edraven Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 To 2,0 TSI w ośce? Mnie wkurza brak trakcji od 0-... Niestety ośka i poza tym koło 245 też już nie daje rady, jakiś dobry launch control by się przydał do startu.
Dev Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Kerczi, sprawdz kiedy był wymieniany olej w Haldex-ie warto sie temu przyjrzec aby napęd działał bezproblemowo Graty zakupu !!!!!
KERCZI Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 Panowie, dokładnie, stricte R36 w CC a dokładniej wcześniej passacie CC nie było, ale to dokładnie to samo co w tym passku. Chodziło mi o silnik. CC teoretycznie ma byc bardziej elegancki dlatego nie poszli w pakiet poza stylistycznym r-linę. Koło może 19" siądzie ale większe już nie, i tak jest dosyć twardo. Gleby zrobić nie moge bo wówczas pozbędę sie aktywnego zawiasu, a jednak na opcji SPORT AUTO trzyna sie genialnie drogi. Czy wydech? Nie chce zrobić z niego wioski, i tak przy pełnym bucie i obrotach powyżej 3tys obrotów grubo ryczy i odejście ze świateł zwraca uwagę większości osób. R-line siądzie raczej na pewno, musze tylko znaleźć tanio bo same progi to używka w okolicach 2k normalnie wiec aż tak mnie nie ciśnie dopóki nie znajdę jakiejś okazji. Pierwsze mody, wywalenie gruszki i anteny CB, wszedł Yanosik i zimowe koło. Auto z LC ma w okolicach 5s do pierwszej setki...
KERCZI Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 No i koniecznie kierownica od Rline musi siąść. a do drugiej i trzeciej ???? Nie mierzyłem Zastanawiam sie jak by sie prezentował rotor 19" choć zaczyna mnie denerwować powoli ilośc tych felg na PL drogach...
Gibons Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Nie zakładaj rotora do tego samochodu ... ile to ma PS i Nm w serii ? i ile można wyciągnać samym programem ?
Dev Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 a co Ty chcesz tam robic z programem ????
Gibons Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 domyślam się że można jeszcze coś zdłubać by lepiej szło jak ustawi się taki sam obok
Dev Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 może zyskasz pare kucy i niutonów ale nie jest to warte tej kasy
KERCZI Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 300KM I 350nM ale dostępne od 2400 do prawie 6000 A programem Mogę zgrzebac na 318KM Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Gibons Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 To faktycznie nie warte zachodu a z heblami cos będziesz działał ?
edraven Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 gra nie warta świeczki, nie poczujesz tego nawet. nie ma turbo nie ma programu.
KERCZI Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 To faktycznie nie warte zachodu a z heblami cos będziesz działał ? A po co?!? W serii tam jest 345/310 - nie ma sensu wkładać nic innego Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Gibons Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 (edytowane) Jednym słowem nuda nie ma co grzebać hehe Edytowane 23 Listopada 2014 przez Gibons
erchi Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 kerczi, co z tym plastikiem/aluminium w środku? Mieliśmy w rodzinie salonowego Passata CC i praktycznie zero aluminium w kokpicie, jedynie srebrny tandetny plastik. Do tego jeszcze panel klimatyzacji zmieniony, zwykłe B6 (przedlift) miało lepszy i z regulacją co 0,5st.
miron78 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Kerczi - żaden rotor - nie do tego auta. I tak jak wspomniałeś - tych zwykłych, płaskich rotorów zaczyna się już robić gęsto na drogach
Dev Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 To faktycznie nie warte zachodu a z heblami cos będziesz działał ? A po co?!? W serii tam jest 345/310 - nie ma sensu wkładać nic innego Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk nic taniego tam nie zapodasz a cos lepszego zaczyn a sie od 10000zł można dac ferodo DS i perforowane Zimmermanny i to wystarczy
KERCZI Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 ZmienIalem teraz tarcze plus klocki i dałem już Ate powerdisc + Ate ceramic Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
edraven Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Ja bym tu widział turbiny 19" oryginały lakierowane w nikiel. oklepane ale one naprawde pasują do tego auta.
KERCZI Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 (edytowane) kerczi, co z tym plastikiem/aluminium w środku? Mieliśmy w rodzinie salonowego Passata CC i praktycznie zero aluminium w kokpicie, jedynie srebrny tandetny plastik. Do tego jeszcze panel klimatyzacji zmieniony, zwykłe B6 (przedlift) miało lepszy i z regulacją co 0,5st. Tak regulacja co 1st ale zupełnie mi to ńie przeszkadza....Jeśli chodzi o dekory to cieżko powiedzieć, teoretycznie są zimne przy dotknięciu...ale głowy nie dam, nie przyglądałem się aż tak... Zastanawiam się nad wrzuceniem dekorów z nowego CC...są podświetlane led jak w A6, ale jak pomyśle ze mam targać tapicerkę to mi się odniechciewa... Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Ja bym tu widział turbiny 19" oryginały lakierowane w nikiel. oklepane ale one naprawde pasują do tego auta.Miałem takie w 18 w audi i mam teraz na zimę i faktycznie są za bardzo oklepane...Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Kerczi, sprawdz kiedy był wymieniany olej w Haldex-ie warto sie temu przyjrzec aby napęd działał bezproblemowo Graty zakupu !!!!! Co ile powinienm zwrócić na to uwagę?Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Kerczi - żaden rotor - nie do tego auta. I tak jak wspomniałeś - tych zwykłych, płaskich rotorów zaczyna się już robić gęsto na drogach Bardziej myślałem o srebrnych Edytowane 23 Listopada 2014 przez KERCZI
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się