Jump to content
IGNORED

instalacja stag do 1,8t 140kw(bex)


kenzo30
 Share

Recommended Posts

Witam panowie doradzcie co powinno byc i jak.Czyli jaki reduktor,wtryski i jak to wszystko powinno być zrobione żeby bylo git.Auto ma dopiero 130tys.km.I nie chce zeby silnik dostawal po d*pie przez źle dobrane lpg

Link to comment
Share on other sites

Stag 4Qbox Basic a jak masz za dużo złociszy,to z podłączeniem pod OBD Stag 4QBox Plus,

wtryski Hana Gold,Zielona-jest prawie na styk lub Niebieska,z tą ostatnia były swojego czasu problemy,może też być Barracuda o zwiększonej wydajności,reduktor AC R01 czerwony do 250 KM,w zbiorniku wielozawór Extra,przewód gazowy faro 8mm,wlew pod klapką paliwa,

zestaw trochę na wyrost jak by przyszło Ci kiedyś na myśl dołożyć koników,

h9mzq6t4.jpg

Link to comment
Share on other sites

AC r01 czerwony mocno awaryjne...może teraz je polepszyli albo może i nie....

Link to comment
Share on other sites

na setki założonych,trafił się jeden

Link to comment
Share on other sites

Ogólnie polecam Staga 4+ lub Qbox. Reduktor Ac, wtryskiwacze - to zależy w jakie moce celujesz. Do serii wystarczą Ac lub hana zielone. Jak będziesz podnosił moc to warto zamontować większe wtryskiwacze.(jak w pierwszym poście)

Link to comment
Share on other sites


na setki założonych,trafił się jeden
Ciężko mi w to uwierzyć...ale niech Ci będzie...

Swoją drogą producent parcytypował w kosztach wymiany nawet bo cała partia była szmelc...i aż dziwię się, że ty na setki sztuk miałeś tylko jednego trefnego...

Link to comment
Share on other sites

właśnie z tych trefnych jeden był wymieniony,następne zakładane były z partii poprawionych-stąd tylko jeden trefny,

wiedziałem od jakich numerów są dobre i tylko te wkładane

Link to comment
Share on other sites

Ok wielkie dzieki panowie. W sobote będę gadał z gazownikiem także dam znać co i jak.Mocy raczej nie będę podnosił, bo to autko żony bardziej,więc jej wystarczy.

A jaki spadek mocy bedzie na lpg?

Tak na marginesie mam audi 80 1988r 1,8bp+lpg.Instalacja holenderska zalożona w 1999r.Przez 10lat czyli od 2004r.mam nią zrobione ok.140tys.km.i wciąż działa.Aż żal się z nią rozstawać.

Ok wielkie dzieki panowie. W sobote będę gadał z gazownikiem także dam znać co i jak.Mocy raczej nie będę podnosił, bo to autko żony bardziej,więc jej wystarczy.

A jaki spadek mocy bedzie na lpg?

Tak na marginesie mam audi 80 1988r 1,8bp+lpg.Instalacja holenderska zalożona w 1999r.Przez 10lat czyli od 2004r.mam nią zrobione ok.140tys.km.i wciąż działa.Aż żal się z nią rozstawać.

Witam.Byłem u gazownika i podałem mu zestaw jaki zaproponował mi kolega (DARKO)

Powiedział, że jego zdaniem barracudy lepsze od hanny i stag4 zamiast Qboxa będzie oki.

Za taki zestaw chce około 2800 chyba dobra cena?

A jak to jest z tymi wtryskami lepiej wziąść pojedyńcze czy na listwie?

Link to comment
Share on other sites

Zależy od montażu. Jest najlepiej wtedy kiedy droga gazu do cylindrów jest najkrótsza.

Link to comment
Share on other sites

barracuda ok,ale zamiast Staga 4 weź QBoxa Basic,jest rozwojowy,jest do niego apka na androida,

może być też Stag 200 Go Fast także porządny sterownik,

Stag4,Stag300 z czasem przestaną być wspierane przez AC i kto wie czy nie zostaną wycofane ze sprzedaży.

wtryski lepiej montowane pojedynczo na adapterach tak jak na zdjęciu wyżej,bo i estetyczniej to wygląda jak i droga gazu do kolektora jest bardzo krótka

Edited by darko
Link to comment
Share on other sites

Ok wielkie dzięki będę działał po nowym roku.narka. Szaampanskiej imprezy.

