BF10 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Panowie po wymianie tłumików samochód nadal jest trochę za głośny, kupiłem go bez kata wiec pewnie tu jest przyczyna. Czy można kupić używanego i dołożyć go? Nowy trochę kosztuje
pacos Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Można ale nie masz gwarancji, że kupujesz sprawny - moze być wypalony który będzie głośny albo może zamulić Ci auto jak będzie przytkany
jacek70 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Ja wycinałem kata i w jego miejsce dałem tłumik przelotowy. Nie było różnicy w dźwięku . Zobacz w jakim stanie masz plecionkę i pozostałe tłumiki.
rhinbac Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Moze nadal masz gdzies nieszczelnosc ja nie mam kata a sama pusta puszczke i dziwek jest metaliczny przez to wyższych obrotach ale nie moge powiedzieć ze jest głośno Montowanie kata zeby wyciszyć układ troche słabe rozwiazanie wg. mnie jak wszyscy sie ich pozbywaja, silnik ma bez niego lzej
Goldeq Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Panowie żeby nie zakładać nowego tematu , jak wytnę kata w AHU to zostawić pustą puszkę czy wspawać w puszkę rurkę ?? jaki będą plusy i minusy ?
Mach Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 jak wytnę kata w AHU to zostawić pustą puszkę czy wspawać w puszkę rurkę ?? wspawac w puszke rurke bo bedzie brzeczalo w wydechu, nie mowiec ze przeplyw bedzie do duszy....
BF10 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2015 odświeżam temat, jaki kupić żeby wyciszyć dźwięk ? jakiś ori ? nie ori ? co polecicie ?
Bartoszzz Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 zamawiasz coś takiego : http://allegro.pl/katalizator-zwezka-tlumik-strumienica-hit-nowosc-i5007470847.html wspawasz to w miejsce katalizatora i będzie git, żadnego brzęczenia i wydech powinien się wyciszyć przez to zwężenie. dodatkowo sprawdź w jakim stanie jest złącze elastyczne (plecionka), bo może warto to wymienić razem z tym tłumikiem. polecam plecionki firmy fischer.
BF10 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 muszę wyciszyć ten dźwięk myślałem, żeby wstawić normalny katalizator, ale cena też odstrasza
Mesiah Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 To podobno daje radę i jest dedykowane : http://allegro.pl/tlumik-katalizator-audi-a4-vw-passat-1-8-20v-i4958840341.html
Mesiah Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Też mnie interesuje lekkie wyciszenie tłumika ale u mnie skończy się na wymianie całości od początku do końca. Środkowy i końcowy mam przegnity (jeszcze oryginał). Ja zaryzykuje i kupie ten z linku. Ze 3-4 lata powinien wytrzymać przy moich przebiegach. Edytowane 29 Stycznia 2015 przez Mesiah
BF10 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 ja wymieniłem środkowy i końcowy, też dawały o sobie znać wyciszył się, ale nie do końca jak wytrzyma 4 lata to byłbym zadowolony
Mesiah Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Jak nie będziesz upalał to da radę.
Mesiah Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Żebyś nie zaglądał za często na czerwone pole obrotomierza.
Mesiah Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Bo i nie ma po co przy tym silniku. Powyżej 5 tyś dostaje zadyszki.
powaguspisz Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 To podobno daje radę i jest dedykowane : http://allegro.pl/tlumik-katalizator-audi-a4-vw-passat-1-8-20v-i4958840341.html BF nie wiem czy o tym Ci pisałem, tak się zastanawiałem czy będziesz tym zainteresowany bo również mam taki w ofercie, to przelotowy dedykowany tłumiczek który zastępuje kata ale jest wzachowanej formie jak OEM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się