piotrsob1 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) Jak po wymianie jest dobrze to po co coś poprawiać ? Zastanawiam się co skłoniło Ciebie do wymiany pompek , jak piszesz że motor przed wyminą też chodził OK ? Ja powoli zaczynam rozglądać się wolnym czasem za jakąś kompletną czapką, pasowało by ją zrobić i położyć w garażu na półce w gotowości...... Edytowane 29 Grudnia 2014 przez piotrsob1
turzol Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 Na starych pompkach chodził ok do czasu wymiany na nich uszczelnień Po wymianie oringów auto nie miało mocy kompletnie, wysłane do sprawdzenia i okazało się że końcówki są pozatykane i nie trzymają parametrów. Wkładam teraz pompki które jeździły między innymi w 2.0TDI (BPW)
piotrsob1 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Czyli ktoś pojechał druciakiem po rozpylaczach I nie wisi jeszcze za klejnoty na suchej gałęzi nad rzeką ?
turzol Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2015 Czyli ktoś pojechał druciakiem po rozpylaczach I nie wisi jeszcze za klejnoty na suchej gałęzi nad rzeką ? długa historia...... na razie póki co pompki zostały wyregulowane i ustawione na 180st, teraz czekają na pierwsze odpalenie . żeby wszystko było cacy i tak muszę jechać na korektę softu w ECU. Pompki są bowiem z 2.0tdi a także szły w 1.9tdi cupra
piotrsob1 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 (edytowane) Próbuj odpalać, myślę że przyjmie bez problemu i będzie śmigał Jak będą jakieś zastrzeżenia do uruchamiania, pracy lub spalania, to przynajmniej na program pojedzie o własnych siłach Powiększyłem zdjęcie, pompki z końcówką BJ , czyli takie jak w BPW, myślę że będą śmigać prawidłowo nawet bez konieczności korekty softu Edytowane 9 Stycznia 2015 przez piotrsob1
turzol Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 Auto odpalone, mimo wszystko baaardzo długo musiałem kręcić. Dopiero przy 5 czy 6 -tym podejściu zaskoczył i poleciał siwy dym Początkowo motor chodził niezwykle twardo i nierówno, po kilku minutach się ustabilizował i zaczął juz pracować normalnie. Dodam ze stal od lipca bez pompek czyli dość spory kawał czasu. Na szybko bipy i korekcje.
piotrsob1 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) Wszystko w normie , no może temp silnika mogła by być trochę wyższa, wydechem nie było gdzieś przytarte, bo w innym temacie narzekasz , że przenoszą się po nim drgania na karoserię Wyjeździj to stare, letnie paliwo ze zbiornika, zalej świeżego i dopiero zobacz jak auto się będzie sprawować Edytowane 12 Stycznia 2015 przez piotrsob1
turzol Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 Wszystko w normie , no może temp silnika mogła by być trochę wyższa, wydechem nie było gdzieś przytarte, bo w innym temacie narzekasz , że przenoszą się po nim drgania na karoserię Wyjeździj to stare, letnie paliwo ze zbiornika, zalej świeżego i dopiero zobacz jak auto się będzie sprawować temp taka bo już nie miałem czasu za bardzo czekać aż się zagrzeje, a na postoju nie chciałem mu robić przygazówek. Co do przytarcia wydechu to teraz dałeś mi do myślenia Przypomniała mi się bowiem sytuacja kiedy cofając na stacji benzynowej przejechałem przez wysepkę z dużym krawężnikiem. Łącząc daty i fakty wychodzi mi że to od tego czasu zaczęły się problemy z drganiami układu wydechowego.
piotrsob1 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Miałem w lato taką sytuację, że przytarłem poprzeczką skrzyni o koleinę i w poduszce skrzyni obrócił się o 90 stopni element zabezpieczający ją przed wyrwaniem do góry. Efekt był taki, że poducha została unieruchomiona na sztywno, i dudniło niemiłosiernie. Dwóch mazurskich mechaników chciało mi już wymieniać koło dwumasowe, ale im podziękowałem. Po powrocie z urlopu, wjechałem na podnośnik u zaprzyjaźnionego gumiarza i mało się nie przewróciłem ze śmiechu, jak doszedłem o co chodzi Zwróć na to uwagę, jak będzie OK, to możę wydech delikatnie podgięty i gdzieś dotyka do karoserii
turzol Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2015 Jutro wjade na kanał do tłumikarzy to zobaczą dokładnie co i jak. Przy okazji mam pytanie - zaślepiłem zawór EGR mechanicznie - blaszka przy EGR oraz blaszka przy kolektorze ssącym. Czy przewód idący od N75 do grzybka egr (ten najciemniejszy na schemacie) ma być wpięty czy przy zaślepieniu EGR się go usuwa lub zatyka śrubką? Pytam dlatego, że zauważyłem dwukrotnie większe wskazania przepływki do wartości zadanej przez ECU. np. MAF specified (oczekiwana) 250 mg/str a MAF actual (rzeczywista) wynosi u mnie 500-550mg/str. Czy to może mieć związek z tym , że wężyk jest wypięty?
