kenzo30 0 Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 Witam panowie doradzcie co powinno byc i jak.Czyli jaki reduktor,wtryski i jak to wszystko powinno być zrobione żeby bylo git.Auto ma dopiero 130tys.km.I nie chce zeby silnik dostawal po d*pie przez źle dobrane lpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
darko 4 Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 Stag 4Qbox Basic a jak masz za dużo złociszy,to z podłączeniem pod OBD Stag 4QBox Plus, wtryski Hana Gold,Zielona-jest prawie na styk lub Niebieska,z tą ostatnia były swojego czasu problemy,może też być Barracuda o zwiększonej wydajności,reduktor AC R01 czerwony do 250 KM,w zbiorniku wielozawór Extra,przewód gazowy faro 8mm,wlew pod klapką paliwa, zestaw trochę na wyrost jak by przyszło Ci kiedyś na myśl dołożyć koników, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roboform550 2 Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 AC r01 czerwony mocno awaryjne...może teraz je polepszyli albo może i nie.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
darko 4 Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 na setki założonych,trafił się jeden Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 Ogólnie polecam Staga 4+ lub Qbox. Reduktor Ac, wtryskiwacze - to zależy w jakie moce celujesz. Do serii wystarczą Ac lub hana zielone. Jak będziesz podnosił moc to warto zamontować większe wtryskiwacze.(jak w pierwszym poście) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SowaBezOka 0 Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 Co daje podlaczenie sterownika pod OBD ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
darko 4 Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 http://www.ac.com.pl/pl/produkt/378/stag-4-qbox-plus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roboform550 2 Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 na setki założonych,trafił się jeden Ciężko mi w to uwierzyć...ale niech Ci będzie...Swoją drogą producent parcytypował w kosztach wymiany nawet bo cała partia była szmelc...i aż dziwię się, że ty na setki sztuk miałeś tylko jednego trefnego... Link to comment Share on other sites More sharing options...
darko 4 Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 właśnie z tych trefnych jeden był wymieniony,następne zakładane były z partii poprawionych-stąd tylko jeden trefny, wiedziałem od jakich numerów są dobre i tylko te wkładane Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenzo30 0 Posted December 29, 2014 Author Share Posted December 29, 2014 Ok wielkie dzieki panowie. W sobote będę gadał z gazownikiem także dam znać co i jak.Mocy raczej nie będę podnosił, bo to autko żony bardziej,więc jej wystarczy. A jaki spadek mocy bedzie na lpg? Tak na marginesie mam audi 80 1988r 1,8bp+lpg.Instalacja holenderska zalożona w 1999r.Przez 10lat czyli od 2004r.mam nią zrobione ok.140tys.km.i wciąż działa.Aż żal się z nią rozstawać. Ok wielkie dzieki panowie. W sobote będę gadał z gazownikiem także dam znać co i jak.Mocy raczej nie będę podnosił, bo to autko żony bardziej,więc jej wystarczy. A jaki spadek mocy bedzie na lpg? Tak na marginesie mam audi 80 1988r 1,8bp+lpg.Instalacja holenderska zalożona w 1999r.Przez 10lat czyli od 2004r.mam nią zrobione ok.140tys.km.i wciąż działa.Aż żal się z nią rozstawać. Witam.Byłem u gazownika i podałem mu zestaw jaki zaproponował mi kolega (DARKO) Powiedział, że jego zdaniem barracudy lepsze od hanny i stag4 zamiast Qboxa będzie oki. Za taki zestaw chce około 2800 chyba dobra cena? A jak to jest z tymi wtryskami lepiej wziąść pojedyńcze czy na listwie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 Zależy od montażu. Jest najlepiej wtedy kiedy droga gazu do cylindrów jest najkrótsza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
darko 4 Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 (edited) barracuda ok,ale zamiast Staga 4 weź QBoxa Basic,jest rozwojowy,jest do niego apka na androida, może być też Stag 200 Go Fast także porządny sterownik, Stag4,Stag300 z czasem przestaną być wspierane przez AC i kto wie czy nie zostaną wycofane ze sprzedaży. wtryski lepiej montowane pojedynczo na adapterach tak jak na zdjęciu wyżej,bo i estetyczniej to wygląda jak i droga gazu do kolektora jest bardzo krótka Edited December 29, 2014 by darko Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenzo30 0 Posted December 30, 2014 Author Share Posted December 30, 2014 Ok wielkie dzięki będę działał po nowym roku.narka. Szaampanskiej imprezy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andriu16 2 Posted January 25, 2015 Share Posted