wampir Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 a po co ma zamieniać Quattro na gowno ?
syn_szefa Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2014 ok to jakieś pomysły ?? Żeby to cofanie zlikwidować ?? Ogólnie to stan taki - Świece Nowe 4 miesiące temu zakładane - Cewki Nowe 4 miesiące temu zakładana - DV nowe 4 miesiące temu zakładana - N75 Nowe 2 tygodnie temu zakładane - DP Nowe - Tydzień Temu - Przepływomierz nowy Bosh - Pompa Paliwa Nowa ma 4 miesiące temu zakładana - Zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej nowe - Test szczelności ok - Rozrząd nowy - Napinacz łańcucha wałka rozrządu nowy - Olej Motul 5W40 X-CESS Wszystko oryginalne nie zamienniki. Zmienic na BMW BMW to ja uwielbiam wyprzedzać Zgodnie z obietnicą zamieszczam zdjęcia:
Dev Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Sprawdź rozrząd na łańcuchu i czy klin na kole zębatym wałka wydechowego jest cały.
syn_szefa Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2014 Rozrząd na łańcuchy teraz jest ok. Wszystkie znaki się zgrywają, miałem problem taki: Ale już jest oponowe bo się nie zgadzało. Koło zębate na wałku wydechowym też jest ok Ciśnienie zmierzone na każdym cylindrze 10 bar
Dev Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Za dużo to to nie jest albo manometr lipny
stachu86 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 no powiem Ci że ładnie musisz go pałować żeby tak się turba świeciła po założeniu DP raczej powinno być dużo lepiej...
syn_szefa Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 Temat jeszcze nie zakończony, po bardzo dynamicznej jeździe dalej to samo.... Ja obstawiam rozrząd tylko nie mam czasu na sprawdzenie wszystkich znaków w szczególności na wale znaki na wałka przy łańcuszku zgadzają się 16 oczek + znak na kole od wałka wydechowego z pokrywą zaworów zgadza się. Tutaj zamieszczam filmik jak autko się zbiera i przyśpiesza: http://youtu.be/2WhKHMoalMs
syn_szefa Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 Hmmm.... to nie dobrze 10 bar to jest słabo ?? Myślałem że jak by było 7 to by było słabiutko ;/ Ja to muszę ogólnie się wybrać do Ciebie na pomiar mocy i ewentualną diagnostykę co jeszcze trzeba wymienić Hmmm.... to nie dobrze 10 bar to jest słabo ?? Myślałem że jak by było 7 to by było słabiutko ;/ Ja to muszę ogólnie się wybrać do Ciebie na pomiar mocy i ewentualną diagnostykę co jeszcze trzeba wymienić Dodatkowo auto nie było rozgrzane do 90 stopni podczas pomiaru - ale nie wiem czy to miało wpływ
dominpol Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 U mnie jest tak samo także bez obaw oczywiście dzieje się tak przy ostrym katungu
SebolA4 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 z tego co kojarzę to wzór kompresji dla tego 1.8t to 13 z odchyłkami między cylindrami maks 10%, więc 10 to nie za ciekawie....ale tragedii nie ma gorzej jakby były duże różnice.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się