pioteros Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 silnik jest aluminiowy, nie ma ciezkich zeliwnych turbin i rur zwiazanych z dolotem i ickiem wiec podejrzewam ze caly silnik z osprzetem moze byc lzejszy od kompletnego 2.7bit
Linarr Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Opublikowano 13 Maja 2016 silnik z osprzętem podobno 200kg waży
Arturoo Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 silnik z osprzętem podobno 200kg ważyToż to tyle co nic
Linarr Opublikowano 13 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2016 (edytowane) te 2,5 waży ze 20kg więcej albo mniej, nie pamiętam w którą stronę więc jak na 8 garów to nie ma tragedii trzeba odkopać nieco temat upgrade hebli, mniej więcej tak to będzie wyglądaća tu mały bonus Edytowane 13 Czerwca 2016 przez Linarr
pioteros Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 tarcze obydwie takie same ? jak nie to zalozyles ją odwrotnie ;Dto 320x30 ?
Linarr Opublikowano 14 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2016 tarcze są takie same, nie ma rozróżnienia na prawą/lewą 345mm
pioteros Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 pewnie musiałeś coś skrobnąć zacisk ? czy weszły na styk na grubość ?
Linarr Opublikowano 14 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2016 zacisk jest poszerzony ale nie skrobaniem między 2 połówki jest wstawiona blaszka 3mm i nowe kołki na klocki dotoczone
sssV Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Poka flansze czy cokolwiek to bylo co mi chopacy pokazywaly
pioteros Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 zacisk jest poszerzony ale nie skrobaniem między 2 połówki jest wstawiona blaszka 3mm i nowe kołki na klocki dotoczone sprytne, zwrotnice masz z b5 czy eSowe ?
Linarr Opublikowano 14 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2016 zwykłe żeliwniaki z diesla Poka flansze czy cokolwiek to bylo co mi chopacy pokazywaly ten sam sssV co i gdzie indziej? o co pytasz bo nie wiem
zrywka Opublikowano 16 Czerwca 2016 Opublikowano 16 Czerwca 2016 WTF... zaciski z Alfy w Audi .... hehehehehehe
Linarr Opublikowano 17 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2016 podobno takie same są w jakimś evo? dajcie mi 2tys to kupie porshawki i nie będziecie marudzić
Dev Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Na głowę chyba Ci siadło Daj zwykle S4 B6/7 345/30mm
Linarr Opublikowano 1 Lipca 2016 Autor Opublikowano 1 Lipca 2016 (edytowane) no dobra, parę fotek będzie wpadły pouliretany na tył (AKMotorsport) , twardość 85sha póki co tylko w górne wahacze, dolne w późniejszym terminie. Do tego odnowione mocowanie amorów bo pogniło jak w każdym, no i poszło do proszku na czarno. Trochę pokręciłem gwintemto chyba będzie mój docelowy setup może dam więcej dystansu, zobaczymy jak się będzie jeździć. A tak będą wyglądać hamowniki na zimowym kolewiem, mało widać letnie alusy będą 5cio ramiennewsadziłem przedłużkę 1/2" z ciekawości, teoretycznie fela 17 weszła by dosłownie na styk, ale wymóg to płaski bęben. Może kiedyś jakąś przymierzę, zobaczymy. Na ten moment felunek musi być 18+ Edytowane 1 Lipca 2016 przez Linarr
pioteros Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 ori 17stki z b6 kazde sa prawie plaskie, albo avusy z s4 b5 lub lepiej s6 c5
wujekmaciej Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 też mam te zaciski, ale na tarczy 312mm... dają też radę Jeśli masz możliwość dorobienia adapterów to myślę, że by się bez problemu rozeszły ps. pomaluj je i zamaluj napis alfy
DaveDaveDave Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 ja to bym chociaż zapolerował ten napis z alfy, a podobne zaciski były pchane do peugeot, bmw starszych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się