D4V3 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Hej,Załóżmy, że mam A6 C5 2.7 BiT w manualu na sofcie podobnym z S4 B5, powiedzmy zrobionego na 265KM jak w S4. Jak bardzo będzie takie A6 odstawać od S4, albo ile koksu trzeba by dowalić do A6 żeby jechała równo z S4, pomijając to że S4 ma inne hamulce, zawieszenie i mniejszą bude?Ostatnio zastanawiam się czy warto zmienić Tiptrona na manuala, czy po prostu zamienić A6 na S4.. Czytałem też na innych forach że A6 z tym samym silnikiem ma po prostu łagodniejszy soft i dlatego gorzej idzie.PozdrawiamDawid
gregor10 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) A6 2.7BiTurbo AJK - po sofcie na 310KM /412NM jedzie przyjemnie , podobnie do S4 w serii. Niestety A6 waży +1920kg bez kierowcy. S4ka jest dużo lżejsza. Tak jak mówie 2.7Biturbo w A6 po dobrym sofcie jedzie podobnie do S4 w serii z racji wagi niestety. Hamulec przydało by się wzmocnić bo auto waży swoje Edytowane 28 Stycznia 2015 przez gregor10
pioteros Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 przeciez hebel z przodu jest ten sam w obydwu autach, nie pamietam jak z tylu, czy w 2.7 c5 bylo 255x10 czy wentylowane takie jak w s4 256x22ale fakt masa zabija, ale wolalby c5 ze wzgledu na ogromny srodek... ja w a4 czuje sie juz ciasno
gregor10 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 przeciez hebel z przodu jest ten sam w obydwu autach, nie pamietam jak z tylu, czy w 2.7 c5 bylo 255x10 czy wentylowane takie jak w s4 256x22 ale fakt masa zabija, ale wolalby c5 ze wzgledu na ogromny srodek... ja w a4 czuje sie juz ciasno moze i hebel ten sam, ale jak dla mnie zdecydowanie za słaby ponad 2 tony nie idzie wyhamowac podczas 2-3 hamowania z wiekszej v
Dev Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Z przodu jest prosta sprawa, pakujesz 345/30mm a na tył tez sie cos znajdzie.
pioteros Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Tył łatwo z innych aut też zrobić bo tam seryjna głęboka tarcza szła, odpowiedni dystans i wszystko będzie pasowało
JUZIU Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 z większymi heblami w a6 c5 2,7 bit nie ma problemu jest dużo setów do tego. Co do samego a6 c5 2,7 bit po sofcie to ja osobiście jestem bardzo zadowolony, moc nie znam bo dopiero 10 lutego jade na hamowanie ale fajnie sie zbiera. bez problemu zostawiam s4 b7 z tyłu, nie łapałem sie z s4 b5 seryjną bo ciężko taką spotkać łapałem sie z s4 b5 po sofcie na podobno 330hp i z miejsca do 120-130 byłem delikatnie z przodu dopiero pożniej poszedł lepiej. Wiec moim zdaniem a6 c5 daje rade i ten komfort:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się