dydek1 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Sorry za OUT ale może znacie FACHOWY zakład w okolicach WAWY gdzie wymienią te uszczelniacze na pompkach przeze mnie kupione bądz takie które oni kupią ...btw turzol ile dałeś za komplet gumek tzn na 4 pompki?
piotrsob1 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Jutro wjade na kanał do tłumikarzy to zobaczą dokładnie co i jak. Przy okazji mam pytanie - zaślepiłem zawór EGR mechanicznie - blaszka przy EGR oraz blaszka przy kolektorze ssącym. Czy przewód idący od N75 do grzybka egr (ten najciemniejszy na schemacie) ma być wpięty czy przy zaślepieniu EGR się go usuwa lub zatyka śrubką? Pytam dlatego, że zauważyłem dwukrotnie większe wskazania przepływki do wartości zadanej przez ECU. np. MAF specified (oczekiwana) 250 mg/str a MAF actual (rzeczywista) wynosi u mnie 500-550mg/str. Czy to może mieć związek z tym , że wężyk jest wypięty? Silnik musi swoje zassać, jak zaślepiłeś EGR, to zamiast spalin musi w to miejsce siorpnąć więcej powietrza Co do wężyka to może zostać na swoim miejscu, możesz go również zdemontować, zaślep tylko zwolnony króciec N 18
turzol Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2015 czyli jak wężyk wepne do grzybka to podciśnienie nie będzie nigdzie "uciekać"? wcześniej błędnie napisałem że blaszka jest przy ssącym, oczywiście przy wydechowym
lukaszooo Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) W twoim przypadku są dwie opcje z bledem lub bez, z bledem zaślepia się zaraz za zaworkiem, aby nie było błędu EGR musi być usunięty komputerem i wtedy wywalasz N 18 i całkowicie omijasz zasilanie egra powoduje to minimalna oszczędność w podciśnieniu. Ja robię jeszcze taki myk żeby wszystko wyglądało tak jak ori mimo zaślepienia podciśnienia puszczam lipny przewód od grzyba. Edytowane 15 Stycznia 2015 przez lukaszooo
lukaszooo Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Gdybys chciał do wszystkich wymian miec profesjonalne narzędzia to auto pusciło by cie z torbami.
Enduro Grybów Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Na starych pompkach chodził ok do czasu wymiany na nich uszczelnień Po wymianie oringów auto nie miało mocy kompletnie, wysłane do sprawdzenia i okazało się że końcówki są pozatykane i nie trzymają parametrów. Wkładam teraz pompki które jeździły między innymi w 2.0TDI (BPW) jesli mozna spytać z jaką końcówką numeru sa te wtryski?
turzol Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Opublikowano 11 Maja 2015 Na starych pompkach chodził ok do czasu wymiany na nich uszczelnień Po wymianie oringów auto nie miało mocy kompletnie, wysłane do sprawdzenia i okazało się że końcówki są pozatykane i nie trzymają parametrów. Wkładam teraz pompki które jeździły między innymi w 2.0TDI (BPW) jesli mozna spytać z jaką końcówką numeru sa te wtryski?073BJ
Enduro Grybów Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 (edytowane) Na starych pompkach chodził ok do czasu wymiany na nich uszczelnień Po wymianie oringów auto nie miało mocy kompletnie, wysłane do sprawdzenia i okazało się że końcówki są pozatykane i nie trzymają parametrów. Wkładam teraz pompki które jeździły między innymi w 2.0TDI (BPW) jesli mozna spytać z jaką końcówką numeru sa te wtryski?073BJi jak,chodzą bez problemu?Moc taka sama? Ja oryginalne miałem AR a załozylem BA I git. Nawet nie wiem czy nie lepiej Edytowane 12 Maja 2015 przez lysy-wr400
turzol Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Opublikowano 13 Maja 2015 Na starych pompkach chodził ok do czasu wymiany na nich uszczelnień Po wymianie oringów auto nie miało mocy kompletnie, wysłane do sprawdzenia i okazało się że końcówki są pozatykane i nie trzymają parametrów. Wkładam teraz pompki które jeździły między innymi w 2.0TDI (BPW) jesli mozna spytać z jaką końcówką numeru sa te wtryski?073BJi jak,chodzą bez problemu?Moc taka sama?Ja oryginalne miałem AR a załozylem BA I git. Nawet nie wiem czy nie lepiej Tak bez problemu chodzą, obyło się bez korekty softu
piotrsob1 Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 Tak bez problemu chodzą, obyło się bez korekty softu Czyli miałem rację że będzie śmigał bez korekty softu A jak z osiągami i zużyciem paliwa ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się