egon@ Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Witam, może ktoś pomóc w temacie hamulców, oddałem samochód do wymiany tłoczków i klocków w przednich zaciskach bo były skorodowane i grzały się koła, po wymianie auto hamuje ale to nie jest to co było wcześniej, pedał był twardy i brał od połowy teraz jest miękki i bierze przy końcu, a gamonie z warsztatu twierdzą że jest dobrze i że tak musiało być wcześniej, ale na pewno przed wymiana pedał był twardszy. Obstawiam że zapowietrzony jest układ abs, Panowie doradźcie jak prawidłowo odpowietrzyć żeby wróciło do stanu pierwotnego?
Dev Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 (edytowane) Masz nowe klocki, muszą się dotrzeć z tarczami. Edytowane 15 Grudnia 2014 przez Dev
egon@ Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 Masz nowe klocki, muszą się dotrzeć z tarczami. Dev tak myślisz? bo mam obawy że spierdol... tą sprawę i nie chcą się przyznać, czyli co po dotarciu się klocków pedał zrobi się twardszy i będzie brał wyżej?
Dev Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Dowiedz sie co robili z płynem hamulcowym.
egon@ Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 Dowiedz sie co robili z płynem hamulcowym. Wiesz nie byłem przy tym to teraz mogą powiedzieć że nie spuszczali starego i nie było możliwości zapowietrzenia układu, a co myślisz żeby podłączyć vag i próbować odpowietrzyć, bo oni na pewno nie podłączali programu bo się pytałem?
Dev Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Najlepiej od razu go wymienic bo jak znam zycie to gdy wcisneli tloczki to stary plyn przeszedł przez cały układ i ABS do zbiorniczka pojezdzij trochę, powinno byc dobrze.
egon@ Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 Ok. dzięki troszkę mnie uspokoiłeś, pojeżdżę trochę i zobaczymy może rzeczywiście nowe klocki się dotrą do tarcz i pedał będzie twardszy oraz podniesie się do góry. pzdr.
KrzysiekSPI Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Podbijam do tematu, b7 2.0 tdi mulittronic, brat wzial auto na niemcy zrobil ok 2000km i po powrocie wydaje mi sie ze pedal jest miekszy i nizej bierze. Tarcze z przodu mam 320mm z 2 lata temu byly razem z klockami wymieniane max 15-20tys przejechane na nowym zestawie, z tylu jedynie juz tarcze moga sie konczyc i klocki. Wydaje mi sie ze jak dwa razy nacisne hamulec to za drugim razem ma taka twardosc jak mial wczesniej.
Dev Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Zap....ł po autobahnie to je trochę przygrzał
K4rol81 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 To ja tez podbijam , b7 2.0 tdi wymiana zacisków na nowe po pełnej regeneracji ,nowe tarcze i klocki, wymiana płynu.Chlopaki z warsztatu mówią ze 3 l płynu przelali przez układ,tylne zaciski odpowietrzali w ręce tak jak dev zgodbie z zaleceniem deva , dzis bylem po samochód,po jeździe próbnej bylem w szoku, hamulce bardzo słabe pedał miękki, bierze dopiero na dole, masakra gorzej niz przed wymianą.Chlopaki twierdza że wszystko misi sie ułożyć i dotrzeć bo jest nowego. Auto zostało jeszcze jutro ma ktoś na nie zerknąć i ocenić.Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
rafal_i_ Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 (edytowane) Podłączam się do tematu... A4 B6 1.9 TDI AVF. Wymieniony miesiąc temu zestaw hamulców na 320 mm przod z A6 C5 i i tył na 288 mm. Hamulce odpowietrzał mechanik potem pojechałem jeszcze do Norauto gdzie odpowietrzali z podciśnieniem i dalej mam wrażenie że pedał jest miękki i bierze głęboko. Przejechane około 1200 km więc już chyba klocki do tarcz się powinny ułożyć... Dodatkowo dość wcześnie załącza się ABS ale to chyba do sprawdzenia osadzenie czujników. Edytowane 5 Października 2018 przez rafal_i_
Dev Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 5 godzin temu, rafal_i_ napisał: Podłączam się do tematu... A4 B6 1.9 TDI AVF. Wymieniony miesiąc temu zestaw hamulców na 320 mm przod z A6 C5 i i tył na 288 mm. Hamulce odpowietrzał mechanik potem pojechałem jeszcze do Norauto gdzie odpowietrzali z podciśnieniem i dalej mam wrażenie że pedał jest miękki i bierze głęboko. Przejechane około 1200 km więc już chyba klocki do tarcz się powinny ułożyć... Dodatkowo dość wcześnie załącza się ABS ale to chyba do sprawdzenia osadzenie czujników. Tył zapowietrzony
rafal_i_ Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 Pomimo odpowietrzania z podciśnieniem? Czyli co teraz, zdjąć zaciski tyl i odpowietrzać z odpowietrznikami w górze?
zima_1989 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Panowie mam twn sam problem. A4 b6 wymieniłem heble na 320/280. Trochę miękko na początku. Odpowietrzanie podciśnieniem. Wyjechałem z warsztatu była petarda ale przez jakieś 100 km. Pojechałem drugi raz odpowietrzyć i nic lepiej. Gdzie szukać przyczyny?
