Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo 1.8T BEX grzeje się do czerwoności


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a po co ma zamieniać Quattro na gowno ? ;)

Opublikowano

ok to jakieś pomysły ?? Żeby to cofanie zlikwidować ??

Ogólnie to stan taki

- Świece Nowe 4 miesiące temu zakładane

- Cewki Nowe 4 miesiące temu zakładana

- DV nowe 4 miesiące temu zakładana

- N75 Nowe 2 tygodnie temu zakładane

- DP Nowe - Tydzień Temu

- Przepływomierz nowy Bosh

- Pompa Paliwa Nowa ma 4 miesiące temu zakładana

- Zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej nowe

- Test szczelności ok

- Rozrząd nowy

- Napinacz łańcucha wałka rozrządu nowy

- Olej Motul 5W40 X-CESS

Wszystko oryginalne nie zamienniki.

Zmienic na BMW :naughty:

BMW to ja uwielbiam wyprzedzać :)

Zgodnie z obietnicą zamieszczam zdjęcia:

20141214_185700.jpg

20141214_185724.jpg

20141214_185732.jpg

Opublikowano

Sprawdź rozrząd na łańcuchu i czy klin na kole zębatym wałka wydechowego jest cały.

Opublikowano

Rozrząd na łańcuchy teraz jest ok. Wszystkie znaki się zgrywają, miałem problem taki:

walek.jpg

Ale już jest oponowe bo się nie zgadzało. Koło zębate na wałku wydechowym też jest ok


Ciśnienie zmierzone na każdym cylindrze 10 bar

Opublikowano

Za dużo to to nie jest

albo manometr lipny

Opublikowano

no powiem Ci że ładnie musisz go pałować żeby tak się turba świeciła :D po założeniu DP raczej powinno być dużo lepiej...

Opublikowano

i jak się temat mocy zakonczył??

Opublikowano

Temat jeszcze nie zakończony, po bardzo dynamicznej jeździe dalej to samo.... Ja obstawiam rozrząd tylko nie mam czasu na sprawdzenie wszystkich znaków w szczególności na wale znaki na wałka przy łańcuszku zgadzają się 16 oczek + znak na kole od wałka wydechowego z pokrywą zaworów zgadza się.

Tutaj zamieszczam filmik jak autko się zbiera i przyśpiesza:

http://youtu.be/2WhKHMoalMs

Opublikowano

Kompresja słabiutka

Opublikowano

Hmmm.... to nie dobrze 10 bar to jest słabo ?? Myślałem że jak by było 7 to by było słabiutko ;/ Ja to muszę ogólnie się wybrać do Ciebie na pomiar mocy i ewentualną diagnostykę co jeszcze trzeba wymienić


Hmmm.... to nie dobrze 10 bar to jest słabo ?? Myślałem że jak by było 7 to by było słabiutko ;/ Ja to muszę ogólnie się wybrać do Ciebie na pomiar mocy i ewentualną diagnostykę co jeszcze trzeba wymienić

Dodatkowo auto nie było rozgrzane do 90 stopni podczas pomiaru - ale nie wiem czy to miało wpływ

Opublikowano

U mnie jest tak samo także bez obaw ;) oczywiście dzieje się tak przy ostrym katungu ;)

Opublikowano

z tego co kojarzę to wzór kompresji dla tego 1.8t to 13 z odchyłkami między cylindrami maks 10%, więc 10 to nie za ciekawie....ale tragedii nie ma gorzej jakby były duże różnice.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...