rohace Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Odpalam i gaśnie by nie zgasł muszę (mimo iż słyszę że już zapalił) dłużej przytrzymać "na rozruszniku"i dopiero cofnąc kluczyk na zapłon . bo gdy (mimo iż słyszę ze juz zapalił) cofam kluczyk gaśnie. wie ktoś o co chodzi, jeśli tak to jaką może być tego przyczyna? nie dostaje paliwa ? wtrysk zabrudzony ?
jozio27 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zrobilo sie zimno wiec mozna by tez swieczki przejzec. Objaw opisany bardzo specyficznie wiec wiele opini napewno bedzie. Wysyłane z mojego GT-S5360 za pomocą Tapatalk 2
jacek70 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Sprawdź kostkę stacyjki. Możliwe że nie łączy jak trzeba i jest brak grzania świec.
Martinez79 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Odpalam i gaśnie by nie zgasł muszę (mimo iż słyszę że już zapalił) dłużej przytrzymać "na rozruszniku"i dopiero cofnąc kluczyk na zapłon . bo gdy (mimo iż słyszę ze juz zapalił) cofam kluczyk gaśnie. wie ktoś o co chodzi, jeśli tak to jaką może być tego przyczyna? nie dostaje paliwa ? wtrysk zabrudzony ? immo spróbój zapasowym kluczykiem mi na zapasowym czasem tak robi
rohace Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2014 no macie racje to immo bo pali mi się kontrolka, spróbuje drugim kluczykiem, w ogóle powinienem coś z tym zrobić ? oddać samochód do jakiegoś specjalisty ? czy jesli drugi kluczyk bedzie palil to moge na tym jeździć ?
marjon Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 zacznij od wyczyszczenia styku w kostce pod górna osłona kolumny kierowniczej
pawep Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Mam to samo na obu kluczykach - przekręcam kluczyk wszystko gaśnie a po chwili zaczyna migać immo próba zapalanie kończy się jak w temacie. Co robię wyjmuję kluczyk wkładam ponownie powtarzam aż immo zgaśnie i sie nie zapali. Docelowo oczywiście wizyta u magika z immo ale w tym temacie niełatwo.
darck_18 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 99% na immobilizer, dość częsta sprawa
Hezen Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Częsta przypadłość - zaśniedziałe styki w kostce immo przy stacyjce. Ja zrobiłem tak że z czoła kostki wyciąłem kawałek plastiku żeby mieć dostęp do przylutowania przewodów. Od naprawy minęły 4 miesiące, problem z immo zniknął jak ręką odjął Tutaj jest ta kostka: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de9190572a66eb2d.html
rohace Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2015 Znalazłem przyczynę odcinania zapłonu przez Immo i był nią "paproch" który wdarł się do wnętrza stacyjki. jeśli ktoś ma podobne objawy na początek radze wyczyszczenie stacyjki np za pomocą sprężarki. Minął tydzień i zero problemu z immo. Dzięki za wszystkie rady, do usłyszenia
marcin120383 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 obstawiam problem z immobilizerem. dokładnie miałem to samo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się