Szati 1991 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Witamwulkanizator dobił mi ciśnienie na 1.9 bara to nie za mało jak na 15-stki? Dobić na 2.3? Podobnego tematu nie znalazłem więc pytam
POWER-KRIS Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Ja b6 mam 2.4. Na 1.9 to mam kapcie.
mcbet Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Dobij. Opony zimowe zawsze o 0,2 więcej niż letnie. Do letnich 15 powinieneś mieć zdaje się 2,1 więc zima 2,3 bara.
Dev Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Dobij. Opony zimowe zawsze o 0,2 więcej niż letnie. Do letnich 15 powinieneś mieć zdaje się 2,1 więc zima 2,3 bara. Pompuje sie zawsze tyle samo. Termodynamika sie kłania...
POWER-KRIS Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Właśnie, gdy pojezdzi i rozgrzeje opony to 2.3 będzie nagle 2.5.[emoji12]
Szati 1991 Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 a nie lepiej zostawić na 2,0 żeby lepiej grzebały na lodzie i śniegu ? czy to jeszcze pogorszy sprawę?
jospethe Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Na 2 to za mało. Będzie więcej palił samochód. 2.2 2.3 to chyba najlepsze ciśnienie jak na 15.
Szati 1991 Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 czyli zostaje na 2.2 nie będziemy poprawiać fabryki
POWER-KRIS Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 To co jest na wlepie ok ale jak się stosujecie do indeksów prędkości i nośności producenta. A jak z oszczędności słabsze parametry to niestety opona chociaż nazwa ta sama zupełnie inna i kapec przy ciśnieniu z wlepy.
rafal9119 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Panowie mam takie pytanie do was. Piszecie ze pompujecie w koła 2,5 bara a jak to sie ma do srodka auta, nie trzesie sie wszystko w środku??
Fido Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 A co niby ma się trząść. W B6 przy rozmiarze 195/65/15 jest na pusto 2,3 a załadowany 2,6
rafal9119 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 w srodku plastiki nie trzeszczą? na nierownym asfalcie
nitroo Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Nie rozumiem, z jakiego powodu mają się trząść...
POWER-KRIS Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Trochę racji ma, w skodzie Octavii 2 powyżej 2.3 wszystko trzeszczy a w domu od nowości. [emoji20]
Fido Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 w skodzie Octavii 2 powyżej 2.3 wszystko trzeszczy Tam niech se trzeszczy, w Audi nie ma takiego prawa a w domu od nowości. Czytam i czytam i nie czaje o co w tym biega, możesz to jakoś zrozumiale napisać ???
nitroo Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 w skodzie Octavii 2 powyżej 2.3 wszystko trzeszczyTam niech se trzeszczy, w Audi nie ma takiego prawa a w domu od nowości.Czytam i czytam i nie czaje o co w tym biega, możesz to jakoś zrozumiale napisać ??? Pewnie o to, że kupił ją w salonie i jest jej pierwszym właścicielem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się