Dev Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 11 godzin temu, zima_1989 napisał: Panowie mam twn sam problem. A4 b6 wymieniłem heble na 320/280. Trochę miękko na początku. Odpowietrzanie podciśnieniem. Wyjechałem z warsztatu była petarda ale przez jakieś 100 km. Pojechałem drugi raz odpowietrzyć i nic lepiej. Gdzie szukać przyczyny? w tylnych zaciskach
Aleksandrooo Opublikowano 15 Listopada 2020 Opublikowano 15 Listopada 2020 (edytowane) Witam wszystkich, lekko odkopie. Montowalem do siebie heble 4tlok 345 na przod(na poczatku tylko to), odpowietrzenie trwalo moze z 20m i byla brzytwa. Pare miesiecy temu, dolozylem tez tyl(324, wiekszy zacisk i zaczal sie cyrk. Dodam rowniez, ze zaciski przod i tyl byly po pelnej regeneracji przez profesjonaliste(znany sprzedawca grubych i mniej grubych zestawow hebli na grupach fb). Odpowietrzalismy pare godzin, litry plynu, bicie w tylne i przednie zaciski mlotkiem gumowym (tak radzil Dawid), - pedal wciaz miekki. Stwierdzilem, ze na razie to tak zostawie bo i tak w niedlugim czasie bede zakladal Quattro i zmienial pompe. Tak tez zrobilem w ostatnim czasie - pompa wymieniona na ta od quattro, pompa odpowietrzona, przez hamulce przelane 3L plynu(Textar) - pedal wciaz miekki, cale auto posprawdzane po kilkja razy kazdy odpowietrznik - powietrza zero. Ma ktos moze jakies propozycje? Sam przod byla brzytwa, po dolozeniu tylu zaczely sie problemy. Przewody 4x oplot Hel, dodatkowo sprawdzona pompa abs - nie leci powietrze z zadnego przewodu. Brak jakichkolwiek wyciekow z zaciskow czy przewodow(przynajmniej tam gdzie widac). Z gory dzieki za pomoc. Edytowane 15 Listopada 2020 przez Aleksandrooo
Muskel1 Opublikowano 15 Listopada 2020 Opublikowano 15 Listopada 2020 (edytowane) Zamontuj na próbę inne zaciski. Najpierw tylny lewy i odpowietrz. Później tylny prawy i odpowietrz. Jak problem zniknie przy którymś to będziesz miał winowajcę. Edytowane 15 Listopada 2020 przez Muskel1
Dev Opublikowano 15 Listopada 2020 Opublikowano 15 Listopada 2020 8 godzin temu, Aleksandrooo napisał: Witam wszystkich, lekko odkopie. Montowalem do siebie heble 4tlok 345 na przod(na poczatku tylko to), odpowietrzenie trwalo moze z 20m i byla brzytwa. Pare miesiecy temu, dolozylem tez tyl(324, wiekszy zacisk i zaczal sie cyrk. Dodam rowniez, ze zaciski przod i tyl byly po pelnej regeneracji przez profesjonaliste(znany sprzedawca grubych i mniej grubych zestawow hebli na grupach fb). Odpowietrzalismy pare godzin, litry plynu, bicie w tylne i przednie zaciski mlotkiem gumowym (tak radzil Dawid), - pedal wciaz miekki. Stwierdzilem, ze na razie to tak zostawie bo i tak w niedlugim czasie bede zakladal Quattro i zmienial pompe. Tak tez zrobilem w ostatnim czasie - pompa wymieniona na ta od quattro, pompa odpowietrzona, przez hamulce przelane 3L plynu(Textar) - pedal wciaz miekki, cale auto posprawdzane po kilkja razy kazdy odpowietrznik - powietrza zero. Ma ktos moze jakies propozycje? Sam przod byla brzytwa, po dolozeniu tylu zaczely sie problemy. Przewody 4x oplot Hel, dodatkowo sprawdzona pompa abs - nie leci powietrze z zadnego przewodu. Brak jakichkolwiek wyciekow z zaciskow czy przewodow(przynajmniej tam gdzie widac). Z gory dzieki za pomoc. Kogos przerosla wymiana zaciskow i to mocno.
Muskel1 Opublikowano 15 Listopada 2020 Opublikowano 15 Listopada 2020 Jak odpowietrzaliście? Mam nadzieje, że nie pompując pedałem hamulca i upuszczając przy zaworkach.
Dev Opublikowano 15 Listopada 2020 Opublikowano 15 Listopada 2020 2 minuty temu, Muskel1 napisał: Jak odpowietrzaliście? Mam nadzieje, że nie pompując pedałem hamulca i upuszczając przy zaworkach. Poczekaj, zaraz sie dowiesz jakim gów...em to robili
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się