marcin19860430 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 ADR bardzo problematyczny silnik i osprzet Nie polecam CO ty gadasz?? problematczny? pod jakim kątem bo mi sie wydaje ze poza kabłami wn i swiecami nie ma sie co tam zepsuć. U mnie mimo 350tys chodzi jak zegarek A tak problematyczny Elektryka sypie się czy to a4 czy a6 Podzespoły silnika bardzo bardzo drogie I z tego co wiem to kilku znajomych tez narzeka ogólnie na a4 b5 Sam mam ten model i znam problemy a elektryków w okolicy brakuje do tego auta A gdy juz ktos chce kupic Audi to blagam zwróćcie uwagę na zaciski hamulcowe aby nie były LUCASA lecz firmy ATE
Labiel Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Problem z elektryką? W jakim sensie? Bo mam B5 ponad 6 lat i nigdy nic z elektryki mi się nie posypało - a przepraszam, ostatnio zaśniedział mi styk na czujniku bocznego uderzenia który sam dokładałem.
rafal9119 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 elektryka he dobre. Jak sie kupuje auto z allegro za marne grosze i to jeszcze po powodzi to sie nie dziw.
Fenrir Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Mi też wiele rzeczy się posypało ale akurat do silnika nie mam zastrzeżeń. Jeździ 10 lat na LPG 2 gen., nie ma łatwego życia ale spisuje się bardzo dobrze. Drugi raz bym go nie kupił ale tylko dlatego że nie ma możliwości podniesienia mocy jak 1.8T, na pewno nie przez awaryjność. Co do osprzętu to wymieniłem tylko pompę wody i nic więcej.
wojtek79 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Pompa wody jest na osobnym pasku, co uważam za wielki plus. Nie trzeba wymieniać pompy podczas wymiany rozrządu a i w drugą stronę, nie trzeba ruszać rozrządu podczas wymiany pompy. Zimniejsza to też ryzyko uszkodzenia silnika podczas niespodziewanej awarii pompy wody. Jak wymieniasz pompę wody nie ruszając rozrządu? Pod kołem zębatym są śrubki mocujęce pompę i trzeba odktęcić to koło zębate więc i trzeba zrzucić pasek.
darko Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Pompa wody jest na osobnym pasku, co uważam za wielki plus. Nie trzeba wymieniać pompy podczas wymiany rozrządu a i w drugą stronę, nie trzeba ruszać rozrządu podczas wymiany pompy. Zimniejsza to też ryzyko uszkodzenia silnika podczas niespodziewanej awarii pompy wody. Jak wymieniasz pompę wody nie ruszając rozrządu? Pod kołem zębatym są śrubki mocujęce pompę i trzeba odktęcić to koło zębate więc i trzeba zrzucić pasek. odkręcasz całą obudowę pompy,razem z pompą i całość wychodzi, nie trzeba ruszać w ogóle rozrządu
wojtek79 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 (edytowane) Pompa wody jest na osobnym pasku, co uważam za wielki plus. Nie trzeba wymieniać pompy podczas wymiany rozrządu a i w drugą stronę, nie trzeba ruszać rozrządu podczas wymiany pompy. Zimniejsza to też ryzyko uszkodzenia silnika podczas niespodziewanej awarii pompy wody. Jak wymieniasz pompę wody nie ruszając rozrządu? Pod kołem zębatym są śrubki mocujęce pompę i trzeba odktęcić to koło zębate więc i trzeba zrzucić pasek. odkręcasz całą obudowę pompy,razem z pompą i całość wychodzi, nie trzeba ruszać w ogóle rozrządu nie brałem tego pod uwagę....... sory! Edytowane 21 Grudnia 2014 przez wojtek79
Krzynek30 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Mam 1.8 adr od 3 lat, jeżeli chodzi o silnik, 350 tys i rosnie i żadnego z nim problemu.... oby oleje i filtry wymieniać na czas, fakt pompe wody również musiałem wymienić, świece,przewody i korpus od czujników temperatury gdyż wciąz plyn uciekał.... Co do spalania max 12 l gazu przy prędkościach 180- 190km/h to nie jest duże spalanie jak na moją noge, co do tego to jestem bardzo zadowolony... kolezke drożej wychodzi przejechanie takiej samej ilości kilometrów audi 80 1.9 tdi a jeździ spokojnie i wiem ze dba o swoje autko... Jak dla mnie jeden z lepszych silników w audi a4... Pozdrawiam
RYCHU7522 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Ja mam adr z 97 kupiłem w roku 2013 trochę zrobiłem przy nim, ostatni wyrwało mi świecę z głowicy i musiałem zrobić mały remont ale jestem zadowolony bo rekompensuje mi to komfort i wykonanie tego auta poniżej dokładam moją książkę serwisowa parę rzeczy wymieniłem niepotrzebnie ale jeszcze pojeżdżę ze dwa lata i najważniejsze auto nie rdzewieje to warto zainwestować, na 90% napraw i części posiadam faktury. w sumie auto przez dwa lata kosztowało mnie 21185,6 do wymiany jeszcze przekładnia kupiona i czeka bo ten remont silnika nie był planowany w następnej kolejności sprzęgło myślę że dwumasa będzie ok ale warto bo to audi
ARAS920 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Miałem ADR'a przez 2 lata, na początku wymieniłem tylko przewody i świece, potem normalna eksploatacja olej, filtry. Dla mnie rozwiązanie pompy wody na pasku klinowym jest dobre. Nie porównuje go do Hondy ani do żadnej innej marki, kolega ma civic'a V z silnikiem 1.5 i ją chwali choć dwa razy przez 4 lata robił remont silnika. Silnik ADR polecam, nie zawiódł mnie ani razu, jedyny mój problem w tym aucie to było immo ale to pod koniec i tak został sprzedany. Ogólnie polecam. pozdr.
Michas1234 Opublikowano 16 Czerwca 2020 Opublikowano 16 Czerwca 2020 Witam. Ja od 2 lat mam 1.8 ADR i jestem zadowolony. Wiadomo że trzeba było zrobić niektóre rzeczy ale podjąłem się sam remontu całego silnika i powiem ze jeżdżę już drugi rok i mam spokój. Wiadomo eksploatacje trzeba robić na bieżąco. Zdj poniżej czego się podjąłem. Oczywiście nagrzewnica była do wymiany Chce dodać że nigdy nie widział LPG
turbo56 Opublikowano 11 Listopada Opublikowano 11 Listopada Silnik 1.8adr mam taki od 2011r do dzisiaj jezdzi, jak kupiliśmy to mial przejechane 220tys dzisiaj ma 602tys przy przebiegu 260tys zamontowalem gaz i jezdzi bardzo dobrze jezdzilem nim do niemiec przez 6 lat oprócz podstawowych wymian rozrzadu i oleju to byla wymieniona uszczelka pod glowica i przeplywka poza tym auto jezdzi do dzisiaj. Spalanie benzyny okolo 8l cykl mieszany gazu pali 10l do predkosci 150km więc szczerze mogę polecić ten motor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się