OGr Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 masy to dojdzie jak zrobię wygłuszenie no też włłaśnie, druga strona dobrego audio.
Mozgu Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 wrzucisz jakis filmik jak auto pracuje, jezdzi?
Linarr Opublikowano 9 Lipca 2015 Autor Opublikowano 9 Lipca 2015 kiedyś pewnie tak taki o dolocik zmajstrowałem taką wymyśliłem "zabudowę"na to pójdzie jeszcze jedna płyta i fabryczny dywanik dla wykończenia sprzętu jeszcze wszystkiego nie ma, to jest projekt rozwojowy podłoga będzie podniesiona ok 15cm
scooby888 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Podobnie mialem w poprzednim sedanie i w astrze h http://en.instalacjecaraudio.pl/inne/183_audi_a4_1999.html http://en.instalacjecaraudio.pl/inne/166.html
darek995 Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Ten dolocik to skąd bierze powietrze ? Gdzieś z dołu?
Linarr Opublikowano 16 Lipca 2015 Autor Opublikowano 16 Lipca 2015 a i owszem poza tym dostał nowiutki filterek
darek995 Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 (edytowane) A to masz wkładkę ? Myślałem zes tam stozek umieścił Edytowane 16 Lipca 2015 przez darek995
Linarr Opublikowano 19 Lipca 2015 Autor Opublikowano 19 Lipca 2015 no myślałem o stożku ale póki co będzie wkładka ostatnio taka awaria mi się przytrafiła próbowaliśmy to kleić bo niestety do domu było parę kilometrów, ale nic to nie dało więc teraz jest nowa niby wydajniejsza chłodnica plastikowe boczki poszły out i dospawaliśmy aluminiowe blachy odpowiednio zagięte. Teraz już nie pęknie trasa, 80-100 km/h spokojna jazda spalanie gaziora wyszło 17,7
koziol1172 Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 coś z doopy , sam to ogarniałeś?w sensie lpg
Jonas78 Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Witam Prześledziłem cały temat z podziwem i zazdrością . 4.2 - mmmm, pięknie. Ale zacząłem zastanawiać się nad kosztami - czy to będzie bardzo duży nietakt jeśli spytam ile Cię to kosztowało? Że swap 15k + 1tys za silnik to wiem, a reszta? Hamulce, zawieszenie, wydech i cała reszta, która musi ulec zmianie / przebudowie, żeby auto jeździło. Bo pomyślałem sobie - czy nie taniej, przez to sensowniej, byłoby kupić po prostu a6c5 z takim silnikem? W czym tkwi wyższość takiego swapu nad prostszym i tańszym, jak sądzę rozwiązaniem przez zakup c-piątki? Pozdrawiam i życzę powodzenia PS. Też czekam na filmik z finalnym walk around i dobrą fonią
Linarr Opublikowano 24 Lipca 2015 Autor Opublikowano 24 Lipca 2015 hamulce jeszcze seria, ale będzie mocniej; zawieszenie seria bo diesel waży tyle samo co v8 podstawowy wydech jest w cenie swapu ale ja chciałem coś lepszego. A co do a6 to jest za ciężka, a poza tym w tamtym okresie czasu nie miałem aż tyle $$ tak to teraz wygląda zasilanie wzmaków pociągnięte, jeden z kabli głośnikowych też
j4s2c2vr Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Jaki masz tam przekrój kabla?? To już spawalnicze są czy nie jeszcze ??
j4s2c2vr Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 no to grubo akumulator dodatkowy będzie w bagażniku czy nie? jakiś altek dodatkowy ??
Linarr Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2015 (edytowane) nic z tych rzeczy, nie popadajmy w przesadę mam kondzioła 1F w bagażniku i styknie altek ma 120A da sobie radę Guzior wyliczył mi stopień sprężania 12,4 a że pewnie była już kiedyś planowana głowica to ze 12,5 będzie. Trzeba lać racinga 100 i liczyć konie Seryjny abz ma 10,8:1 tak to w chwili obecnej wygląda działa narazie tylne głośniki są podłączone, z przednimi jest dużo roboty... konektory jak kupowałem nazwy nie było a się okazało także nie ma lipy. Wpadły też nowe klemy żeby był porządeczek przy aku wyjścia 35, 21 i 2x10mm2 także tego... projekt "skrzynia" czas zacząć Edytowane 28 Lipca 2015 przez Linarr
horny devil Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Silnik wyjechał :grin:again :grin:Coś czuję że wybebeszenie 4.2 masz już w małym palcu i trwa nie więcej niż 40minut
Linarr Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2015 nie no jest trochę odkręcania nie tyle silnika co wszystkiego dookoła
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się