January 25, 2015 Witam! I jak założyłeś instalację w swoim bex'ie? Jeśli tak to możesz podać co założyłeś? Bo jakoś ceny podtlenku lpg ostatnio bardzo kuszą, że chyba sam musze się udać do gazownika:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenzo30 0 Posted January 26, 2015 Author Share Posted January 26, 2015 Witam.Gazu jeszcze nie zdążyłem założyć.Bo auto coś nie jedzie wymieniłem przeplywke jest lepiej,ale szału nie ma.Bylem u mechanika podlaczyl vaga i coś tam wyszło z wypadaniem zapłonu na 3 cewce.Gaz założę dopiero jak auto będzie na 100 procent sprawne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosmo.a3 0 Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 Witam.Gazu jeszcze nie zdążyłem założyć.Bo auto coś nie jedzie wymieniłem przeplywke jest lepiej,ale szału nie ma.Bylem u mechanika podlaczyl vaga i coś tam wyszło z wypadaniem zapłonu na 3 cewce.Gaz założę dopiero jak auto będzie na 100 procent sprawne. loguj auto i dojdziesz co jest nie tak, jak wypadanie zapłonu na 3 cylinderze to podmien cewke z 2 cylindra na ten 3 jak po podmianie bedzie wypadać na 2 to cewka do wymiany Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenzo30 0 Posted January 28, 2015 Author Share Posted January 28, 2015 Z logami problem,bo nie mam kabla bym kupił ale chyba jest problem z instalacją do kompa 64bit i Windows 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michał139 0 Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 (edited) ja mam VCDS Lite, VAG 4.9 i u mnie śmiga bez problemu na win 7 64bit Edited January 28, 2015 by Michał139 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slo 2 Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Weź KME GOLD oraz magistrale 8mm. do tego HANA niebieskie. - zestaw pod 250KM Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregor10 12 Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Ja Ci polecam wtryski lpg tech dragon, hany padaja szybko i wypada zaplon Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrTea 0 Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Grzesiu, co masz na myśli ze Hany szybko padają ? Co się konkretnie z nimi dzieje? U mnie gazownik powiedział że takie Hany są praktycznie na przebieg 200tys km Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roboform550 2 Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Co się konkretnie z nimi dzieje? Puchnie guma na tłoczku i się zacinają...najczęściej w pozycji otwartej. Dużo zależy od wtrysku. Mam niebieskie które śmigają bez problemu a są takie gdzie po 10 000 km trzeba wymieniać. Problem jest tylko z niebieską z pozostałymi tego nie ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrTea 0 Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 a może się to objawiać wyczuwalnym momentem przełączenia się z PB na LPG ? bo u mnie tak się dzieje od jakiegoś czasu chociaż w ECu lpg nie ma żadnych błędów podobno.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andriu16 2 Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Panowie a jeśli chodzi o instalacje BRC co byście proponowali. Nie znam się na tym a byłem dzisiaj u gazownika i on proponował mi właśnie taką instalację. Wszyskie komponenty BRC, zbiornik w kole i do tego jakiś większy reduktor. Cena instalacji miała początkowo wynosić 2600zł ale ze względu na ten większy reduktor ponoć do mocy 300KM ostateczna cena to 2900zł. Mniejszy reduktor mówił ze jest do 180 KM. Jak myślicie czy to dobra cena? Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuikSilver 5 Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 Stag 4Qbox Basic a jak masz za dużo złociszy,to z podłączeniem pod OBD Stag 4QBox Plus, wtryski Hana Gold,Zielona-jest prawie na styk lub Niebieska,z tą ostatnia były swojego czasu problemy,może też być Barracuda o zwiększonej wydajności,reduktor AC R01 czerwony do 250 KM,w zbiorniku wielozawór Extra,przewód gazowy faro 8mm,wlew pod klapką paliwa, zestaw trochę na wyrost jak by przyszło Ci kiedyś na myśl dołożyć koników, ja mam w moim 170KM mam Hana zielone, te gold to pod większą moc ? czy ogólnie lepiej sobie radzą ? Wsadziłem Staga 300 isa2 co niby sam pobiera sobie mapy Pb tak gazownik twierdził, reduktor AC R01 250KM. Zrobiłem od założenia czyli od wakacji ok 30tys i jest super płynie się przęłącza na benzyne gdy przekracza 5tys obr/min nie szarpie, ale zauważyłem kilka razy jak się przełącza na gaz przy zimnym silniku to obr potrafią zejść do 600tys, i za instalacje dałem 2700 z wlewem przy korku ale butla malutka za siedzeniami wchodzi mi ok 32L Link to comment Share on other sites More sharing options...
