grzes283 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2015 Super, ważne że wszystko śmiga Tak jak pisałem wyżej - czytamy rozpiski pinów, bo to bardzo ważne, tym bardziej jak się nie ma zbytnio wiedzy w temacie, sam tak robiłem
Quattro B6 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Witam. Dzisiaj jeszcze raz wszystko przeglądnąłem i posprawdzałem i działa . Chciałbym podziękować grzes283 i nitroo dzięki których podpowiedziom i sugestia ogarnąłem to, dzięki. A teraz jeszcze pytanko jak i gdzie jeżeli jest taka w ogóle możliwość ustawienia czasu świecenia clh, bo po otwarciu z pilota świeci do momentu otwarcia drzwi, natomiast po zamknięciu świeci i świeci, czekałem ponad minutę i wciąż świeciło. I sprawa druga: drl włączają się na włączniku w pozycji zero, ksenon włącza się na pozycji auto. Czy jest możliwość zrobienia tak aby drl włączały się na pozycji auto, natomiast na pozycji zero nic nie było włączone ? No chyba, że zwg na to że robiło się już ciemno czujnik zmierzchu, przy ustawieniu na auto zapalił ksenony. Tak jak grzes283 napisał vag - 09 - Cent. Elect. / Adaptation - 10 ...tu masz screeny :
r7adek Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Witam. Dzisiaj jeszcze raz wszystko przeglądnąłem i posprawdzałem i działa . Chciałbym podziękować grzes283 i nitroo dzięki których podpowiedziom i sugestia ogarnąłem to, dzięki. A teraz jeszcze pytanko jak i gdzie jeżeli jest taka w ogóle możliwość ustawienia czasu świecenia clh, bo po otwarciu z pilota świeci do momentu otwarcia drzwi, natomiast po zamknięciu świeci i świeci, czekałem ponad minutę i wciąż świeciło. I sprawa druga: drl włączają się na włączniku w pozycji zero, ksenon włącza się na pozycji auto. Czy jest możliwość zrobienia tak aby drl włączały się na pozycji auto, natomiast na pozycji zero nic nie było włączone ? No chyba, że zwg na to że robiło się już ciemno czujnik zmierzchu, przy ustawieniu na auto zapalił ksenony. Tak jak grzes283 napisał vag - 09 - Cent. Elect. / Adaptation - 10 ...tu masz screeny : Dzięki.
grzes283 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2015 Dokładnie, najlepiej na 10 sek.....
BEX4 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 posiadam u siebie ori czujnik zmierzchu oraz clh dołożyłem moduł sd2 (światła drogowe świecą na 30%) bym chciał dołożyć ori przełącznik z b7 drl clh jak podłączyć przełącznik pod drl??? clh oraz podświetlenie przełącznika działa z ori kostki pozostawionej z przełącznika clh
grzes283 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2015 Schemat str. 1. Wszystko masz rozrysowane. Prościej już chyba się nie da.:-)
Szefcio Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 A jaki przekaźnik trzeba kupić aby odpalić drl w B6? bo nie ma informacji w tym wątku?
kamil.kania Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 mam taki problem: po przełożeniu mce E na F i założeniu fotochromu z kompasem po oryginalnej(!) pełnej wiązce 6 pin, lusterko dalej nie działa (domyślam się że zadziała po zakodowaniu mce???) a światła mają drobny problem: jak włącze postojówki to włączają się normalnie standardowo postojówki. jak przełącznik przesunę dalej w prawo normalnie- drogowe. ale gdy wróce o jeden stopień w lewo pokrętłem to drogowe nie gasną, tak jak to było wcześniej. dodatkowo wywala błąd przeciwmgielnych. uwalony mce czy wsyzstko wróci do normy po zakodowaniu i przyuczeniu vinu?
r7adek Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 mam taki problem: po przełożeniu mce E na F i założeniu fotochromu z kompasem po oryginalnej(!) pełnej wiązce 6 pin, lusterko dalej nie działa (domyślam się że zadziała po zakodowaniu mce???) a światła mają drobny problem: jak włącze postojówki to włączają się normalnie standardowo postojówki. jak przełącznik przesunę dalej w prawo normalnie- drogowe. ale gdy wróce o jeden stopień w lewo pokrętłem to drogowe nie gasną, tak jak to było wcześniej. dodatkowo wywala błąd przeciwmgielnych. uwalony mce czy wsyzstko wróci do normy po zakodowaniu i przyuczeniu vinu? Proponuje zakodować mce, skasować błędy i wtedy sprawdzić. Jeżeli nadal coś nie tak, należy jeszcze raz sprawdzić podłączenie. Ja u siebie sprawdzałem z trzy razy, zanim wszystko zaczęło działać jak należy. A jaki przekaźnik trzeba kupić aby odpalić drl w B6? bo nie ma informacji w tym wątku? Przekaźnik samochodowy PRE 0004 12V DC 30/40A i do tego gniazdo przekaźnika. Koszt około 10 zł wszystko.
