Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.8T AWT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Zrobione. Nawet na używkę podmienić, sztukę za sztukę? Dużo pali, jak mu się da w deche to dosłownie paliwo ucieka w oczach.

http://vaglogi.pl/log-115_118_s9iD6B.html

Opublikowano

Turbo przestaje utrzymywać zadane doładowanie od 5400obr., a tak to ok. Podmień tylko na sprawną o takich samych numerach. Przepływ powietrza trochę za słaby jak na taki program.

Opublikowano

To co mam zrobić...? Przepływkę kupie w tygodniu swoja sprzedam ... z tym zadanym ciśnieniem co mam zrobić, to jest jakieś nie bezpieczne? Cewki które mam są ok? Auto strasznie przerywa ... po wymianie pompy paliwa jest lepiej, ale przy przyspieszaniu dalej czuć jak skacze silnik wrażenie jest takie jak bym cewka padła ... proszę o konkretną radę.

Opublikowano

Te objawy co opisujesz pojawiły się z dnia na dzień? Jakby wypadały zapłony to powinien być błąd. Auto po programie więc tu coś może skopane. Grupa 3+20 średnio wygląda. Przyjrzalbym się katowi jeszcze.

Opublikowano

Witajcie. Przepraszam że dopiero teraz odpisuję ale miałem delikatne problemy ze zdrowiem. Te objawy są od samego początku jak go mam. Wcześniej przerywał przy 4 tys na 4 biegu i tak do odcięcia było. Potem objawy pojawiały się wcześniej na niższych obrotach. Wyskakiwał błąd cewek. To wymieniłem. Był problem z wtórnym powietrzem to mechanik znalazł nieszczelności w zaworze ciśnienia 026 906 263 H . Też został wymieniony i problem z wtórnym powietrzem znikł. Potem pojawiał się problem ubogiej mieszanki to po wymianie pompy paliwa też więcej się nie pojawił. Jak mam sprawdzić ten katalizator? Ktoś mi podpowie? 

Opublikowano

Zmieniałeś albo podmieniałeś przepływkę ? Katalizator można sprawdzić tylko po jego demontażu. Jak zmieniałeś albo zmienisz przepływkę to powtórz logi.

Opublikowano

Cześć ludziska dawno mnie tu nie było i powiem szczerze nie grzebałem przy aucie od września i wymiany pompy paliwa. Auto jak przerywało delikatnie tak dalej przerywa, gdy ma ponad 2000 obrotów. Teraz problem pojawił się ze spalaniem. Pali pomiędzy 20/23 litry na mieście ;P. Na trasie mniej :D. Ale miasto mnie po prostu wykańcza... jakieś pomysły? Pozdrawiam.

 

Opublikowano

Zacznij tradycyjnie od logów.

Opublikowano

Witam trochę to trwa ale nic na to nie poradzę, mam naprawdę dystans do mechaników i lekkie obawy że na każdym kroku ktoś będzie chciał mnie naciągnąć. W Zielonej Górze z tego co wiem to naprawdę ciężko znaleźć dobrego diagnostę, tym bardziej jeśli chodzi o vaga. Auto jak paliło pond 20 tak pali dalej. Dobrze że jeździmy nim bardzo mało, ale muszę to ogarnąć ponieważ będę Passatem dojeżdżał do pracy do Hamburga i spalanie na trasie na poziomie 15 litrów nie wchodzi w grę. Zrobiłem logi na sonde może ktoś mi podpowie czy to sonda lambda:

http://vaglogi.pl/log-031_032_034_7O496.html

http://vaglogi.pl/log-031_032_033_5IcKv.html

Opublikowano

Zrób logi dynamiczne 2+33, 3+20 i 115+118 oraz statyczne 2+33. Po tych logach to ciężko coś powiedzieć prócz tego, że korekty idą w stronę trochę za ubogo.

Opublikowano

Mam takie błędy na skrzyni może ktoś pomoże... 

IMG_20190222_174850.jpg

IMG_20190222_174830.jpg

Opublikowano
58 minut temu, AnciK_ZG napisał:

002 zapomniałem... to duży problem?

Najważniejsza grupa ? Z tego co widać to turbo ok, trochę za uboga mieszanka i duże spalanie stukowe - coś z osprzętem, pompa paliwa, przytkany kat i inne możliwości.

Zrób 2+33 do 6tys obr. Co do błędu skrzyni to się nie wypowiem.

Opublikowano

Ogólnie skrzynia pracuje ok, poprostu zrobiłem skan ogólny i tam wyszły te błędy na skrzyni. Czyli mechanik jednym słowem...? Co Przemo podejrzewasz? Powiem tak pompa paliwa nowa, przepustnica czyszczona. Zostaje przepływka, sprawdzenie szczelności dolotu sonda? Cewki wymieniane + świece też... 

Opublikowano

Zrób tego brakującego loga, bo może pompa paliwa nie daje rady, mimo, że nowa, lub przepływka zaniża. Świece dawno zmieniane były?

Opublikowano

świece jesień 2017, no to jutro mechanik w takim razie... sam nic tutaj nie wymyśle...

Opublikowano

A więc okazały się walnięte sondy lambda, dwie sztuki... Pierwsza pokazywała 1.5 Volt cały czas. Po wypięciu wtyczki od sondy dalej pokazywała 1.5 Volt. Teraz tylko mechanik mówi że turbo mu pompuje a biegu jałowym 0.2 bara... To jest normalne? 

Opublikowano (edytowane)

Turbo sprawdza się pod obciążeniem.

Wrzuć nowe logi.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Zmień mechanika bo naciąga CIę na niepotrzebne koszty, sonda ma pokazywać 1,5v, nikt tu nie wspominał że z sondą może być coś nie tak...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...