tomekk30 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 SotoM Jaka ma być ustawiona synchronizacja rozrządu 0.0 czy coś na plusie 1.0 tak tu widzę piszecie.. W każdym modelu silnika , czy to jest j/w BRD czy BPW ???? Sprawdzałem dziś na kompie i mam ( - 2,5 ) Czy to wymaga korekty ???
SotoM Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 (edytowane) Ja w BLB (octavia) z taką synchro bedę przestawiał-gościa denerwuje spalanie na b.j. Co najleprze aso rozrząd robiło.w/g aso nie ma potrzeby robić korekty i podłączać WASa -zostalo złożone na blokady i to jest najważniejsze... i weź tu z debilkami doradcami gadaj... Ogólnie temat podlega pod Brd 16v -te motory najlepiej pracują w zakresie +/-1. Ja np u siebie mam na równe 0. Jeśli chodzi o 8v to zauwazylem że te motory tak bardziej sychro.zdala od 0. Kolesiowi ust.na +2,5 poprostu trzeba fure potestować przez kilka dni...poobserwować-zbieranie sie,spalanie. Dużo motorów nie koniecznie na 0 idealnie pracują... Edytowane 4 Grudnia 2014 przez SotoM
Dev Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 dokładnie, kazdy silnik inaczej reaguje na synchronizację wałka
tomekk30 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Czy utrata mocy może być spowodowana ustawieniami takimi jakie mam na minusie ( -2,5 ) Na ile ustawić w takim razie ???
Gość Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 16V lubią minusy a 8V plusy chyba nie można tak generalizować, ojciec ma co prawda paska ale też 2.0 TDI BGW a więc 8V i on zdecydowanie lubi minusy.
Pawelkiwi Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 No więc pisałem ogólniki. Praktyka mówi tak że klient przywozi auto, mówi telepie, śmierdzą spaliny itp. Diagnostyka komputerowa ukierunkowana na synchronizację wałka rozrządu. Po odczytaniu wartości synchronizacji koryguję je na odpowiednie dla danego modelu. Jaki model to + lub -.
endriu13 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Też się wczoraj pobawiłem-pierwotny odczyt 0,73* ale dopiero za piątym razem trafiłem w punkt 0 bo wychodziło albo na + ,albo na -.Rzeczywiście trudno trafić.Założenie blokad z lusterkiem bezproblemowe.Praca silnika jakby miększa,odpalanie było i jest bezproblemowe,także na zimnym.
PawelVK Opublikowano 26 Maja 2017 Opublikowano 26 Maja 2017 Dla BRD jak najlepiej ustawić synchronizację? Bo mam na 0 ale śmierdzi z wydechu jak cholera i czasem gdy nie rozgrzany to trochę nie równo pracuje na wolnych obrotach. Jak ustawić też tą synchronizację na wałku wydechowym?
Pawelkiwi Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 Dnia 26.05.2017 o 11:47, PawelVK napisał: Dla BRD jak najlepiej ustawić synchronizację? Bo mam na 0 ale śmierdzi z wydechu jak cholera i czasem gdy nie rozgrzany to trochę nie równo pracuje na wolnych obrotach. Jak ustawić też tą synchronizację na wałku wydechowym? Ustaw na -1.5. Z doświadczenia wiem że 0.0 nie zawsze pomaga.
PawelVK Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 12 godzin temu, Pawelkiwi napisał: Ustaw na -1.5. Z doświadczenia wiem że 0.0 nie zawsze pomaga. Dzięki bardzo A wydechowy?
moniuh Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 (edytowane) wydechowy ustawia sie do ssacego, jak juz jest ustawiony na odpowiedni kat. krecisz walem poprzez klucz lub przestawiasz auto na 5 biegu az blokade mozna na niego wcisnac, wtedy wydechowy sie luzuje i lekko przekreca az druga blokade mozna zalozyc i sie skreca. To wszystko co trzeba zrobic. Edytowane 30 Maja 2017 przez moniuh
Pawelkiwi Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Wałki blokuje się na blokady. Obydwa wydechowy i dolotowy. Odkręcasz 6 śrub 13 na fasolkach blokujących koła rozrządu. Ruszasz wałem lub na włączonym biegu samochodem i zmieniasz pozycję dwóch naraz.
Lastk Opublikowano 6 Czerwca 2017 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Dnia 29.05.2017 o 21:44, Pawelkiwi napisał: Ustaw na -1.5. Z doświadczenia wiem że 0.0 nie zawsze pomaga. Hej, czy dla BLB tez najlepiej bedzie -1.5 ??
Lastk Opublikowano 13 Czerwca 2017 Opublikowano 13 Czerwca 2017 (edytowane) Dnia 10.06.2017 o 00:51, Pawelkiwi napisał: Uważam że -1,5 będzie ok Dzięki dziwi mnie to, że testowalem różne ustwienia i silnik (BLB) chodzi idealnie na -2,5 ustawiam synchro zawsze ssacy plus wydechowy na blokady... inne ustawienia to telepanie mniejsze lub większe plus głośna praca... Edytowane 13 Czerwca 2017 przez Lastk
Vassyli Opublikowano 2 Lipca 2018 Opublikowano 2 Lipca 2018 A jeśli wałek ssący jest już ustawiony prawidłowo a na wałku wydechowym nie mam już możliwości regulacji to co wtedy ? Zdjąć rozrzad i obrócić kołem od wałka wydechowego? Brakuje mi 1/4 otworu aby włozyć blokade na wałek wydechowy lecz juz nie idzie dalej koła obrócić od wałka wydechowego. Śruby są na fasolkach już do końca.
Dev Opublikowano 2 Lipca 2018 Opublikowano 2 Lipca 2018 (edytowane) Godzinę temu, Vassyli napisał: A jeśli wałek ssący jest już ustawiony prawidłowo a na wałku wydechowym nie mam już możliwości regulacji to co wtedy ? Zdjąć rozrzad i obrócić kołem od wałka wydechowego? Brakuje mi 1/4 otworu aby włozyć blokade na wałek wydechowy lecz juz nie idzie dalej koła obrócić od wałka wydechowego. Śruby są na fasolkach już do końca. Ale cudujesz.... 1. zdejmij pasek 2. zablokuj wał 3. zablokuj prawe koło, śruby w fasolkach muszą być na Maxa z lewej strony i nie dokrecone 4. zablokuj lewe koło, śruby tak samo 5. załóż pasek od strony pompy wody 6. napnij pasek, jak koła się przesuną do dokrecasz i zdejmujesz blokady Edytowane 2 Lipca 2018 przez Dev
bartez80 Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 diesli ogolnie ludziom nie naprawiam ,ale sobie niestety muszę ) wymiana rozrządu w BRD po wymianie grupa 004 ,4 okienko pokazuje 1,75 na plusie ,,odpala fajnie ,rozrząd wymieniany na blokadach ,ale zrobiłem korekcje na -0,73 a na wyższych obrotoach schodzi do - 0,35 dobrze ,czy źle ???? popraiać coś???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się