Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1.8 turbo 180 km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rozwiniesz? Sorry bo nie rozumiem zupelnie o co chodzi

Opublikowano

LPG

Opublikowano

Malo kto juz tlucze te stare kotly bez lpg, chyba ze malo kilometrow ::)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

To było 4 lata temu.

Opublikowano

Dobra instalacja LPG pozwoli parę PS'ów więcej wycisnąć, lpg ma więcej oktanów :decayed:

Opublikowano (edytowane)

Ale by mi się micha cieszyła jakbym samym programem 210Km wyciągnał :banan:



Wtryski zapętlają już przy około 5 tys obr z hakiem na takim setupie

Możesz coś wiecej, dokładniej co się wtedy dzieje jak się wtryski zapętlają? jakie są obiawy czy coś takiego :)

Edytowane przez przemek11
Opublikowano

Delikatne oslabienie, praktycznie nieodczuwalne. Na wykresie z hamowni widac lekkie zalamanie

Opublikowano

A no to jak praktycznie nieodczuwalne to da się żyć ;)

Opublikowano

Ale zapetlajace sie wtryski to juz brak mozliwosci adaptacyjnych. Jak zajdzie potrzeba podlania paliwem to komputer nie bedzie mial juz chyba pola manweru nie?

Opublikowano

Czyli w sumie tak czy siak przydałyby sie wieksze wtryski PB?

Opublikowano

Jak najbardziej

Opublikowano

bo z tego co kumam, jak się ma LPG i zapętlające sie wtryski to problem za małych wtrysków PB? pomimo ze wtryski LPG powinny szarpnąć np 240KM?

Opublikowano

Ale zapetlajace sie wtryski to juz brak mozliwosci adaptacyjnych. Jak zajdzie potrzeba podlania paliwem to komputer nie bedzie mial juz chyba pola manweru nie?

Masz rację jak najbardziej, choć aeb to i tak tępa masa na wąskopasmowej sondzie więc praktycznie nic nie koryguje w pętli otwartej, jedynie to co wystruga sobie podczas lekkich obciążeń. Najtaniej to wrzucić do auta EGT i heja

Opublikowano

Wlasnie, zapetlone wtryski to opcja na uboga mieszanke na wysokich obrotach a wiec i zbyt wysoka temperature. Cos czego nalezy unikac za wszelka cene ;)

Opublikowano

Grunt to dobra przepływka w tych autach Moje doświadczenia póki co na to wskazują.... jak przepływka zaniża to auto jedzie na tragicznym AFR....

Moje na tym setupie latało na AFR 12- 11,7 więc lala .... Plus mam taki że często coś kąbinuje i sprawdzam AFR

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...