Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Reflektory halogenowe nie świecą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

posiadam Audi A4 B5 2000r po lifcie Avant. Odkąd zakupiłem samochód nie świecą halogeny. We włączniku tylnych przeciwmgłowych, kiedy wcisne, zapala się mała żółta lampka, a w przednich właśnie nie. Wyjąłem włączniki i obydwa tak samo podają impuls kiedy je się wciśnie. Nie wiem właśnie czy brakuje jakiegoś przekaźnika? Bo przekaźnik tylnych przeciwmgłowych znalazłem (nr 370). Co znajduje się w tym brakującym miejscu obok 370? Oczywiśnie bezpiecznik i zarowki wszystko ok.

a4q6j9qc.jpg

Włączniki mam tego typu:

9xxwdzzd.png

Pozdrawiam.

Opublikowano

Żółtą kontrolka to tylko informacja o włączonym wyłączniku.Sprawdź czy dochodzi napięcie do wyłącznika i czy po załączeniu wychodzi.

Opublikowano

Problem został rozwiązany, uszkodzony był przekaźnik a w zasadzie moduł sterujący halogenami znajdujący się za schowkiem po stronie pasażera. Odlutowała się jedna nóżka podająca napięcie na przednie halogeny. Dziekuje za pomoc :)

Opublikowano

Trochę odkopię temat. Mi nie działają przednie i tylnie halogeny od zakupu auta :( niezapalają się nawet lampki na przyciskach... Włączniki sprawdzone i przekaźniki pod kierownicą także. Stąd moje pytanie gdzie jest i jak się dobrać do tego modułu co kolega wyżej wspominał bo rozumie, że chyba tam trzeba szukać problemu.

Opublikowano

Kolego jest on pod schowkiem pasażera trzeba schowek zdjąć i go zobaczysz.

Opublikowano

Generalnie schowek wymontowałem ale nic podobnego do modułu to nie znalazłem :( dysponuje ktoś jakimiś zdjęciami? :)

Opublikowano

Nazwa to J512 a tak wygląda.⤵

fzsp4dx5.png

Opublikowano

Wiecie może jak sprawdzić czy ten moduł działa i gdzie oraz za ile można go dostać ewentualnie jeszcze czy pasowałby od a6 c5?

Opublikowano (edytowane)

Jest to przekaźnik o numerze 600 a numer OEM masz na zdjęciu wyżej. 8D0 907 701 B

Jeszcze widzę, że jest z końcówką A (8D0 907 701 A) ale ma numer 397

8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp, schowek wewnętrzny - KABRIOLET 8G (1992 - 2000)
8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp, schowek wewnętrzny - A4 B5 (1995 - 2002)
8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp, schowek wewnętrzny - A4 B6 (2001 - 2006)
8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp, schowek wewnętrzny - A8 D2 (1994 - 2003)
8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp - KABRIOLET 8G (1992 - 2000)
8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp - A4 B5 (1995 - 2002)
8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp - A4 B6 (2001 - 2006)
8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp - A8 D2 (1994 - 2003)
8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp - KABRIOLET 8G (1992 - 2000) Prawo-tyl prawo-tyl
8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp - A4 B5 (1995 - 2002) Prawo-tyl prawo-tyl
8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp - A4 B6 (2001 - 2006) Prawo-tyl prawo-tyl
8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp - A8 D2 (1994 - 2003) Prawo-tyl prawo-tyl

Etka jeszcze podaje tak:

8D0 907 701 - control unit for fog lights; and rear fog lights; relay location/code no.:; /396

Edytowane przez soulmaster3m
Opublikowano

Czyli tak na prawdę nie wiadomo do końca czy jest z końcókwą A czy B i jaki ma numer, ciekawi mnie jaki ma a6 c5

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Wyjmij swój i sprawdź ;) ale oba będą działać tak samo ;)


Uparłeś się na to A6 C5 jakby stało u Ciebie i czekało aż go wyjmiesz i zamienisz.

No chyba, że faktycznie stoi, no to wyjmij, sprawdź, zamień i się dowiesz.


Masz piękną listę modeli, z których będzie pasować a ty szukasz czy z A6 C5 będzie.
Skoro napisali, że pasuje z B4 8G, A4 B5, A4 B6, A8 D2 w rocznikach 1992 - 2006 to jeśli zagęścisz poszukiwania tylko do roczników w jakich produkowano B5 czyli te 95-01 to zapewniam cię, że każdy inny model w tych rocznikach nie kryje w sobie żadnych innych rozwiązań, których by nie dali w B5, oczywiście chodzi mi o takie szczególiki, pierdółki jak np. w elektryce.
A teraz trochę teorii. Jeśli coś ma numer np. 8D0907701 to literka na końcu to zazwyczaj tylko oznaczenia kolejnych serii, wznowień produkcji czy roczników.
A jeśli się boisz, że coś nie będzie pasować to wyjmij swój, przelutuj styki wewnątrz i sprawdź. w 99,9999999998% przypadków pomaga.
Opublikowano (edytowane)

Stoi u znajomego po stłuczce na graty a6 c5, a jak mam kupować przez allegro, dać 4 dychy albo 5 i okaże się, że to nie to albo ten co kupiłem również nie działa to będę stratny czas i kasę, mniejsza nie zagłębiajmy się już w to. Zdemontuje schowek w sobotę, zerknę co mam i wtedy kupię i dam znać w temacie czy pomogło :D Na razie dziękuję wszystkim za pomoc, a przed wszystkim za zainteresowanie :)

Edytowane przez DrateK
Opublikowano

Demontuj swój, zdemontuj tamten i wkładaj. Będzie działać ;)

Opublikowano

Skaczesz Bartku po tematach jak małpka po drzewach. Przede wszystkim wyjmij swój przekaźnik, rozbierz go i zobacz czy w miejscach lutowanych nie ma małych pęknięć. Jak nie masz lutownicy to podejdź do jakiegoś zakładu RTV i poproś o polutowanie (najlepiej znajomego). Powodzenia

Opublikowano (edytowane)

Tutaj akurat masz racje, ale związane jest to z tym gdyż iż ponieważ bo wychodzą dopiero "smaczki" zostawione po poprzednim właścicielu. Chyba chciał żebym miał co przy niej robić, ale uwierz mi, że lista jest dłuuuga, a ja chcę wszystko na raz zrobić w efekcie czego jest zupełnie odwrotnie :D Wracając do tematu to tak też zrobię. W sobotę na spokojnie po pracy dostanę się tam i sprawdzę czy przekaźnik jest cały w środku bo właśnie może się okazać, że problem leży gdzie indziej, trzeba jeszcze w sobotę naprawić opadającą klamkę, wyrezać podświetlanie jak w a6, naprawić roletę bagażnika, opadający zagłowek, opuszczone drzwi jak się uda w jeden weekend tyle ogarnąć :D a to początek listy, rozpisałem się ale cóż :)


Trochę sie zeszlo, ale wiecznie brak czasu na cokolwiek. Schowek zdemontowalem poruszalem przekaźnikiem i zaczął dzialac. Założyłem wszystko po jeździłem i znowu nie dziala, na drugi dzień od rana już dziala, ale znowu przestał. W poniedziałek będę chyba miał drugi przekaźnik bo kolega będzie b5 właśnie rozbieral, nawet jeśli mój jest dobry to będzie czekał w zapasie. Wydaje mi się że on się chyba bardzo grzeje i dlatego tak się dzieje.

Edit:

Przkeżnik miał zimne luty, polutowany, działa :D

Edytowane przez DrateK

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...