X18XET Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Witam Panowie. Ktoś wie jakie dokładnie ma wymiary śruba trzymająca tarczę na piaście? Pytam, bo się okazało, że jeszcze za kadencji poprzedniego właściciela jakiś "meches" raczył wszystkie zabrać . Chyba nie muszę mówić, jak wkurzająca jest tarcza obracająca się przy zakładaniu koła .
pandamix Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 gorzej wkurzające jest samo jej odkręcenie jak się zapiecze i obrobi podczas odkręcania
krzysiekvtec Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 A to nie powinno tak byc ? Kolo ma ja dociskac do piasty i tyle :-)
Dev Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Sranie w banie... a spróbujcie raz zmienic koło w nocy, w deszczu, jak woda leje sie po plecach a tarcza lata po piaście jak ...yd po pustym sklepie X18XET, ta sruba ma stozkowy łeb na imbus lub śrubokręt krzyżakowy M6X16 Najlepiej nierdzewna
X18XET Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Opublikowano 19 Listopada 2014 Dev, dzięki wielkie . W końcu moje nerwy zaznają spokoju .
Vassyli Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Na co ci ta śruba jak i tak ci pęknie lub nie odkręcisz jej
Dev Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Prorok od siedmiu boleści sie znalazł
X18XET Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Opublikowano 20 Listopada 2014 To może w ogóle nic nie przykręcajmy w samochodzie, bo przecież śruba może się zapiec albo ukręcić .
lukaszooo Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Witam panowie, w mojej b6 nie ma dziury na taką śrubę, jest to możliwe ??? przy wymianie tarcz czyściłem piaste i poprostu nie ma otworu na śrubkę mocującą.
marjon Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 u mnie tez nie bylo, ale dałem rade wywiercic i nagwintowac i jest git
Maestro_86 Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Sranie w banie... a spróbujcie raz zmienic koło w nocy, w deszczu, jak woda leje sie po plecach a tarcza lata po piaście jak ...yd po pustym sklepie A tu akurat bardzo pomocny jest plastikowy bolec ustalający, który jest w komplecie z kluczami w bagażniku i wtedy nic nie lata.
lukaszooo Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Kolego przez 3 lata myslałem po chu....... ten plastik w tym steropianie, w życiu bym sie nie domyslił ze to do tego
Maestro_86 Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Kolego przez 3 lata myslałem po chu....... ten plastik w tym steropianie, w życiu bym sie nie domyslił ze to do tego Po chu... to pingwin w wodzie stoi ja też się po roku dowiedziałem
lukaszooo Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Nie smiej nie smiej, pewnie dopiero po 12 latach dowiedziałeś sie po co ci pałka urosła
Dev Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Po dwunastu to nie ale po 16 juz była ladnie ssana
X18XET Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Opublikowano 29 Listopada 2014 Zastanawiające, jak wątek śruby ewoluował na temat o "pałkach" i wieku pierwszego ich użycia .
Dev Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 (edytowane) Zawsze wszystko sprowadza sie do jednego :polew: Edytowane 29 Listopada 2014 przez Dev
lukaszooo Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Wracajac do tematu, w moim b6 ani z przodu ani z tyłu nie ma śrubki trzymającej tarcze. Wymieniałem przód i tył czyściłem to na lustro i tam poprostu nie ma miejsca na taką śrubę a przy wymianie jest to bardzo wku....... zwłaszcza jak ma sie jeszcze dystanse, ustawienie 3 płaszczyzn czasami pochłania wiele epitetów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się