Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Jaką żywotność maja disle audi (1.9 110 ps)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to ja powiem tak jeśli zniknął z rynku silniki AFN i 1Z to juz nie bedzie czy jeżdzić zeby było długo wieczne. audi i vw-owi te silniki udały sie moim zdaniem najlepiej i nie zapowiada sie żeby te koncerny powtórzyły ten wyczyn takie jest moje zdanie i myśle ze ktoś napewno sie z nim zgodzi! no nie???

Opublikowano

a skąd wy wiecie co ile wytrzymuje-kurfa jakaś parodia. to zadam pytanie ile mi wytrzyma ogrzewanie tylniej szyby?? :notworthy:

Opublikowano

...nie jest prawdą..?Moja żona jeździła passatem 93' 1.8b przez trzy lata do Gdańska,jakieś 60km w jedną stronę jak go sprzedawałem miał 280tyś na osi i był naprawdę w świetnym stanie było to cztery lata temu i ma teraz ok.520tyś i gościu nie dłubał jeszcze nic w silniku,dodam że od 160tyś autko ma gaz! Spróbuj dokonać takiego wyczynu 1.8T,dół silnika masz praktycznie taki sam :cool1

Oj nie wiem skąd masz takie info ze dół silnika mam praktycznie taki sam jak pasek bez suszarki??? :no:

Wszystko zależy przecież od stylu jazdy i dbanie o motorek.może i faktycznie turbina nie przeżyje przebiegu dłuższego ale silnik potrafi naprawdę dużo więcej.głupotą jest pisanie że turbina zmniejsza żywotność silnika,ludzie po prostu nie znają się i gadają coś żeby zabłysnąć.Nie raz spotkałem się z twierdzeniem że auto napędzane turbo szybko padnie bo jest wyżyłowane co jest kompletną głupotą :cool1:

Przykładem tego jest to co napisał KrzyHo :good:

A to jak Twój sąsiad jeździ samochodem świadczy tylko i wyłącznie o jego albo niedoinformowaniu lub go gorsza głupocie :mysli:

a skąd wy wiecie co ile wytrzymuje-kurfa jakaś parodia. to zadam pytanie ile mi wytrzyma ogrzewanie tylniej szyby?? :notworthy:

masz racje przecież nie można w żaden sposób tego obliczyć....

a ogrzewanie padnie ci na pewno jak szyba rozleci się w mak :kox:czego Ci nie życzę :hi:

Opublikowano

...nie jest prawdą..?Moja żona jeździła passatem 93' 1.8b przez trzy lata do Gdańska,jakieś 60km w jedną stronę jak go sprzedawałem miał 280tyś na osi i był naprawdę w świetnym stanie było to cztery lata temu i ma teraz ok.520tyś i gościu nie dłubał jeszcze nic w silniku,dodam że od 160tyś autko ma gaz! Spróbuj dokonać takiego wyczynu 1.8T,dół silnika masz praktycznie taki sam :cool1

Oj nie wiem skąd masz takie info ze dół silnika mam praktycznie taki sam jak pasek bez suszarki??? :no:

Wszystko zależy przecież od stylu jazdy i dbanie o motorek.może i faktycznie turbina nie przeżyje przebiegu dłuższego ale silnik potrafi naprawdę dużo więcej.głupotą jest pisanie że turbina zmniejsza żywotność silnika,ludzie po prostu nie znają się i gadają coś żeby zabłysnąć.Nie raz spotkałem się z twierdzeniem że auto napędzane turbo szybko padnie bo jest wyżyłowane co jest kompletną głupotą :cool1:

Przykładem tego jest to co napisał KrzyHo :good:

A to jak Twój sąsiad jeździ samochodem świadczy tylko i wyłącznie o jego albo niedoinformowaniu lub go gorsza głupocie :mysli:

a skąd wy wiecie co ile wytrzymuje-kurfa jakaś parodia. to zadam pytanie ile mi wytrzyma ogrzewanie tylniej szyby?? :notworthy:

masz racje przecież nie można w żaden sposób tego obliczyć....

