Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T + LPG (prins) dlugo kreci ale pali zawsze


marcin CRF 450

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich! kupilem miesiac temu audinke i od dwoch dni mam male problemy przy odpalaniu zimnego silnika. A wiec odpala za kazdym razem tylko dlugo kreci jakies 3-4 sekundy,wczesniej tego nie bylo i palil idealnie. Przy rozgrzanym silniku juz tego problemu nie ma,pali normalnie.. mozecie cos doradzic? co zrobic konkretnego albo w czym sie rozgladac? Bardzo mozliwe ze pompa nawala... pozdrawiam

Edytowane przez marcin CRF 450
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo reduktor.Przy gaszeniu auta zakręć gaz w butli i wypal wszysko z przewodów.Można też po zgaszeniu rozpiąć przewód zasilania gazem oraz przewód podciśnienia, tylko go zaślepić.

Po tym spróbować odpalać auto na benzynie

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie miałem dokładnie tą samą sytuację. W moim przypadku padło właśnie na reduktor jak to zasugerował kolega powyżej. Po wymianie reduktora na nowy wszystko wróciło do normy - silnik zapalał od razu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie miałem dokładnie tą samą sytuację. W moim przypadku padło właśnie na reduktor jak to zasugerował kolega powyżej. Po wymianie reduktora na nowy wszystko wróciło do normy - silnik zapalał od razu.

A tak z ciekwości, też miałeś instalację PRINS'a? Jeśli tak to na jaki reduktor wymieniłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie miałem dokładnie tą samą sytuację. W moim przypadku padło właśnie na reduktor jak to zasugerował kolega powyżej. Po wymianie reduktora na nowy wszystko wróciło do normy - silnik zapalał od razu.

A tak z ciekwości, też miałeś instalację PRINS'a? Jeśli tak to na jaki reduktor wymieniłeś?

Ja u siebie miałem dokładnie tą samą sytuację. W moim przypadku padło właśnie na reduktor jak to zasugerował kolega powyżej. Po wymianie reduktora na nowy wszystko wróciło do normy - silnik zapalał od razu.

A tak z ciekwości, też miałeś instalację PRINS'a? Jeśli tak to na jaki reduktor wymieniłeś?

Witam. Sory ze tak dlugo nie pisalem,brak czasu jak zawsze.... A wiec gazownik wyregulowal mi instalacje i wrocilo wszystko do normy:) nie musialem nic wymieniac,reduktor jest w porzadku a tez o tym myslalem... a wiec wrocilo wszystko do normy:) pozdrawiam i Wesolych Swiat!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a czy problemy z odpalanie miałeś na benzynie ?
Bo reduktor ok,mogą byc jakies problemy podczas pracy na lpg ale co z tym ma wspólnego odpalanie zimnego auta na pb ?
Pytam bo mam podobny problem przy zimnym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Palisz na benzynie, ale gdy reduktor puszcza to palisz na benzynie i gazie a wtedy zalewa. Przez to długo kręci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak objawiał się padnięty wtryskiwacz gazowy, cały czas delikatnie puszczał gaz do kolektora. Po zgaszeniu długo kręcił, bo miał dwa paliwa, a na wolnych obrotach strasznie kulał..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...