Roberto_WZY Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Czytając to wszystko co piszecie zastanawiam się ile mają przebiegu wasze auta. Widziałem A4 w super cenach z 2005, 2006 roku bardzo ładne wizualnie z przebiegami 300, 350 tyś km. Piszcie jakie macie przebiegi przy tych usterkach.
krzysiek23 Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 dopiero niedawno byl kolega co mial w orginale 40tys model 2006 oryginal na NO blachach,i silnik do wymiany bo znalezli opilki w oleju najprawdopodobniej z walkow lub pompy....czyli nie ma regulty nie musi auto miec przebiegu 300000 zeby sie to posypalo,auta wychodzily z jakas wada i nie we wszystkich modelach udalo sie to poprawic i tyle...a o wadach 2.0 tdi w tych silnikach VW jest duzo np.passaty maja te same problemy
H4mm3R Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Roberto_WZY też widziałem takie przebiegi jak autka szukałem na mobile.de. W 3lata i tyle przejechać to masakra może być ze już mają drugie serce... Z tego co wiem te silniki nie lubią jak się je wysoko kręci, jak widać na wykresie to nie trzeba ich wysoko kręcić żeby było najwięcej Nm. http://www.audiklub.org/photo/wykresy/wykres_14.90.jpg Co do passatów to plaga ale większość tych aut jeździ pod firmą, a tam wiadomo jak się auta szanuje...
Roberto_WZY Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Dzisiaj rozmawiałem z kolegą mają w firmie 10 Pasków z 2.0 TDI i wszyscy w mają bańki z olejem w bagażniku. Na 10 tyś dolewają średnio od 1 do 1,5l oleju, ale to już inna historia.
Musashi Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Dzisiaj rozmawiałem z kolegą mają w firmie 10 Pasków z 2.0 TDI i wszyscy w mają bańki z olejem w bagażniku. Na 10 tyś dolewają średnio od 1 do 1,5l oleju, ale to już inna historia. przeciez 0,1 L na 1000 km to nie jest jakas tragedia
audiomaniak Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Nie no co do brania oleju to ja mam spoko 4000km.przejechalem i zero dolewania, ale ten szum z silnika to masakra strach jezdzic, bo nie wiadomo co i kiedy sie stanie. Jestem z Wroclawia i nie znam mechanika ktory by ta usterke usuna
Musashi Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Nie no co do brania oleju to ja mam spoko 4000km.przejechalem i zero dolewania, ale ten szum z silnika to masakra strach jezdzic, bo nie wiadomo co i kiedy sie stanie. Jestem z Wroclawia i nie znam mechanika ktory by ta usterke usuna tego szumu bym nie lekcewazyl. skutek awarii moze byc rowniez koszmarny jak zerwany pasek.
turdzi Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Dzisiaj rozmawiałem z kolegą mają w firmie 10 Pasków z 2.0 TDI i wszyscy w mają bańki z olejem w bagażniku. Na 10 tyś dolewają średnio od 1 do 1,5l oleju, ale to już inna historia. silniki turbo z zalozenia olej biora i beda braly jedne mniej inne wiecej ( w zaleznosci od stanu turbo ) a 0.1 L na 1000 to na prawde sladowe zuzycie.
mireq Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 hmmm mam silnik BPW i blisko salon Audi, jak myślicie warto odstawic niech dla swietego spokoju sprawdza ten "imbusik"? Auto kupilem jak mialo 120tys przejechane 3 miesiace temu teraz ma 136tys czasami jak zimny to cos mi tak dziwnie cyka z przodu silnika dosyc glosno, jak sie nagrzeje to chyba przestaje (albo ja zapominam sprawdzic), oleju nie bierze aha i na jalowym mi troszke trzesie buda, nie jakos mocno ale czuc trzesawke niewazne zimny-cieply
turdzi Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Ale to sa wibracje czy od czasu d czasu tak jak by takie zakolysanie.U mnie byly wyczuwalne wibracje na kierownicy i lewarku zmiany biegow.Powodem bylo cos zwiazane z tymi wlakami ale do konca nie wiem co bo nie ailem czasu sie wywiedziec. Dzis albo jutro odbieram auto wiec sie wszystkiego dowiem.
