Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI 1.9TDi - zapali i odrazu gaśnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odpalam i gaśnie
by nie zgasł muszę (mimo iż słyszę że już zapalił) dłużej przytrzymać "na rozruszniku"i dopiero cofnąc kluczyk na zapłon . bo gdy (mimo iż słyszę ze juz zapalił) cofam kluczyk gaśnie.
wie ktoś o co chodzi, jeśli tak to jaką może być tego przyczyna? nie dostaje paliwa ? wtrysk zabrudzony ?

Opublikowano

obstawiam problem z immobilizerem.

Opublikowano

Lub kostka stacyjki

Opublikowano

Zrobilo sie zimno wiec mozna by tez swieczki przejzec. Objaw opisany bardzo specyficznie wiec wiele opini napewno bedzie.

Wysyłane z mojego GT-S5360 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Sprawdź kostkę stacyjki. Możliwe że nie łączy jak trzeba i jest brak grzania świec.

Opublikowano

Odpalam i gaśnie

by nie zgasł muszę (mimo iż słyszę że już zapalił) dłużej przytrzymać "na rozruszniku"i dopiero cofnąc kluczyk na zapłon . bo gdy (mimo iż słyszę ze juz zapalił) cofam kluczyk gaśnie.

wie ktoś o co chodzi, jeśli tak to jaką może być tego przyczyna? nie dostaje paliwa ? wtrysk zabrudzony ?

immo

spróbój zapasowym kluczykiem

mi na zapasowym czasem tak robi

Opublikowano

no macie racje to immo bo pali mi się kontrolka, spróbuje drugim kluczykiem, w ogóle powinienem coś z tym zrobić ? oddać samochód do jakiegoś specjalisty ? czy jesli drugi kluczyk bedzie palil to moge na tym jeździć ?

Opublikowano

zacznij od wyczyszczenia styku w kostce pod górna osłona kolumny kierowniczej

Opublikowano

Mam to samo na obu kluczykach - przekręcam kluczyk wszystko gaśnie a po chwili zaczyna migać immo próba zapalanie kończy się jak w temacie. Co robię wyjmuję kluczyk wkładam ponownie powtarzam aż immo zgaśnie i sie nie zapali. Docelowo oczywiście wizyta u magika z immo ale w tym temacie niełatwo.

Opublikowano

99% na immobilizer, dość częsta sprawa

Opublikowano

Częsta przypadłość - zaśniedziałe styki w kostce immo przy stacyjce.

Ja zrobiłem tak że z czoła kostki wyciąłem kawałek plastiku żeby mieć dostęp do przylutowania przewodów.

Od naprawy minęły 4 miesiące, problem z immo zniknął jak ręką odjął :wink:

Tutaj jest ta kostka: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de9190572a66eb2d.html

Opublikowano

Znalazłem przyczynę odcinania zapłonu przez Immo i był nią "paproch" który wdarł się do wnętrza stacyjki. jeśli ktoś ma podobne objawy na początek radze wyczyszczenie stacyjki np za pomocą sprężarki. Minął tydzień i zero problemu z immo. Dzięki za wszystkie rady, do usłyszenia :)

Opublikowano

obstawiam problem z immobilizerem.

dokładnie miałem to samo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...