tomekhxc Opublikowano 17 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2017 Nie było żywicy jedynie kilka igieł które opadły , nie leżały bezpośrednio na dachu tylko na belkach takze luz
tomekhxc Opublikowano 17 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2017 Poleciały tam gdzie ich miejsce
H4mm3R Opublikowano 17 Grudnia 2017 Opublikowano 17 Grudnia 2017 2 godziny temu, tomekhxc napisał: Poleciały tam gdzie ich miejsce http://olmet.pl/
Rabbi Opublikowano 17 Grudnia 2017 Opublikowano 17 Grudnia 2017 19 minut temu, H4mm3R napisał: http://olmet.pl/
tomekhxc Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2017 tiaaaaaa wróciły na b6 chociaż cal wiecej to et jednak robiło robote, z profilu jeszcze ok ale z tyłu auto wyglądało jak wóz drabiniasty
tomekhxc Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2017 Tyle co k... poleciało przy zmianie nakrętek to masakra , nie dość że sruby w zawieszeniu zapieczone że nic nie szło odkręcić to i nakretki trzeba było rozcinac, ale juz wsio ogarniete wyczyszczone i kreci sie pięknie w rekach Dzień przed wigilia pierwsza poważna usterka od kąd mam B7 ... auto wpadlo w tryb awaryjny , spadek mocy, choinka na blacie ogólnie auto nie jedzie, szybka diagnoza i jest dpf dał o sobie znac albo raczej sam czujnik , ale decyzja padla ze usuwam ten cudowny wynalazek ekologow , wybity srodek i cala reszta zostaje tak jak ori , auto na pewno troche odzyje teraz , we wtorek umówiony juz jestem na usunięcie go programowo , najbardziej ciekawy jestem efektu jaki będzie dzwiek ponieważ mam wybebeszone puchy końcowe
Norbas Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Tomek wspawywałeś jakąś rurę do środka ? Ciekawe jestem efektu
tomekhxc Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2017 Nie wspawywałem nic , tez jestem ciekawy jak dobrze pójdzie to dzisiaj odpale, bo póki co to przy zmianie drugiej nakretki śruba sie urwała na zwrotnicy od wahaczy górnych
tomekhxc Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2018 Dzisiaj przyszły nowe tarcze do licznika, teraz tylko rozebrać to cholerstwo i założyć nowe
Rabbi Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Tomek i jak dzwięk+wrażenia ogólne po wybebeszeniu DPF ?
tomekhxc Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2018 Dzwięk delikatnie sie poprawil , lekki pomruk i to wszystko , w dieslu nie ma az takiego efektu jak w benzynie , moim zdaniem troszke odmuliło , co najlepsze to że nadal nie puści czarnego bąka nawet przy ostrym piłowaniu
K4rol81 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Dzisiaj przyszły nowe tarcze do licznika, teraz tylko rozebrać to cholerstwo i założyć nowe [emoji6] Ja już mam to za sobą, ringi malujesz? Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
KoJ@K Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Kurde każdy tera modzi licznik szukam i ja
tomekhxc Opublikowano 24 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2018 Karol widziałem u ciebie, chyba pomaluje bo fajnie to w całości wygląda 1
tomekhxc Opublikowano 12 Lutego 2018 Autor Opublikowano 12 Lutego 2018 Prace przy liczniku nawet nie zaczęte ponieważ szukałem odpowiedniego dawcy do wskazówek , no i są
muunv Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 Od czego masz wskazowki? Czy to tajemnica? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
muunv Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 Tak sie przygladalem i zastanawialem z czego to Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się