mireq Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 takie zakolysanie raczej to jest nie ciagle wibracje na kierownicy nic nie czuje - predzej na budzie i lewarku, profilaktycznie podjade do kolegi w aso niech jakis madry mechanik sie przejedzie moze cos wyczuje
turdzi Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 mireq zakolysanie od czasu do czasu to raczej to nieszczesne pompowtryski
mireq Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 hmm ale oznaka ze juz do wymiany? czy ze trzeba sie liczyc ze za pare tysiecy zdechnie? czy ze moze w kazdej chwili odmowic posluszenstwa?a moze lepiej bedzie pozbyc sie autka ? - szkoda by bylo bo przyjemnie sie nim jezdzi:)
Roberto_WZY Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Kolego mam ten sam objaw. Od czasu do czasu bujnie mi lekko samochodem. Przebieg ten sam 130 tys tylko silnik BLB. Przejmowałem się tym na początku, teraz już nie. Przymierzałem się do wymiany dwumasa, wtrysków. Jak problem będzie narastał wtedy będę coś działał. Oglądałem parę sztuk tych A4 kolegów i na giełdzie. Praktycznie każda miała takie bujnięcia większe lub mniejsze. Nie chce powiedziec ,że ten typ tak ma, ale ja na razie nic z tym nie robię. Na początku wsłuc**jemy się w swoje auta , a każdy niepokojący odgłos daje nam dużo do myślenia. Ja swoja zrobiłem 20 tyś i już nie wsłuc**ję się za bardzo w każde skrzypnięcie i puknięcie. Z tyk cykaniem na zimnym silniku to podjechałbym jednak do Audiego, a przy okazji jak będziesz to zapytaj o to bujanie. Napisz potem co usłyszałeś.
H4mm3R Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Kolego mam ten sam objaw. Od czasu do czasu bujnie mi lekko samochodem. Przebieg ten sam 130 tys tylko silnik BLB. Przejmowałem się tym na początku, teraz już nie. Przymierzałem się do wymiany dwumasa, wtrysków. Jak problem będzie narastał wtedy będę coś działał. Oglądałem parę sztuk tych A4 kolegów i na giełdzie. Praktycznie każda miała takie bujnięcia większe lub mniejsze. Nie chce powiedziec ,że ten typ tak ma, ale ja na razie nic z tym nie robię. Na początku wsłuc**jemy się w swoje auta , a każdy niepokojący odgłos daje nam dużo do myślenia. Ja swoja zrobiłem 20 tyś i już nie wsłuc**ję się za bardzo w każde skrzypnięcie i puknięcie. Z tyk cykaniem na zimnym silniku to podjechałbym jednak do Audiego, a przy okazji jak będziesz to zapytaj o to bujanie. Napisz potem co usłyszałeś. Również słyszałem że w 2,0TDI w wersjach 103kw lubi padać koło dwumasowe... ale ile w tym prawdy to niewiem. A co do bujania to u mnie też buja ale autko normalnie pracuje, przyśpiesza więc niema się czym przejmować Na pewno nie jeden się zrazi do zakupu auta z tym silnikiem po przeczytaniu tego tematu
Roberto_WZY Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Podejrzewam , ze nie jeden wsiądzie i nic nie wyczuje! Uważam , że auto jak auto. Każde się psuje. U mojego szefa wymieniono turbinę po 10 tys km w Q7. Ale jak się daje czadu od razu po zapaleniu silnika i to na mrozie to nic dziwnego.
Musashi Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 to jest watek o napedzie walkow i pompy oleju. nie robcie OT.
bulk_1986 Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Ja mam taki sam silnik i tez czuje te bujniecia na jalowym, przejechalem juz 15 tys km od kupna i sinik pracuje normalnie wiec narazie tego nie ruszam. A co do brania oleju przez te silniki - jak kupilem mialem zalany Castrol SLX III 5W30 i musialem dolewac co 3000 km okolo 0,4 - 05l oleju, zmienilem olej po 15 tysiacach od ost serwisu na polecany na forum MOTUL 504.00/507.00 5W30, zrobilem juz od wymiany ok 5 tys i na bagnecie ubylo MOZE 1/3. Mysle ze z dobrym wiatrem nie bede dolewal nic pomiedzy serwisami lub ok 0.3l. Oczywiscie olej wymianiam co 15 tys km.
smite Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 U mnie jest podobnie dziwny dźwięk u dołu silnika niby łożysko taki metaliczny bujnięcia są czasami pompowtryskiwacze wymieniem jakieś 3 tys km temu i prawie nie ma zmian. Zauważyłem jedna rzecz napinacz paska alternatora skacze tak delikatnie ale porusza sie a chyba powinien stać w miejscu co o tym sadzicie dodam ze łożysko alternatora jest dobre wirnik obraca sie samoczynnie. Podprawiam Paweł
turdzi Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Ciekawe czy ktos z Audi to czyta jakie cudo zrobili az normalnie strach sie bac a to wszystko w klasie premium za ciezkie pieniadze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się