a ogrzewanie padnie ci na pewno jak szyba rozleci się w mak :kox:czego Ci nie życzę :hi:

Dzięki za poparcie :>

Opublikowano

ostatnio miałem na warsztacie AJM-a od passka z przebiegiem 720 tkm

aż sie wierzyć nie chce auto ma 8 lat a tyle naciuchrane

wymieniłem wszystkie panewki, pierścienie uszczelki uszczelniacze

robiona była głowica gniazda i zawory

na początku paliło trochę oleju ale zrobiło w 2 tygodnie 10tkm

dotarło sie i wszystko jest ok

poszło do tego kpl nowe sprzęgło i dwumasa

potem silnik dostał nowe PD, FMIC i turbo od AWX-a

po virze autko wykazuje sie mocą 168 kM

co najciekawsze wał oraz blok cylindrowy nie wykazywał praktycznie zadnego zuzycia

wał trzymał parametry nowego, na wszystkich czopach a cylindry wykazały

zużycie gładzi 0.03 mm w najyższym miejscu pracy

Opublikowano

Turbo-diesel to nie turbo-benzyna...Spójrz pod maskę w 1.8t po ostrej rundce.Jak wygląda turbo? :shocked: Nigdzie nie napisałem że ten silnik się odrazu rozleci ale jestem pewien,że wolnossący zajedzie dalej.Dużo przejechałem 1.9tdi,a golfem 110KM latałem cztery lata i nie było z nim problemów więc mam podstawy twierdzić że jest to silnik bardzo trwały :hi:

a skąd wy wiecie co ile wytrzymuje-kurfa jakaś parodia. to zadam pytanie ile mi wytrzyma ogrzewanie tylniej szyby?? :notworthy:

Z racji,że nie miałem jeszcze problemów z ogrzewaniem tylniej szyby w samochodach koncernu VW,Audi wydaje mi się,że bardzo długo :silacz:
Opublikowano

racja że turbo diesel to nie to samo co turbo benzine.

Spierałbym się czy diesel na turbo pojedzie dalej od benzynki ale pewnie to jest kolejny temat którego zwolenników znajdzie się tyle samo co przeciwników :wink4:

Jeżeli prawidłowo użytkujemy oba motorki to zapewne posłużą nam porównywalnie długo.

A turbina jest normą że się nagrzewa,i nie wiem do czego kolego chciał nawiązać???

Powtórzę raz jeszcze że nie polemizuje tutaj nad żywotnością diesel vs benzyna lecz chcę tylko zmienić stereotyp że auto z turbo sprężarką jest mniej żywotne :no:

Opublikowano

Po prostu w dieselku mi się nic nie czerwieni.Zauważyłem,że w kwestii turbo-benz. następuje coraz większy postęp i są one coraz bardziej widoczne w ofercie VAG jak wszyscy wiedzą jest 1.4 z turbo i kompresorem :wink4: ,nie zmienia to też faktu ,że 1.8t jest bardzo udaną jednostką.Jednak czynnikiem zasadniczym zawsze będzie operator, a tdi jest dosyć odporny na obsługę nie zgodną z instrukcją :hi:

Opublikowano

Mi tez sie turbinke nie czerwieni od momentu jak wyrezałem kata i wstawiłem rurkę :cool1:

kolego GILI poprostu jesteśmy przekonani do innych rodzajów paliwa i tego nikt nie zmieni hehe :decayed:

Tak sie składa że AEB też potrfi sporo przyjąć :good:

Opublikowano

Mi tez sie turbinke nie czerwieni od momentu jak wyrezałem kata i wstawiłem rurkę :cool1:

kolego GILI poprostu jesteśmy przekonani do innych rodzajów paliwa i tego nikt nie zmieni hehe :decayed:

Tak sie składa że AEB też potrfi sporo przyjąć :good:

