marcin CRF 450 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) Witam wszystkich! kupilem miesiac temu audinke i od dwoch dni mam male problemy przy odpalaniu zimnego silnika. A wiec odpala za kazdym razem tylko dlugo kreci jakies 3-4 sekundy,wczesniej tego nie bylo i palil idealnie. Przy rozgrzanym silniku juz tego problemu nie ma,pali normalnie.. mozecie cos doradzic? co zrobic konkretnego albo w czym sie rozgladac? Bardzo mozliwe ze pompa nawala... pozdrawiam Edytowane 7 Listopada 2014 przez marcin CRF 450
danQa2 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 hey i jak sobie poraddziłes z tematem ja mam to samo tez dlugo kreci
kosmo.a3 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 moze elektrozawór lpg szwankuje i puszcza gaz do kolektora i zalewa go.
edekxp Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 (edytowane) Albo reduktor.Przy gaszeniu auta zakręć gaz w butli i wypal wszysko z przewodów.Można też po zgaszeniu rozpiąć przewód zasilania gazem oraz przewód podciśnienia, tylko go zaślepić. Po tym spróbować odpalać auto na benzynie Edytowane 24 Listopada 2014 przez edekxp
EddieQ Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Ja u siebie miałem dokładnie tą samą sytuację. W moim przypadku padło właśnie na reduktor jak to zasugerował kolega powyżej. Po wymianie reduktora na nowy wszystko wróciło do normy - silnik zapalał od razu.
Cez032 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Ja u siebie miałem dokładnie tą samą sytuację. W moim przypadku padło właśnie na reduktor jak to zasugerował kolega powyżej. Po wymianie reduktora na nowy wszystko wróciło do normy - silnik zapalał od razu. A tak z ciekwości, też miałeś instalację PRINS'a? Jeśli tak to na jaki reduktor wymieniłeś?
marcin CRF 450 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2014 Ja u siebie miałem dokładnie tą samą sytuację. W moim przypadku padło właśnie na reduktor jak to zasugerował kolega powyżej. Po wymianie reduktora na nowy wszystko wróciło do normy - silnik zapalał od razu. A tak z ciekwości, też miałeś instalację PRINS'a? Jeśli tak to na jaki reduktor wymieniłeś? Ja u siebie miałem dokładnie tą samą sytuację. W moim przypadku padło właśnie na reduktor jak to zasugerował kolega powyżej. Po wymianie reduktora na nowy wszystko wróciło do normy - silnik zapalał od razu. A tak z ciekwości, też miałeś instalację PRINS'a? Jeśli tak to na jaki reduktor wymieniłeś? Witam. Sory ze tak dlugo nie pisalem,brak czasu jak zawsze.... A wiec gazownik wyregulowal mi instalacje i wrocilo wszystko do normy:) nie musialem nic wymieniac,reduktor jest w porzadku a tez o tym myslalem... a wiec wrocilo wszystko do normy:) pozdrawiam i Wesolych Swiat!
Sebastianb6 Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Kolego a czy problemy z odpalanie miałeś na benzynie ?Bo reduktor ok,mogą byc jakies problemy podczas pracy na lpg ale co z tym ma wspólnego odpalanie zimnego auta na pb ?Pytam bo mam podobny problem przy zimnym silniku.
jacek70 Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Palisz na benzynie, ale gdy reduktor puszcza to palisz na benzynie i gazie a wtedy zalewa. Przez to długo kręci.
toman Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 U mnie tak objawiał się padnięty wtryskiwacz gazowy, cały czas delikatnie puszczał gaz do kolektora. Po zgaszeniu długo kręcił, bo miał dwa paliwa, a na wolnych obrotach strasznie kulał..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się