Robero321 Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Tak po usunięciu katów silnik jak by dostał nowe życie dużo lepiej się wkręca na obroty - szybciej. Moment też się obniżył zaczyna się zbierać z dołu czyli kilkaset obrotów wcześniej niż to było przy czterech katach. Po wyłączeniu funkcji sond mam spokój już ponad 2 lata (jedyny chek silnika rok temu kiedy padła cewka poza tym ani jednego) i pewność że nie rozsypie się głowica czy blok akurat z tego powodu. Co jest sporą bolączka tych silników i w dużej części mają taką a nie inną opinie właśnie przez to że potrafi wzrosnąć ciśnienie w komorze spalania bo nie ma gdzie ujść i rozspierdzielić silnik. Ogólnie powiedział bym że bilans wyszedł nawet na + BB tak na marginesie co do podpięcia xenowów B7 na instalacji z B6 to dobre masz schematy odpaliłem to i śmiga aż miło
BeyerBrown Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Rob, przerobiłeś B6 na B7-look? Cieszę się, że pomogłem Co do lepszego wkręcania na obroty to dodam - i to będzie zaprzeczenie tego co dotychczas twierdziłem - że 3.0@BGN (wersja US) na Pb98 ciut lepiej się zbiera i inaczej przy tym brzmi, bardziej rasowo Opóźnienia zapłonu (kąty w grupach pomiarowych 020 i 021) teraz praktycznie nie występują. Instrukcja obsługi błędnie podawała, że optymalnym paliwem dla mojego auta jest RON/Pb95 (AKI91) a warunkowym RON/Pb91 (AKI87) Jest to prawda, ale dla 1.8T 170KM (AMB), którego ta instrukcja również obejmuje...
Robero321 Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Tak B7 a z paliwem to fakt może nie ma więcej mocy ale kultura silnika jak by lepsza teraz mam zalane nitro z shela
BeyerBrown Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Ja wlałem Pb98 z Auchana Tanie i dobre jak widać Wcześniej miałem Pb95 miles ze Statoila w tej samej cenie A co z linią boczną? W sedanie i kombiaku przez całą długość auta idzie wytłoczenie... wymieniałeś też poszycie?
Robero321 Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Nie poszycie jest ori a linia po całości jest z B6 zrobione są przody błotników
BeyerBrown Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Prowadzisz jakiś wątek w dziale Moje Audi? Chętnie bym popatrzył na końcowy efekt
Robero321 Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Na razie nie czekam aż mi się sprawa w sądzie zakończy o odszkodowanie i polakieruje w końcu cały przód jak należy podeślij maila na pv to Ci wyślę fotkę
Kruk_89 Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 czyli co wykluczac cale sady czy tylko diagnostyke kata ma to jakies znaczenie?
dżejki Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 Tak, cale SONDY SONDY SONDY trzeba eliminować wraz z grzałkami.
Kruk_89 Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 ok wydupce cale w bialymstoku cenio 250zl za to wiec cena chyba ok tam co boro81 mowil
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się