietnik, a skoro tylne to pewnie zaraz też przody będą do wymiany. Cena za 4 nowe amortyzatory z tej serii wyniosą Cię więcej niż ten cały zawias. 1000zł śmietnik + ok. 1800zl nowe amortyzatory + 300 doprowadzenie wszystkiego do wyglądu = 3100zł. Nie ma informacji czy to do quattro i do jakiej pojemności. Jedyne co mogę napisać to że zawieszenie ma na bank zakres regulacji wysokości 35-65mm przód i 35-60mm tył. Edytowane 9 Sierpnia 2015 przez Bluebird
Kamil93p Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Moim zdaniem za duże ryzyko. Zawieszenie nie wygląda jakby było z auta które więcej stało w garażu niż jeździło. Zawias na zdjęciach jest niekompletny, tylne amory pewnie były na śmietnik, a skoro tylne to pewnie zaraz też przody będą do wymiany. Cena za 4 nowe amortyzatory z tej serii wyniosą Cię więcej niż ten cały zawias. 1000zł śmietnik + ok. 1800zl nowe amortyzatory + 300 doprowadzenie wszystkiego do wyglądu = 3100zł. Nie ma informacji czy to do quattro i do jakiej pojemności. Jedyne co mogę napisać to że zawieszenie ma na bank zakres regulacji wysokości 35-65mm przód i 35-60mm tył. Zdecyduję się chyba na coś nowego, jest tu ktoś kto lata na FK Automotiv? Nie drogi sprzęt, a na forum z E46 raczej pozytywnie przyjęty Ew. jakieś inne propozycje do quattro ? Chciałbym zamknąć się w 2k
-lukasz- Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 poszło PW. witam mógłbyś mi tez podesłac jakies zawias do quattro
depechetom Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Ja tez poproszę o to samo co łukasz..
Qń1 Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Cześć, i ja poproszę jakąś propozycje dla do quattro:)
Kewin19 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Witam,trochę z innej beczki ale mam pytanie czy spręzyny -40mm H&R z A6 C5 podejdą do A4 B6?
mravel Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 A czy ktos mial do czynienia z zawiasem DTS Line SX? U naszych niemieckich kolegów można kupić nówkę za ok 260 ojro.
Lysy705 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) Panowie śmiga ktoś na FK na grubym tłoczysku 20mm ? Szczeka opada?czy da się jeździć? Edytowane 14 Stycznia 2016 przez Lysy705
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się