jacca90 Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 Co tym razem sie zesralo? [emoji14] Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
jacca90 Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 No tak glupi ja xD Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
Linarr Opublikowano 10 Listopada 2015 Autor Opublikowano 10 Listopada 2015 obaj jesteście nic się nie zepsuło
Prezes870 Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 Więcej w warsztacie stoi niż jeździ dlatego eska lepsza
Rafal1988Lodz Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 pewnie turbo sie szykuje ?
marekmartysz Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 T czy biT? Dajesz odrazu uszczelki pod glowice z "lanosa" ??? Czy dmuchasz na serii?
Linarr Opublikowano 11 Listopada 2015 Autor Opublikowano 11 Listopada 2015 żadnego turbo w tym aucie nie będzie mówiłem już 100 razy Więcej w warsztacie stoi niż jeździ dlatego eska lepsza nie wiesz nie gadaj głupot, auto jest w ciągłej eksploatacji eska to dopiero porażka fura dostała nowe panewki korbowe, stare miały jakieś tam ryski
Prezes870 Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 No nie wiem co chwile silnik wyjęty jest a mój awaryjny 2,0 TDI ma ponad 200 tyś i tłuke nim 400 km tygodniowo i silnika ani raz nie wyciągałem
marekmartysz Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Bedziesz w tym roku jeszcze to stroil i hamowal? Ciekawe czy do 400KM duzo zabraknie.
Linarr Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Opublikowano 12 Listopada 2015 oczywiście że będę, jak tylko odpalę co chwile silnik wyjęty jest byłby wyjęty tylko raz, przy awarii rozrządu, ale po co seryjna moc mi nie wystarcza
marekmartysz Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 oczywiście że będę, jak tylko odpalę No to trzymam kciuki zeby do 400PS zabrakło juz tylko zamontowac magnetyzer i sportowa gałke zmiany biegów. Ja na poczatku grudnia swojego tez chyba rozbieram Miałem stroic po wymianie nierzadu ale jak tak sobie mysle, i tak nie jezdze to moze sciagnac zderzak, wymienic rozrzad i zamontowac dmuchawke i wtedy udac sie do CP Tuning.
Nextpeace Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Olkusz? Tak. Cale zycie tu mieszkam. już w DE nie siedzisz?I tu tak jakby tez Oo witam kolegę, ja też z Olk Aaa tak btw. Jaak patrze na wątek too powiem tyle, podziwiam na prawde podziwiam za cierpliwość i całokształt tego co tu sie wyprawia Edytowane 12 Listopada 2015 przez Nextpeace
Linarr Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2016 głowica po planowaniu, wymytanowe uszczelniacze zaworowei zestaw zaworowy: podkładka, 2 sprężyny górny talerzyk i zawór z trzonkiem 7mm. Będzie można podnieść odcinkę bez ryzyka kolizji a oto gwóźdź programu! to z tego powodu całe zamieszanie z silnikiem piękne eleganckie wałeczki o czasie otwarcia 276 stopni zarówno ssące jak i wydechy bardzo jesteśmy ciekawi z guziorem efektu i zastanawiamy się czy wolne obroty będą falować czy jeszcze nie planowany termin strojenia 28 listopada No dobra czas odkurzyć nieco temat. Gdybym miał seryjną uszczelkę głowicy to wałeczki siadłyby elegancko ale przecież nie będę odprężał doprężonego silnika bo to bez sensu tak więc trzeba było przemodzić nieco czapki. Czekałem na odbiór ponad 3tyg dlatego jest taka obsuwa. No ale trudno, głowice siedzą już na aucie, zostało założyć rozrząd, chłodnicę i wydech i odpalamy zależy jak się będę ruszał ale w poniedziałek powinno się udać a to taki spóźniony prezent na święta, radyjko alpine i zmieniarka 6cd
banan024 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 z całym szacunkiem do projektu, ale radio okropne Ni jak nie będzie pasować do B5, za tą kasę byś kupił RNS-e, jedyny problem to wyrezać ramkę Wygląd by był 1000 razy lepiej, a bajery jak BT już są na pokładzie
Linarr Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2016 pffff nie ma aineta ani wyjścia optycznego a to konieczne operacja się powiodła, pacjent żyje silnik równo, cicho pracuje, do odcinki się wkręca tylko pasek klinowy coś zaczął piszczeć psiknięcie wd40 pomaga na kilkanaście sekund. Będę musiał chłodnicę zdjąć i zobaczyć co tam się wyprawia.a tu taki mały bonus
peacenotwar Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Z czego wałki dorwałeś? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Linarr Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2016 z niczego, to są robione wałki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się