koziol1172 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Rozwiniesz? Sorry bo nie rozumiem zupelnie o co chodzi
koziol1172 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Malo kto juz tlucze te stare kotly bez lpg, chyba ze malo kilometrow : 1
MrTea Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Dobra instalacja LPG pozwoli parę PS'ów więcej wycisnąć, lpg ma więcej oktanów
przemek11 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) Ale by mi się micha cieszyła jakbym samym programem 210Km wyciągnał Wtryski zapętlają już przy około 5 tys obr z hakiem na takim setupie Możesz coś wiecej, dokładniej co się wtedy dzieje jak się wtryski zapętlają? jakie są obiawy czy coś takiego Edytowane 13 Stycznia 2015 przez przemek11
koziol1172 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Delikatne oslabienie, praktycznie nieodczuwalne. Na wykresie z hamowni widac lekkie zalamanie
przemek11 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 A no to jak praktycznie nieodczuwalne to da się żyć
marcindlug Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Ale zapetlajace sie wtryski to juz brak mozliwosci adaptacyjnych. Jak zajdzie potrzeba podlania paliwem to komputer nie bedzie mial juz chyba pola manweru nie?
przemek11 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Czyli w sumie tak czy siak przydałyby sie wieksze wtryski PB?
przemek11 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 bo z tego co kumam, jak się ma LPG i zapętlające sie wtryski to problem za małych wtrysków PB? pomimo ze wtryski LPG powinny szarpnąć np 240KM?
koziol1172 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Ale zapetlajace sie wtryski to juz brak mozliwosci adaptacyjnych. Jak zajdzie potrzeba podlania paliwem to komputer nie bedzie mial juz chyba pola manweru nie? Masz rację jak najbardziej, choć aeb to i tak tępa masa na wąskopasmowej sondzie więc praktycznie nic nie koryguje w pętli otwartej, jedynie to co wystruga sobie podczas lekkich obciążeń. Najtaniej to wrzucić do auta EGT i heja
marcindlug Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Wlasnie, zapetlone wtryski to opcja na uboga mieszanke na wysokich obrotach a wiec i zbyt wysoka temperature. Cos czego nalezy unikac za wszelka cene
koziol1172 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Grunt to dobra przepływka w tych autach Moje doświadczenia póki co na to wskazują.... jak przepływka zaniża to auto jedzie na tragicznym AFR.... Moje na tym setupie latało na AFR 12- 11,7 więc lala .... Plus mam taki że często coś kąbinuje i sprawdzam AFR
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się