Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap z 1.9 TDI na 2.7 Biturbo


krisssx

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o informacje na temat swapu silnika z 1.9 tdi 130 avf lub awx FWD na 2.7 Biturbo 265ps quatro

Troszke poczytalem i chciałbym wiedziec kilka rzeczy

co dokładnie potrzebne do takej przeróbki i z jakich samochodów to wziasc . ?

co trzeba przerobic w B6 ?

jaka firma przełozy uzbierane graty ? i dostroi mape ?

oczywiscie w gre wchodzi tylko i wyłacznie quatro

jaki koszt mniej wiecej potrzebnych czesci oraz robocizna

jakie chłodnice oleju , wody itp ?

Prosze o kodładny spis wraz z kosztami

z Góry dziekuję i liczę na uzasadniajace odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź jest prosta... kup S4 B5 albo C5 2,7...

Silnik, osprzęt silnika, wiązka, sterownik, skrzynia, półosie, wał, mechanizm roznicowy, pompa paliwa/zbiornik, licznik...

Jeżeli sam tego nie zrobisz to koszt usługi mocno Cię pociągnie. Szybciej, prościej i taniej kupić ori.

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź jest prosta... kup S4 B5 albo C5 2,7...

Silnik, osprzęt silnika, wiązka, sterownik, skrzynia, półosie, wał, mechanizm roznicowy, pompa paliwa/zbiornik, licznik...

Jeżeli sam tego nie zrobisz to koszt usługi mocno Cię pociągnie. Szybciej, prościej i taniej kupić ori.

wysłane z Commodore 64

Nic mu z B5 bo swap ma być na B6 z tego co się doczytałem.

Jeśli chodzi o B6 FWD a Q nie ma kłopotu bo buda jest taka sama a więc tylko montaż i strojenie,. sam się orientowałem to zestaw można kupić za 3-4 tyś, a silnik to napisz do kolegi "cichy" z Białegostoku ma B6 wcześniej było 3.0 w Q a teraz jest 2,7. A więc określi ci szacunkowy koszt. Na pewno mało nie będzie.

Osobiście uważam że jeśli nie masz Q to nie ma sensu tego robić, inaczej gdy by już było wcześniej. wtedy odchodzi ci koszt zakupu i robocizny, Zdecydowanie polecałbym kupic w Q budę, choć by angola i grzebać wtedy będzie taniej, i solidniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedaj swoje 1.9, poszukaj wypasionego B6 2.5TDI Q z padniętym motorem, będziesz juz miał napęd i pasującą skrzynię a jak masz zdrowe 1.9 to zostanie też trochę siana i do tego przyszykuj przynajmniej 15 kzł na motor, przekładkę i zestrojenie wszystkiego do kupy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak panowie nie wiem czy wiecie ale sprzedaje czesci do audi a4 b6 i mercedesa ML w163

nie chce sprzedawac swojej dopieszczonej audi , przywioze sobie angola z silnikiem 2.7 tylko co lepsze a6 c5 czy a4 b5 z czego mi wiecej spasuje

co do quatro

tylne zawieszenie z dyfrem z 2.5 + skrzynia , bak pompy itp to dla mnie zaden problem leza na magazynie z 3 komplety

do a4 b6 mam wszystko do wszystkich wersji silnikowych

i nie chce a6 chce swoje a4 + 2.7

uzbieram graty i zawioze do kogos kto przełozy

dlatego chce tez wiedziec co dokladnie potrzebuję ? i z czego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie próbuje xd

wysłane z mojego Sony Xperia Z2

tutaj juz wszystko wiemy ;d

a jak to wyglada od strony prawnej ? przeglad itp?

przekładamy z 1.9 na 2.7

potem jakis przegad dodatkowy czy jak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylne zawieszenie z dyfrem z 2.5 + skrzynia , bak pompy itp to dla mnie zaden problem leza na magazynie z 3 komplety

do a4 b6 mam wszystko do wszystkich wersji silnikowych

i nie chce a6 chce swoje a4 + 2.7

uzbieram graty i zawioze do kogos kto przełozy

dlatego chce tez wiedziec co dokladnie potrzebuję ? i z czego ?

Potrzebujesz silnik z wiązką, ecu, pompę paliwa do benzyny - i tyle w temacie.

Nie ma znaczenia, czy to S4 B5, czy A6 C5, choć ja bym szukał chyba motoru z poliftowej C5, zawsze jest szansa, że nie jest śmietnikiem jak większość S4 na rynku.

Kompletny napęd jak sam wspomniałeś, sanki silnika od V6. Reszta zostaje, choć V6-tki mają większe chłodnice wody chyba co przydałoby się szczególnie w lecie + wyjście na chłodnice oleju skrzyni.

W idealnej opcji należałoby też wymienić bak żeby Ci ktoś z rozpędu kiedyś ropy nie zalał jak zobaczy wejście pod diesla.

Żadnych półosi, czy zegarów z B5 - nie wiem kto takie bzdury wypisuje.

p.s. trochę detali po drodze jeszcze wyjdzie jak np. łapa skrzyni pod 2 wydechy, ale nikt Ci gotowego przepisu na 2,7 nie poda na tacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lista czesci juz znana, projekt w trakcie realizacji :) dziekuje za pomoc Flayer oraz Nosb :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I fajnie gada :)

Dawaj krycha jakis temat :D

Edytowane przez Nosb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro wrzucę zdjęcia i juz na 19 feldze xd brzmi nieziemsko ;) cały dzień to dziś ujezdzam ;d

aktualnie ---->

DSC_0345.jpg

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/288970-a4-b6-mala-bakteria-ebony-black-27-biturbo-w-trakcie-;d/?p=4152861

Edytowane przez krisssx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja czekam na ujawnienie ceny przekładki. Jeszcze raz duże Gratulacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to głupie ale mi się najbardziej podoba ten porządek pod maską, wszystko jak z fabryki a nawet lepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...