Tak jak AFB,tylko powiedz to komuś z AFN-em... :cwaniak1:
Opublikowano

witam wszystkich ! do tej pory jeździłem mietkiem w 124 2,5 d.rok 1994 dziennie robie 200km po autostradzie w belgi mietek ma 560 tys i smiga nadal mam nadzieje ze moja audiczka tez dolata tych kilometrów :good:

Opublikowano
:ot:
Opublikowano

jakies 300tys i smiga az milo. Minimalny dymekt tylko pusci przy odpaleniu i maks wcisnieciu gazu do dechy ( ale tylko minimalnie, jak to dobry diesel :> ) Mysle , ze powinien zrobic jeszcze kolejne 300 tys.

Opublikowano

U mnie na 346 tyś pękłą gowica<kupiłem o już takiego z ukryą wada> na blacie 186 tyś km a real to 331. sam zrobiłem nią jeszcze 15 tyś i po kilku prrzegotowaniach kupiłem 2 silnik<awx> i okazało sie jeszcze tego samego dnia co wstawiłem 2 silnik ze gdy po 2 godz pracy na postoju padło turbo<lol> i znowu kasa i czas w plecy..........

Opublikowano

Uważam, że przy dobrej eksploatacji ponad 600.000km dożyje 80% wyprodukowanych aut.

A dalej to już uda się, lub się nie uda.

I o przebiegu, ich żywotności, usterkach, należało by mówić mając dane z próby około 100.000 aut, a nie opierając na danych moich, kolegi, czy kolegi kolegi, albo nawet wujka.

:hi:

Opublikowano

Myślę że dla tego silnika przebieg 500 tkm to żaden wyczyn ,z dobrze eksploatowanym egzemplarzem nic nie powinno się dziać. Swoją kupiłem z przebiegiem 190tkm, ale podejrzewam, że ze stówkę poprzedni właściciel odkręcił, chociaż autko naprawdę ładnie wygląda. :good:

Opublikowano

wg mnie AFN to najlepszy silnik jaki wyszedł grupie VAG :good: :good: :good: :good: mój miał 380 tyś na blacie, palił na dotyk, a chmurkę puszczał przy bucie w podłodze. Szkoda że już nie robią takich motorków solidnych, odpornych na idiotów :evil:

Opublikowano

Mi tez sie turbinke nie czerwieni od momentu jak wyrezałem kata i wstawiłem rurkę :cool1:

kolego GILI poprostu jesteśmy przekonani do innych rodzajów paliwa i tego nikt nie zmieni hehe :decayed:

Tak sie składa że AEB też potrfi sporo przyjąć :good:

osobiście wolę mocną turbobenzynę z junkersem od tdi-ka

wiem ze ta wypowiedz przysporzy mi wrogów

ale tam gdzie tdi juz sie "kończy", benzynka zaczyna nabierać pooweru

są osoby które lubią silny "dół" tdi, ja uwielbiam "szpicę" benzynki

Opublikowano

Mi tez sie turbinke nie czerwieni od momentu jak wyrezałem kata i wstawiłem rurkę :cool1:

kolego GILI poprostu jesteśmy przekonani do innych rodzajów paliwa i tego nikt nie zmieni hehe :decayed:

Tak sie składa że AEB też potrfi sporo przyjąć :good:

osobiście wolę mocną turbobenzynę z junkersem od tdi-ka

wiem ze ta wypowiedz przysporzy mi wrogów

ale tam gdzie tdi juz sie "kończy", benzynka zaczyna nabierać pooweru

są osoby które lubią silny "dół" tdi, ja uwielbiam "szpicę" benzynki

Pewnie,że tak jednak na codzień wolę powóz z mocnym dołem,bo ścieszki w lesie,którymi na codzień jeździmy pełne są kolesi którzy nie lubią jak się ich wyprzedza bezradnych gdy się ma w zapasie kilka niutków :ON:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...