kamil.kania Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 mam taki problem: po przełożeniu mce E na F i założeniu fotochromu z kompasem po oryginalnej(!) pełnej wiązce 6 pin, lusterko dalej nie działa (domyślam się że zadziała po zakodowaniu mce???) a światła mają drobny problem: jak włącze postojówki to włączają się normalnie standardowo postojówki. jak przełącznik przesunę dalej w prawo normalnie- drogowe. ale gdy wróce o jeden stopień w lewo pokrętłem to drogowe nie gasną, tak jak to było wcześniej. dodatkowo wywala błąd przeciwmgielnych. uwalony mce czy wsyzstko wróci do normy po zakodowaniu i przyuczeniu vinu? Proponuje zakodować mce, skasować błędy i wtedy sprawdzić. Jeżeli nadal coś nie tak, należy jeszcze raz sprawdzić podłączenie. Ja u siebie sprawdzałem z trzy razy, zanim wszystko zaczęło działać jak należy. A jaki przekaźnik trzeba kupić aby odpalić drl w B6? bo nie ma informacji w tym wątku? Przekaźnik samochodowy PRE 0004 12V DC 30/40A i do tego gniazdo przekaźnika. Koszt około 10 zł wszystko. tak zrobię, ale chcę się upewnić: przy zmianie mce e na f i dokladaniu fotochromu nie trzeba nic robic oprocz dolozenia przewodow od lusterka? czy trzeba jakos zmieniac piny w mce? podlaczenie reszty elektroniki (swiatla etc) jest identyczne?
r7adek Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Robisz jak opisane jest w 1 poście tego tematu - w mce nic nie przepinasz tylko dokładasz piny. Natomiast we włączniku świateł w zależności jaki masz tam się odcina przewód pin 1 i łączy z mce, oraz dokładasz brakujące. Przejrzyj schemat i poczytaj na spokojnie temat i ogarniesz. Żeby wszystkie mody były tak dokładnie opisane to było by git.
Szefcio Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) Widze że na alegro są różne moduły: niektóre są sterowane plusem, a niektóre minusem. I moje pytanie zgodnie z schematem z 1 postu: Pin 3 gniazdo C w MCE F to wyjście dla świateł postojowych - rozłączy nam DRL po włączeniu postojowych pin 3 w MCE to minus czy plus? bo od tego będzie zależeć jaki moduł drl trzeba zakupić... Przykładowo czy ten moduł się nada: http://allegro.pl/modul-swiatel-dziennych-reg-potenj-od-10-do-45-i5086004507.html?source=mlt Edytowane 12 Lutego 2015 przez Szefcio
r7adek Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Widze że na alegro są różne moduły: niektóre są sterowane plusem, a niektóre minusem. I moje pytanie zgodnie z schematem z 1 postu: Pin 3 gniazdo C w MCE F to wyjście dla świateł postojowych - rozłączy nam DRL po włączeniu postojowych pin 3 w MCE to minus czy plus? bo od tego będzie zależeć jaki moduł drl trzeba zakupić... Przykładowo czy ten moduł się nada: http://allegro.pl/modul-swiatel-dziennych-reg-potenj-od-10-do-45-i5086004507.html?source=mlt To chyba właśnie po to montuje się przekaźnik. Ja mam z proeltec ale nie wiem czym jest sterowany. Robiłem z tym co na w tym temacie jest: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/227985-montaz-modulu-drl-w-swiatlach-drogowych/
Szefcio Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 z tego co ja wiem to przekaźnik jest po to by sterowanie z wyłącznika DRL działało prawidłowo, bo bez przekaźnika na "0" masz włączone światłą a na "1" wyłączone. Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi.
r7adek Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 z tego co ja wiem to przekaźnik jest po to by sterowanie z wyłącznika DRL działało prawidłowo, bo bez przekaźnika na "0" masz włączone światłą a na "1" wyłączone. Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi. Tak, masz rację.
Szefcio Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Widze że na alegro są różne moduły: niektóre są sterowane plusem, a niektóre minusem. I moje pytanie zgodnie z schematem z 1 postu: Pin 3 gniazdo C w MCE F to wyjście dla świateł postojowych - rozłączy nam DRL po włączeniu postojowych pin 3 w MCE to minus czy plus? bo od tego będzie zależeć jaki moduł drl trzeba zakupić... Przykładowo czy ten moduł się nada: http://allegro.pl/modul-swiatel-dziennych-reg-potenj-od-10-do-45-i5086004507.html?source=mlt To chyba właśnie po to montuje się przekaźnik. Ja mam z proeltec ale nie wiem czym jest sterowany. Robiłem z tym co na w tym temacie jest: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/227985-montaz-modulu-drl-w-swiatlach-drogowych/ Widze na schemacie połączeniowym tych 2 modułów że sterowanie jest takie same czyli powinien pasować każdy z nich
Quattro B6 Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Polecam ten Moduł Świateł Dziennych LEPARD http://allegro.pl/modul-swiatel-dziennych-drl-swiatla-dzienne-usb-i5053008419.html Mam go założonego według tego schematu i działa idealnie, nie jest tani ale ma kilka przydatnych funkcji i jest bardzo mały. Ja u siebie mam podłączone DRL pod halogeny do których włożyłem mocne Ledy, ustawiłem je na 30% i jest super
grzes283 Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 Proszę bardzo, przekaźnik, jaki ja zastosowałem: Kupiony w sklepie elektronicznym, za chyba 6 zł. Moduł, jaki u siebie zastosowałem : http://allegro.pl/modul-swiatel-dlugich-dziennych-drl-dzienne-nr-1-i5050431696.html
Szefcio Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) Ja ma takie pytanie: Przełącznik DRL sterowny jest masą czyli Pin 3 – aktywacja świateł DLR. Co to dokładnie znaczy? Czyli w pozycji "zero" jest podłączony do masy, czy rozłącza w tej pozycji masę. Czy na odwrót? W pozycji "jeden" jest podłączony do masy? Bo mój moduł ma dodatkowy przewód na sterowanie masą i może da się to podłączyć dzięki niemu bez przekaźnika. Tylko muszę wiedzieć jak działa przełącznik DRL. Edytowane 19 Lutego 2015 przez Szefcio
Rekomendowane odpowiedzi