Krzysiek.Bln. Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Opublikowano 12 Sierpnia 2019 (edytowane) 8 minut temu, DareQ napisał: W 204PS nie bylo Quattro Dzieki. Do tego jeszcze nie doszedlem. W takim wypadku, nie bylo tematu. W rachube wchodza tylko 240 lub 245. Edytowane 12 Sierpnia 2019 przez Krzysiek.Bln.
thenaturat2 Opublikowano 14 Lipca 2020 Opublikowano 14 Lipca 2020 Witam. Rozważam zakup 3.0 tdi 245 km. Przebieg auta 80000tys. Warto interesować się tym silnikiem? Na co zwrócić uwagę przy kupnie?
peter22 Opublikowano 14 Lipca 2020 Opublikowano 14 Lipca 2020 rozrząd, skrzynia , wtryski . Jesli auto miało wymieniany olej co 30 tyś to bardzo źle ale przy takim przebiegu może jeszcze nie być tragedii.
thenaturat2 Opublikowano 2 Marca 2022 Opublikowano 2 Marca 2022 Mam pytanko. Czy silnik o kodzie CKVC jest wart uwagi? Auto ma przejechane 170km.
jedenastka Opublikowano 14 Marca 2022 Opublikowano 14 Marca 2022 Ja spytam podobnie o silnik dcxa i skrzynie stronic skc 2017 3.0 218 koni 4x4, jak ten motor ?
Muskel1 Opublikowano 14 Marca 2022 Opublikowano 14 Marca 2022 Godzinę temu, jedenastka napisał: Ja spytam podobnie o silnik dcxa i skrzynie stronic skc 2017 3.0 218 koni 4x4, jak ten motor ? 218 konny to CSWB, seryjnie ośka opcjonalnie z quattro. Skrzynia przy tym silniku tylko 7 biegowy S-Tronic. W tym mocniejszym 272 konnym masz zawsze quattro i 8 biegowy tiptronic.
Muskel1 Opublikowano 14 Marca 2022 Opublikowano 14 Marca 2022 3 minuty temu, jedenastka napisał: dodam że chodzi mi o a6 c7 Ja pisałem o A4 B9. W A6 218 konne silniki to CZVA ,CZVB oraz CRTE też tylko z s-tronic. Dwa pierwsze 400 Nm ten trzeci 500 Nm. Dla porównania CRTD z 272 KM ma 580 NM ale w przeciwieństwie do A4 ma też s-tronic.
jedenastka Opublikowano 14 Marca 2022 Opublikowano 14 Marca 2022 tak CZVB kod a6 3.0 czy ma jakieś wady czy mieści się w średniej ?
Muskel1 Opublikowano 14 Marca 2022 Opublikowano 14 Marca 2022 Jak wszystkie VW EA897evo V6, rozrząd, stukające koła zębate wałków rozrządu, nieszczelny króciec płynu chłodniczego między głowicami oraz pompa oleju o zmiennym ciśnieniu. To są główne bolączki.
luki_dzk Opublikowano 25 Lipca 2022 Opublikowano 25 Lipca 2022 Jest jakaś różnica między silnikiem o oznaczeniu CDUC a CKVC?
Muskel1 Opublikowano 26 Lipca 2022 Opublikowano 26 Lipca 2022 Przede wszystkim inna norma spalin. CDUC ma EU5, CKVC EU 6 z AdBlue i katalizatorem SCR. Oprócz tego znacznie różnią się od siebie. Inny blok silnika, inna glowica nr. 1, inne panewki na wale i korbach, inne tłoki (CDUC ma firmy Mahle, CKVB i CKVC firmy Federal-Modul), inne wałki rozrządu, inna pompa oleju, inna pompa HD, inny Rail, inna turbina, inny układ wydechowy itd. W sasadzie to całkiem inny silnik. 1
Kędzior Opublikowano 16 Maja 2023 Opublikowano 16 Maja 2023 W dniu 26.07.2022 o 08:23, Muskel1 napisał(a): Przede wszystkim inna norma spalin. CDUC ma EU5, CKVC EU 6 z AdBlue i katalizatorem SCR. Oprócz tego znacznie różnią się od siebie. Inny blok silnika, inna glowica nr. 1, inne panewki na wale i korbach, inne tłoki (CDUC ma firmy Mahle, CKVB i CKVC firmy Federal-Modul), inne wałki rozrządu, inna pompa oleju, inna pompa HD, inny Rail, inna turbina, inny układ wydechowy itd. W sasadzie to całkiem inny silnik. Czyli ten ckvc to gorszy silnik na słabszym osprzęcie?w porównaniu do cduc? W dodatku może sie zacierać?
Muskel1 Opublikowano 16 Maja 2023 Opublikowano 16 Maja 2023 Nie rozróżniam kategoriami gorszy czy lepszy. Jest po prostu inny, a czy jest bardziej usterkowy Ci nie powiem, bo nie miałem CKVB/C.
Kędzior Opublikowano 16 Maja 2023 Opublikowano 16 Maja 2023 18 minut temu, Muskel1 napisał(a): Nie rozróżniam kategoriami gorszy czy lepszy. Jest po prostu inny, a czy jest bardziej usterkowy Ci nie powiem, bo nie miałem CKVB/C. Orientujesz się czy ten ckvc miał zmienne ciśnienie oleju przez co silniki się zacierały?
Muskel1 Opublikowano 16 Maja 2023 Opublikowano 16 Maja 2023 CKVC to generacja EA897 (a raczej EA896G2), mające pompę oleju na łańcuchu. Dopiero od generacji EA897evo stosowali pompy olejowe o zmiennym wydatku.
Johnu Opublikowano 19 Września 2023 Opublikowano 19 Września 2023 Panowie przymierzam się do zakupu Audi A4 Allroad, z silnikiem V6 3.0 TDI o oznaczeniu CDUC powiedzcie czy jest to silnik w miarę bezpieczny do zakupu, oprócz wiadomo sprawdzenia samej pracy motoru na miejscu etc,?
Patrykk4611 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia Jaka jest różnica pomiędzy silnikiem capa a ccwa i który z nich lepiej wybrać
Muskel1 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia CAPA jest starszy i ma normę spalin Euro 4 , CCWA jest nowszy i ma normę spalun Euro 5. Poza tym podstawowa różnica to pompa paliwa wysokiego ciśnienia i co za tym idzie inne ciśnienie panujące na szynie rail. CAPA ma pompę Bosch CP1 z ciśnieniem 1600 Bar CCWA ma pompę Bosch CP4.2 z ciśnieniem paliwa 1800 Bar Poza tym silniki te różnią się kilkoma innymi elementami, częściowo orurowaniem, innym kołem zębatym wałka rozrządu na drugim Bank...itd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się