salamander 0 Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 Mam taki oto ostatnio problem z autem, ze zaraz po przekreceniu kluczyka wlacza sie wentylator chlodnicy i chodzi na pelnych obrotach. Dzieje sie to od kilku dni. Jakies pol roku temu tez bylo to samo, ale po jakims czasie ustalo i bylo ok . Teraz znowu sie wlacza i chodzi w zasadzie non stop, dopoki nie wylacze auta (pracuje jeszcze z kilka sekund po wylaczeniu) Termostat i czujnik temperatury plynu chlodzacego sa ok bo niedawno byly wymieniane. Auto normalnie nagrzewa sie do 90 stopni i caly czas trzyma ta temperature po wymianie w.w. czesci. Co moze wiec byc tego przyczyna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 Sprawdzałeś odpowiedni czujnik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafal9119 6 Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 Uzupełnij profil Link to comment Share on other sites More sharing options...
salamander 0 Posted December 11, 2014 Author Share Posted December 11, 2014 Podczas wymiany tych 2 czesci (czujnik i termostat) to mechanik na Vagu odczytal tylko blad czujnika G62 i wlasnie ten byl wymieniony. Profil uzupelniony Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mach 0 Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 w chlodnicy nie ma jeszcze jednego czujnika od zalaczania wiatrakow ? G62 ma dwa obwody daje sygnal na zegary i do ecu. Ew moze wiatraki zalaczanw sa przez jakis problem z klima ?... Link to comment Share on other sites More sharing options...
salamander 0 Posted December 11, 2014 Author Share Posted December 11, 2014 (edited) Przed chwila bylem przy aucie i zauwazylem cos nowego...ten wentylator chodzi nawet jak auto jest wylaczone i zaplon tez (kluczyk wyjety ze stacyjki). Roznica taka ze chodzi na wolniejszych obrotach. Jak to mozliwe? Wczesniej nie napisalem ze auto troche ciezko dzisiaj rano odpalalo, wracajac z pracy do domu bylo podobnie...widocznie akumulator musial dostac po d*pie bo ten wentylator chodzil Edited December 11, 2014 by salamander Link to comment Share on other sites More sharing options...
piwoszek28 5 Posted August 25, 2016 Share Posted August 25, 2016 witam. odgrzeje kotleta.... rozwiazałes swój problem ??? u mnie wentylator czasami załącza sie zaraz po wyjeciu kluczyka, czasem po jakims czasie a czasem w nocy nie mam pojecia dlaczego . pomoże ktoś ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomeczek1403 1 Posted August 25, 2016 Share Posted August 25, 2016 Zajrzy do obudowy komputera w podszybiu, zapewne masz tam małe jeziorko i stąd te problemy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piwoszek28 5 Posted August 25, 2016 Share Posted August 25, 2016 (edited) juz mam, zajrzałem tam w innym celu .... i ujrzałem tam spalony przekaznik, jak go wyjałem i włozyłem to wentylator zakrecił to pewnie jego wina, musze zakupic nowy i sprawdze Edited August 25, 2016 by piwoszek28 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Makos_9507 1 Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Gdzie ten przekaźnik dokładnie się znajduje? Mam ten sam problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
norad 0 Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 witam! czy rozwiązaliście ten problem? u mnie właśnie od czwartku walczę z tą usterką. Rano miałem niespodziankę - auto nie odpaliło - pomyślałem aku padł. Po naładowaniu następnego dnia zauważyłem że po wyjściu z auta i zamknięciu po jakichś 10 minutach wentylator chłodnicy chodzi na maksymalnych obrotach. Teraz wystarczy, że podłączę aku i od razu załącza się wentylator. Wyłączy się dopiero po włączeniu zapłonu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piwoszek28 5 Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 Miałem to samo. Sprawdź pod komputerem sa tam przekaźniki. Możliwe że zebrała się tam woda. Taki niebieski jest od wentylatora. Wymień go i zobacz czy pomogło. Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
piwoszek28 5 Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 Sprawdź przekaźnik pod komputerem Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
norad 0 Posted July 18, 2017 Share Posted July 18, 2017 (edited) Mieliście racje. Przekaźniki pływały w wodzie. Wszystko wysuszyłem, popsikałem "kontaktem", nowe przekaźniki zamówione. Teraz mam takie pytanie czym, była zabezpieczona kostka przekaźników - we wtyku znajdował się jakiś niebiesko - zielony żel. Wie ktoś co to mogło być? Edited July 18, 2017 by norad Link to comment Share on other sites More sharing options...
piwoszek28 5 Posted July 18, 2017 Share Posted July 18, 2017 Może żabi skrzek...Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
norad 0 Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Panowie poratujcie - niestety nie mogę wykręcić dwóch śrub z tyłu obudowy. Ktoś wcześniej je ukręcił - nie mam pomysłu jak je wyciągnąć bo miejsca mało nawet po demontażu podszybia. Druga kwestia nad którą się zastanawiam to czy wywiercić odpływ w najniższym miejscu (ktoś na innym forum tak sugeruje). Do mnie to nie przemawia bo przecież tamtędy spływa woda z całego podszybia - co wy na to? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now