syndroom Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Witam, pytanie jak w temacie czy w silnikach 1.8 TFSI 170 KM z lat produkcji po 2013 roku zostały usuniete wady z poprzednich lat?Ma ktos na ten temat jakieś informacjie i doswiadczenie?
griga-st Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Generalnie tak. Za mało tego jeszcze jeździ z większymi przebiegami żeby można coś więcej powiedzieć o awaryjności tej jednostki. Kolega @dziadek tym jeździł, i był zadowolony.
dziadek Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Silniki 1.8tfsi po x.2011 oprocz pojemnosci nie maja nic wspolnego z tymi z przed tej daty. Sa to calkiem inne konstrukcje: blok polaczony w jednosc z kolektor wydechowym, wtrysk bezposredni i posredni czyli 8 wtryskiwaczy, turbo chlodzone cieczą a nie olejem , itp, itd ... Jest to jak napisalem calkiem inna konstrukcja która sie niestety tak samo nazywa co poprzednik
griga-st Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 (edytowane) Hmm... To są jednak te same silniki. 160KM(1 gen.) ma ten sam słupek i "wnętrzności" co 170KM(3 gen.). Peryferia maja tzw. modułową konstrukcje. Oprócz bloku, reszta się zgadza. Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez griga-st
dziadek Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 (edytowane) Jednak dla mnie jak : - blok ( czyli główna cześć silnika połączona z kolektorem wydechowym ) jest inny , - góra ( wtryski w dolocie, plus główne razem 8 - czyli w jednym silniku mamy i wtrysk pośredni i bezpośredni) jest inna , - całkiem zmieniony układ chłodzenia , - nowy sterownik uniemożliwiający bardzo długo modyfikacje map silnika - teraz juz to chyba ogarniają ale trwało to 3 lata - część osprzętu np turbina całkiem w innej technologii jej chłodzenia , pewnie jeszcze masa innych rzeczy ... ...to ciężko powiedzieć że to te same silniki bo co by musiało byc jeszcze innego żeby można było powiedzieć że są to inne konstrukcje ? Pewnie są też wspólne części , to nadal VAG - wykorzysta na maksa to czego nie trzeba zmieniać bo po co zmieniać np tłoki , wał itp jeżeli jest to ta sama pojemność , ale ja sie będę upierał ze to całkiem inna konstrukcja. Edytowane 31 Grudnia 2014 przez dziadek
kanu Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 a z opinii serwisowej, ktoś coś wie czy może te 2-3 latki mają problemy takie jak poprzednie roczniki ??
aldam Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Tam jest pasek czy nadal łańcuch? Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez aldam
griga-st Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Blok jest ten sam co w I i w II generacji. Jak napisałem( i narysowałem;) wyżej: to ten sam typoszereg EA888. Inne w trzeciej generacji są peryferia. Czyli łańcuch tez jest.
kanu Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 ale jak piszą mniej obciążony ten łańcuch...
kanu Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) przy 90km/h ciągłej 100km drogi prostej mnie by bardziej interesowało ile takie auto pali w codziennej jeździe miejskiej, w korkach i nie tylko, na krótszych do 10km dystansach 10 spokojnie wciągnie czy szansa, że może mniej jak się delikatniej z gazem obsługiwać? Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez kanu
peszko Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 przy 90km/h ciągłej 100km drogi prostej mnie by bardziej interesowało ile takie auto pali w codziennej jeździe miejskiej, w korkach i nie tylko, na krótszych do 10km dystansach 10 spokojnie wciągnie czy szansa, że może mniej jak się delikatniej z gazem obsługiwać? Na odcinakach 8-10km przy normalnej jeździe 9-9,5l przynajmniej tak pokazuje
kanu Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 no to znośnie, dzięki za info, zbieram zatem dalej dane o benzyniaku co by w przyszłości zamienić traktorka
griga-st Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 zbieram zatem dalej dane Za moich mlodych lat to sie nazywalo kaska, forsa, siano, dudki, ale dane pierwsze slysze
andynl Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 ale dane pierwsze slysze No bo albo będzie mu dane kupic albo nie
kanu Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 dane w sensie informacje, które powiedzą mi - kupuj teraz benzynę a kasiorka się zbiera mozolnie...
Śmierć z nieba Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 No witam, silkiczek całkiem ok, moment robi całkiem przyjemne wrażenia, narazie zrobiłem 21 tys, spalanie śr mam 7,5 l - 70% miasto- żona jeździ do pracy,w trasie jak jade tak do 110 km/h to zawsze ponizej 6,5 l zejdę, jak wpadne na autostradę to wychodzi 8-9, generalnie nie jest źle. Chętnie zawirusuję motor ale jeszcze nie spotkałem firmy w Polsce co robi cjeb-y, poczekamy zobaczymy
syndroom Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2015 No witam, silkiczek całkiem ok, moment robi całkiem przyjemne wrażenia, narazie zrobiłem 21 tys, spalanie śr mam 7,5 l - 70% miasto- żona jeździ do pracy,w trasie jak jade tak do 110 km/h to zawsze ponizej 6,5 l zejdę, jak wpadne na autostradę to wychodzi 8-9, generalnie nie jest źle. Chętnie zawirusuję motor ale jeszcze nie spotkałem firmy w Polsce co robi cjeb-y, poczekamy zobaczymy ile masz przejechane? co tak mało ci pali , bo ja mam 1300km i jak narazie to średnie spalanie wychodzi mi 9,8l/100km ( 80 % po mieście)a tylko tykam bo motor jeszcze na dotarciu
Śmierć z nieba Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 (edytowane) No witam, silkiczek całkiem ok, moment robi całkiem przyjemne wrażenia, narazie zrobiłem 21 tys, spalanie śr mam 7,5 l - 70% miasto- żona jeździ do pracy,w trasie jak jade tak do 110 km/h to zawsze ponizej 6,5 l zejdę, jak wpadne na autostradę to wychodzi 8-9, generalnie nie jest źle. Chętnie zawirusuję motor ale jeszcze nie spotkałem firmy w Polsce co robi cjeb-y, poczekamy zobaczymy ile masz przejechane? co tak mało ci pali , bo ja mam 1300km i jak narazie to średnie spalanie wychodzi mi 9,8l/100km ( 80 % po mieście)a tylko tykam bo motor jeszcze na dotarciu W sumie mam 26 ,7 tys. też nie przesadzam z piłowaniem, myśle że poprostu mój spokojny tryb jazdy, poprzednie BRD też mwychodziło mi poniżej średniej forumowej Edytowane 21 Kwietnia 2015 przez Śmierć z nieba
Elvis_P Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Ja zrobiłem swoim na razie 25 tyś. , średnie spalanie 9,8 l. - 80% miasto, reszta trasa. Na mieście rzadko schodzę poniżej 10 l. może dla tego, że mam multitrona a nie manuala. Jeżeli masz średnie 7,5 l. to w Brodnicy chyba nie ma korków . Syndroom spalanie koło 10 l. jest całkiem normalne dla takiego silnika przy tej masie auta. 6 - 7 l. to pali mojemu koledze Rapid z silnikiem 1.6 TDI.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się