Link to comment
Share on other sites

Witam! I jak założyłeś instalację w swoim bex'ie? Jeśli tak to możesz podać co założyłeś? Bo jakoś ceny podtlenku lpg ostatnio bardzo kuszą, że chyba sam musze się udać do gazownika:)

Link to comment
Share on other sites

Witam.Gazu jeszcze nie zdążyłem założyć.Bo auto coś nie jedzie wymieniłem przeplywke jest lepiej,ale szału nie ma.Bylem u mechanika podlaczyl vaga i coś tam wyszło z wypadaniem zapłonu na 3 cewce.Gaz założę dopiero jak auto będzie na 100 procent sprawne.

Link to comment
Share on other sites


Witam.Gazu jeszcze nie zdążyłem założyć.Bo auto coś nie jedzie wymieniłem przeplywke jest lepiej,ale szału nie ma.Bylem u mechanika podlaczyl vaga i coś tam wyszło z wypadaniem zapłonu na 3 cewce.Gaz założę dopiero jak auto będzie na 100 procent sprawne.

loguj auto i dojdziesz co jest nie tak, jak wypadanie zapłonu na 3 cylinderze to podmien cewke z 2 cylindra na ten 3 jak po podmianie bedzie wypadać na 2 to cewka do wymiany

Link to comment
Share on other sites

Z logami problem,bo nie mam kabla bym kupił ale chyba jest

problem z instalacją do kompa 64bit i Windows 7

Link to comment
Share on other sites

ja mam VCDS Lite, VAG 4.9 i u mnie śmiga bez problemu na win 7 64bit

Edited by Michał139
Link to comment
Share on other sites

Weź KME GOLD oraz magistrale 8mm. do tego HANA niebieskie. - zestaw pod 250KM

Link to comment
Share on other sites

Ja Ci polecam wtryski lpg tech dragon, hany padaja szybko i wypada zaplon

Link to comment
Share on other sites

Grzesiu, co masz na myśli ze Hany szybko padają ? Co się konkretnie z nimi dzieje?

U mnie gazownik powiedział że takie Hany są praktycznie na przebieg 200tys km

Link to comment
Share on other sites


Co się konkretnie z nimi dzieje?

Puchnie guma na tłoczku i się zacinają...najczęściej w pozycji otwartej. Dużo zależy od wtrysku. Mam niebieskie które śmigają bez problemu a są takie gdzie po 10 000 km trzeba wymieniać. Problem jest tylko z niebieską z pozostałymi tego nie ma.

Link to comment
Share on other sites

a może się to objawiać wyczuwalnym momentem przełączenia się z PB na LPG ? bo u mnie tak się dzieje od jakiegoś czasu chociaż w ECu lpg nie ma żadnych błędów podobno..

Link to comment
Share on other sites

Panowie a jeśli chodzi o instalacje BRC co byście proponowali. Nie znam się na tym a byłem dzisiaj u gazownika i on proponował mi właśnie taką instalację. Wszyskie komponenty BRC, zbiornik w kole i do tego jakiś większy reduktor. Cena instalacji miała początkowo wynosić 2600zł ale ze względu na ten większy reduktor ponoć do mocy 300KM ostateczna cena to 2900zł. Mniejszy reduktor mówił ze jest do 180 KM. Jak myślicie czy to dobra cena?

Link to comment
Share on other sites

Stag 4Qbox Basic a jak masz za dużo złociszy,to z podłączeniem pod OBD Stag 4QBox Plus,

wtryski Hana Gold,Zielona-jest prawie na styk lub Niebieska,z tą ostatnia były swojego czasu problemy,może też być Barracuda o zwiększonej wydajności,reduktor AC R01 czerwony do 250 KM,w zbiorniku wielozawór Extra,przewód gazowy faro 8mm,wlew pod klapką paliwa,

zestaw trochę na wyrost jak by przyszło Ci kiedyś na myśl dołożyć koników,

ja mam w moim 170KM mam Hana zielone, te gold to pod większą moc ? czy ogólnie lepiej sobie radzą ?