darko 4 Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 Stag 4Qbox Basic a jak masz za dużo złociszy,to z podłączeniem pod OBD Stag 4QBox Plus, wtryski Hana Gold,Zielona-jest prawie na styk lub Niebieska,z tą ostatnia były swojego czasu problemy,może też być Barracuda o zwiększonej wydajności,reduktor AC R01 czerwony do 250 KM,w zbiorniku wielozawór Extra,przewód gazowy faro 8mm,wlew pod klapką paliwa, zestaw trochę na wyrost jak by przyszło Ci kiedyś na myśl dołożyć koników, ja mam w moim 170KM mam Hana zielone, te gold to pod większą moc ? czy ogólnie lepiej sobie radzą ? Wsadziłem Staga 300 isa2 co niby sam pobiera sobie mapy Pb tak gazownik twierdził, reduktor AC R01 250KM. Zrobiłem od założenia czyli od wakacji ok 30tys i jest super płynie się przęłącza na benzyne gdy przekracza 5tys obr/min nie szarpie, ale zauważyłem kilka razy jak się przełącza na gaz przy zimnym silniku to obr potrafią zejść do 600tys, i za instalacje dałem 2700 z wlewem przy korku ale butla malutka za siedzeniami wchodzi mi ok 32L hana gold to to samo co zielona,ale po zastosowaniu odpowiednich dysz można z nich zrobić Hane czerwoną lub czarną, ISA2 to lepiej wyłączyć,bo potrafi nieraz więcej namieszać niż pomóc, co do przełączania na zimnym,to w są do tego różne korekty Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuikSilver 5 Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 hana gold to to samo co zielona,ale po zastosowaniu odpowiednich dysz można z nich zrobić Hane czerwoną lub czarną, ISA2 to lepiej wyłączyć,bo potrafi nieraz więcej namieszać niż pomóc, co do przełączania na zimnym,to w są do tego różne korekty czyli przy nastepnym spotkaniu serwisowym u gazownika może mi wyłączyć ISA2 ? nie wiedziałem nawet że są czerwone i czarne Hany Link to comment Share on other sites More sharing options...
AB7 0 Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 (edited) Mam niebieskie Hany i czerwony reduktor AC R01 (czyli 250KM) od dokładnie jednego roku. Absolutnie zero problemów. Jak juz się zrobi cieplej, to wrzucamy sporo gratów i wybieram się na dłuuuugą podróż ((650km w jedna stronę) do Jasła do kolegi gregor10 Będziemy stroić hybryde K03S (z kołem od K03 TFSI), większe wtryski PB, FMIC itd... Zobaczymy na ile starczy czerwony reduktor AC R01. Edited February 4, 2015 by AB7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenzo30 0 Posted February 4, 2015 Author Share Posted February 4, 2015 (edited) Witam i proszę o pomoc. Auto nie ma mocy i lekko faluja obroty na zimnym silniku. Kupiłem kabel VAG KKL Wiaken i sciągnełem vcds lite 1.2 żeby zrobić logi, ale mam problem bo po włączeniu mogę wejćś tylko w grupy 001 do 025 a pełna wersja raczej płatna po zarejestrowaniu. Ma ktoś pomysł jak sciągnąć pełną wersje,lub inną na win7 64 bit. Pomoże ktoś? Edited February 4, 2015 by kenzo30 Link to comment Share on other sites More sharing options...
darko 4 Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Zobaczymy na ile starczy czerwony reduktor AC R01. 300 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now