radek_w Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Witam, posiadam Audi A4 B5 2000r po lifcie Avant. Odkąd zakupiłem samochód nie świecą halogeny. We włączniku tylnych przeciwmgłowych, kiedy wcisne, zapala się mała żółta lampka, a w przednich właśnie nie. Wyjąłem włączniki i obydwa tak samo podają impuls kiedy je się wciśnie. Nie wiem właśnie czy brakuje jakiegoś przekaźnika? Bo przekaźnik tylnych przeciwmgłowych znalazłem (nr 370). Co znajduje się w tym brakującym miejscu obok 370? Oczywiśnie bezpiecznik i zarowki wszystko ok. Włączniki mam tego typu: Pozdrawiam.
jacek70 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Żółtą kontrolka to tylko informacja o włączonym wyłączniku.Sprawdź czy dochodzi napięcie do wyłącznika i czy po załączeniu wychodzi.
radek_w Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2014 Problem został rozwiązany, uszkodzony był przekaźnik a w zasadzie moduł sterujący halogenami znajdujący się za schowkiem po stronie pasażera. Odlutowała się jedna nóżka podająca napięcie na przednie halogeny. Dziekuje za pomoc
trzusko Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Trochę odkopię temat. Mi nie działają przednie i tylnie halogeny od zakupu auta niezapalają się nawet lampki na przyciskach... Włączniki sprawdzone i przekaźniki pod kierownicą także. Stąd moje pytanie gdzie jest i jak się dobrać do tego modułu co kolega wyżej wspominał bo rozumie, że chyba tam trzeba szukać problemu.
lukasn1 Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Kolego jest on pod schowkiem pasażera trzeba schowek zdjąć i go zobaczysz.
trzusko Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Generalnie schowek wymontowałem ale nic podobnego do modułu to nie znalazłem dysponuje ktoś jakimiś zdjęciami?
soulmaster3m Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Szukających jeszcze będzie nie mało
DrateK Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Wiecie może jak sprawdzić czy ten moduł działa i gdzie oraz za ile można go dostać ewentualnie jeszcze czy pasowałby od a6 c5?
soulmaster3m Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) Jest to przekaźnik o numerze 600 a numer OEM masz na zdjęciu wyżej. 8D0 907 701 B Jeszcze widzę, że jest z końcówką A (8D0 907 701 A) ale ma numer 397 8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp, schowek wewnętrzny - KABRIOLET 8G (1992 - 2000) 8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp, schowek wewnętrzny - A4 B5 (1995 - 2002) 8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp, schowek wewnętrzny - A4 B6 (2001 - 2006) 8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp, schowek wewnętrzny - A8 D2 (1994 - 2003) 8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp - KABRIOLET 8G (1992 - 2000) 8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp - A4 B5 (1995 - 2002) 8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp - A4 B6 (2001 - 2006) 8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp - A8 D2 (1994 - 2003) 8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp - KABRIOLET 8G (1992 - 2000) Prawo-tyl prawo-tyl 8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp - A4 B5 (1995 - 2002) Prawo-tyl prawo-tyl 8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp - A4 B6 (2001 - 2006) Prawo-tyl prawo-tyl 8D0907701A - AUDI - Ster. św.przeciwmg. reflektorów i tylnych lamp - A8 D2 (1994 - 2003) Prawo-tyl prawo-tyl Etka jeszcze podaje tak: 8D0 907 701 - control unit for fog lights; and rear fog lights; relay location/code no.:; /396 Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez soulmaster3m
DrateK Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Czyli tak na prawdę nie wiadomo do końca czy jest z końcókwą A czy B i jaki ma numer, ciekawi mnie jaki ma a6 c5 1
soulmaster3m Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Wyjmij swój i sprawdź ale oba będą działać tak samo Uparłeś się na to A6 C5 jakby stało u Ciebie i czekało aż go wyjmiesz i zamienisz. No chyba, że faktycznie stoi, no to wyjmij, sprawdź, zamień i się dowiesz. Masz piękną listę modeli, z których będzie pasować a ty szukasz czy z A6 C5 będzie. Skoro napisali, że pasuje z B4 8G, A4 B5, A4 B6, A8 D2 w rocznikach 1992 - 2006 to jeśli zagęścisz poszukiwania tylko do roczników w jakich produkowano B5 czyli te 95-01 to zapewniam cię, że każdy inny model w tych rocznikach nie kryje w sobie żadnych innych rozwiązań, których by nie dali w B5, oczywiście chodzi mi o takie szczególiki, pierdółki jak np. w elektryce. A teraz trochę teorii. Jeśli coś ma numer np. 8D0907701 to literka na końcu to zazwyczaj tylko oznaczenia kolejnych serii, wznowień produkcji czy roczników. A jeśli się boisz, że coś nie będzie pasować to wyjmij swój, przelutuj styki wewnątrz i sprawdź. w 99,9999999998% przypadków pomaga.
DrateK Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) Stoi u znajomego po stłuczce na graty a6 c5, a jak mam kupować przez allegro, dać 4 dychy albo 5 i okaże się, że to nie to albo ten co kupiłem również nie działa to będę stratny czas i kasę, mniejsza nie zagłębiajmy się już w to. Zdemontuje schowek w sobotę, zerknę co mam i wtedy kupię i dam znać w temacie czy pomogło Na razie dziękuję wszystkim za pomoc, a przed wszystkim za zainteresowanie Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez DrateK
soulmaster3m Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Demontuj swój, zdemontuj tamten i wkładaj. Będzie działać
badyl666 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Skaczesz Bartku po tematach jak małpka po drzewach. Przede wszystkim wyjmij swój przekaźnik, rozbierz go i zobacz czy w miejscach lutowanych nie ma małych pęknięć. Jak nie masz lutownicy to podejdź do jakiegoś zakładu RTV i poproś o polutowanie (najlepiej znajomego). Powodzenia
DrateK Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 (edytowane) Tutaj akurat masz racje, ale związane jest to z tym gdyż iż ponieważ bo wychodzą dopiero "smaczki" zostawione po poprzednim właścicielu. Chyba chciał żebym miał co przy niej robić, ale uwierz mi, że lista jest dłuuuga, a ja chcę wszystko na raz zrobić w efekcie czego jest zupełnie odwrotnie Wracając do tematu to tak też zrobię. W sobotę na spokojnie po pracy dostanę się tam i sprawdzę czy przekaźnik jest cały w środku bo właśnie może się okazać, że problem leży gdzie indziej, trzeba jeszcze w sobotę naprawić opadającą klamkę, wyrezać podświetlanie jak w a6, naprawić roletę bagażnika, opadający zagłowek, opuszczone drzwi jak się uda w jeden weekend tyle ogarnąć a to początek listy, rozpisałem się ale cóż Trochę sie zeszlo, ale wiecznie brak czasu na cokolwiek. Schowek zdemontowalem poruszalem przekaźnikiem i zaczął dzialac. Założyłem wszystko po jeździłem i znowu nie dziala, na drugi dzień od rana już dziala, ale znowu przestał. W poniedziałek będę chyba miał drugi przekaźnik bo kolega będzie b5 właśnie rozbieral, nawet jeśli mój jest dobry to będzie czekał w zapasie. Wydaje mi się że on się chyba bardzo grzeje i dlatego tak się dzieje. Edit: Przkeżnik miał zimne luty, polutowany, działa Edytowane 18 Kwietnia 2016 przez DrateK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się