Przemo031 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Wcześniejsze problemy rozwiązane, lecz problem strzałów w kolektor oraz świst przy ok 3 tys jest nadal. Strzały są na zimnym silniku na benzynie! Jak dodam mocno gazu auto muli i strzela ze dwa razy. Na lpg chodzi ladnie nie szarpie nie strzela.
ja74687 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 zakręć LPG i zobacz czy czasem ono w układzie nie pozostaje
Przemo031 Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) Sprawdzałem. Jest tylko coś co mnie zastanawia... Sprawdzałem vag com bloki pomiarowe i tak 1 engine blok 3 albo 7 chodzi o czujnik temperatury pokazywał temperaturę jaka silnik miał sprawdzałem na zimnym aż do rozgrzania. Sprawdziłem tez 17 blok bodajże 3 i tam też jest czujnik temperatury ale jego wartość na zimnym silniku wynosiła 50 gdzie w engine było to 20 stopni. Czy to nie jest przypadkiem uszkodzony czujnik? Jak tak to który bo mam dwa. Edytowane 7 Listopada 2014 przez Przemo031
ja74687 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Czujnik 4-ro pinowy jest od ECU i zegarów drugi jest od klimy Odłącz najpierw ten 4-ro pinowy i zobacz czy pomoże jeżeli tak to znalazłeś przyczynę
Przemo031 Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Opublikowano 7 Listopada 2014 Odlaczalem jeden i drugi czujnik i nic nie pomoglo a nawet jak odpielem ten 4 pinowy to sie pogorszylo... w nastepnym tygodniu podmienie przeplywomierz moze to cos da... mam normalnie strzaly jak na starych instalacjach lpg ... a auto chodzi na benzynie ;p na gazie sekwencji chodzi dobrze
jacek70 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 To ten 4 pin, jednak uważam że na jego wymianie się nie skończy.
Przemo031 Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Opublikowano 7 Listopada 2014 tylko jak go odlaczylem to auto nie chcialo jechac a jak go znowu podlaczylem to bylo lepiej ale nadal tak jak pisze ze przyrywalo... w innym poscie pisalem ze jak przytkalem ze znajomym troszke dolot to auto sie lepiej wkrecalo i nie strzelalo wiec wydaje mi sie ze dostaje za duzo powietrza lub za malo paliwa... sonda pracuje ok
ja74687 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 odepnij przepływkę i zobacz co się będzie działo
Przemo031 Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) Przepływke podmienilem i problem nadal jest. Nie wiem dlaczego mam inne wskazania na 1-engine i na 17 bloku... Jak silnik osiągnie 50 stopni to później czujniki pokazuja to samo ale jak silnik zimny to jeden pokazuje np. 20 a drugi trzyma 50 Edytowane 10 Listopada 2014 przez Przemo031
ja74687 Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 nie pamiętam który czujnik jest od którego bloku Więc zrób tak odłącz najpierw ten czujnik 4-ro pinowy i zobacz w którym bloku się wyświetli błąd, jeżeli będzie to w bloku gdzie pokazywał 50 stopni to czujnik do wymiany
Lutek19 Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 miałem podobnie gdy było przebicie na kablach WN. weź spryskiwacz z wodą i na odpalonym silniku puść mgiełkę nad tymi kablami , jak iskkra bedzie skakac to kable do wymiany
Przemo031 Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Opublikowano 11 Listopada 2014 Odpielem jeden później drugi czujnik temperatury i te czteropinowy jest sprawny, drugi zas jest chyba od klimy bo jak go odpielem to nic w vagcom się nie zmieniło... Zastanawia mnie cały czas kanał 17 blok 03 i tam mam 50 stopni nawet na zimnym silniku... Nie wiem co to za czujnik. Zauważyłem ze brakuje jednej śruby mocującej listwę wtryskowa. Ktoś zerwał gwint. Nagwintuje i zobaczę czy to coś zmieni ale wątpię bo na lpg jest ok.
ja74687 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 zobacz jeszcze jak jest z ciśnieniem PB za listwą. Musisz spr. też wtryski może któryś się nie domyka i delikatnie leci, bo innej możliwości już nie ma jeżeli by coś z przewodami wn było nie tak, to i na LPG były by problemy bo LPG potrzebuje "mocniejszej iskry"
Przemo031 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Opublikowano 12 Listopada 2014 Wtryski sprawdzę przez vag com??
ja74687 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 niestety nie Trzeba ściągnąć listwę i zobaczyć czy nie leją
Przemo031 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) Dziwne te objawy... Narazie nie mam mozliwosci sprawdzenia wtryskow oraz pompy paliwa ale zauwazylem jeszcze jedno ze jak rano odpalam silnik to auto muli,dusi nie idzie prawie jechac i jak mocniej sie doda gazu to strzela jak na starej instalacji lpg. Jak auto juz jezdzi i postoi z 2-3 godziny ( tez niby silnik juz zimny ) tych objawow az tak sie nie odczuwa czasami sa one dosc mocne a czasami prawie wgl tego nie czuc delikatnie szarpie ale jedzie i nie strzela... Jezeli chodzi o rozgrzany silnik to jest troszke przymulony ale na jak mu dasz gazu na benzynie to jedzie nie strzela i jakos mocno sie nie dlawi ( dasz gaz on chwilke pomysli i jedzie ) http://vaglog.pl/log_193031.html tutaj jest log w ktorym zastanawiam mnie ta teperatura ... dlaczego na zimnym silniku jest 50 stopni ? a jak przekroczy ta wartosc to pokazuje tyle samo co ten czteropinowy czujnik. Edytowane 13 Listopada 2014 przez Przemo031
ja74687 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 to musi bycz czujnik od klimy Odepnij go i zobacz czy w grupie 003 jest nadal 50 stopni. Teraz to musisz sprawdzać po kolei czyli: po pierwsze czy nie masz nigdzie przebicia na przewodach wn, po drugie czy nie łapie lewego powietrza i po trzecie czy z układem wtryskowym PB jest wszystko dobrze innej możliwości nie ma, nawet uszkodzony czujnik nie ma aż takiego wpływu na pracę żeby takie rzeczy robić. Objawy masz takie jak by ci LPG w układzie zostawało, ale jeżeli zakręcałeś LPG na butli, wypaliłeś z układu i nie pomogło to mi już się pomysły skończyły
Przemo031 Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 to jest czujnik od klimy wypinalem go ale wartosc zostawala ta sama ;p mniejsza o to wazne ze nie jest od pracy silnika a klima chodzi prawidlowo:) Jutro cos podzialam przy aucie nie mam juz pojeca co to bo dzis auto do 2 tys nie jechalo... jak juz przebilo to wartosc to dalo sie jako tako jechac ale na zimnym silniku ruszac z 3 tys troszke nie bardzo Jak cos sie dowiem to sie pochwale.
ja74687 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) ok Sam jestem ciekaw co mu dolega Edytowane 14 Listopada 2014 przez ja74687
Przemo031 Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Opublikowano 15 Listopada 2014 Dziś nagwintowalem jeden otwór od mocowania listwy wtryskowej bo poprzedni właściciel zerwal gwint ale niestety to nic nie pomogło. Po rozmowie z kolega myślę że mapy się rozjechały. Wiec na dniach odłącze aku i posmigamy trochę ne benzynie. Jak się poprawi to jeszcze regulacja gazu i zobaczymy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się