Wsadziłem Staga 300 isa2 co niby sam pobiera sobie mapy Pb tak gazownik twierdził, reduktor AC R01 250KM. Zrobiłem od założenia czyli od wakacji ok 30tys i jest super płynie się przęłącza na benzyne gdy przekracza 5tys obr/min nie szarpie, ale zauważyłem kilka razy jak się przełącza na gaz przy zimnym silniku to obr potrafią zejść do 600tys,

i za instalacje dałem 2700 z wlewem przy korku ale butla malutka za siedzeniami wchodzi mi ok 32L

Link to comment
Share on other sites

Stag 4Qbox Basic a jak masz za dużo złociszy,to z podłączeniem pod OBD Stag 4QBox Plus,

wtryski Hana Gold,Zielona-jest prawie na styk lub Niebieska,z tą ostatnia były swojego czasu problemy,może też być Barracuda o zwiększonej wydajności,reduktor AC R01 czerwony do 250 KM,w zbiorniku wielozawór Extra,przewód gazowy faro 8mm,wlew pod klapką paliwa,

zestaw trochę na wyrost jak by przyszło Ci kiedyś na myśl dołożyć koników,

ja mam w moim 170KM mam Hana zielone, te gold to pod większą moc ? czy ogólnie lepiej sobie radzą ?

Wsadziłem Staga 300 isa2 co niby sam pobiera sobie mapy Pb tak gazownik twierdził, reduktor AC R01 250KM. Zrobiłem od założenia czyli od wakacji ok 30tys i jest super płynie się przęłącza na benzyne gdy przekracza 5tys obr/min nie szarpie, ale zauważyłem kilka razy jak się przełącza na gaz przy zimnym silniku to obr potrafią zejść do 600tys,

i za instalacje dałem 2700 z wlewem przy korku ale butla malutka za siedzeniami wchodzi mi ok 32L

hana gold to to samo co zielona,ale po zastosowaniu odpowiednich dysz można z nich zrobić Hane czerwoną lub czarną,

ISA2 to lepiej wyłączyć,bo potrafi nieraz więcej namieszać niż pomóc,

co do przełączania na zimnym,to w są do tego różne korekty

Link to comment
Share on other sites

hana gold to to samo co zielona,ale po zastosowaniu odpowiednich dysz można z nich zrobić Hane czerwoną lub czarną,

ISA2 to lepiej wyłączyć,bo potrafi nieraz więcej namieszać niż pomóc,

co do przełączania na zimnym,to w są do tego różne korekty

czyli przy nastepnym spotkaniu serwisowym u gazownika może mi wyłączyć ISA2 ? nie wiedziałem nawet że są czerwone i czarne Hany

Link to comment
Share on other sites

Mam niebieskie Hany i czerwony reduktor AC R01 (czyli 250KM) od dokładnie jednego roku. Absolutnie zero problemów.

Jak juz się zrobi cieplej, to wrzucamy sporo gratów i wybieram się na dłuuuugą podróż ((650km w jedna stronę) do Jasła do kolegi gregor10

Będziemy stroić hybryde K03S (z kołem od K03 TFSI), większe wtryski PB, FMIC itd... Zobaczymy na ile starczy czerwony reduktor AC R01. :grin:

Edited by AB7
Link to comment
Share on other sites

Witam i proszę o pomoc.

Auto nie ma mocy i lekko faluja obroty na zimnym silniku.

Kupiłem kabel VAG KKL Wiaken i sciągnełem vcds lite 1.2 żeby zrobić logi, ale mam problem bo po włączeniu mogę wejćś tylko w grupy 001 do 025

a pełna wersja raczej płatna po zarejestrowaniu.

Ma ktoś pomysł jak sciągnąć pełną wersje,lub inną na win7 64 bit.

Pomoże ktoś?

Edited by kenzo30
Link to comment
Share on other sites


Zobaczymy na ile starczy czerwony reduktor AC R01.

300

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...