bartikol78 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Witam Bede wymienial przednie amortyzatory i problem polega na tym ze nie posiadam urzadzenia do ustawienia prawidlowego kata do poprawnego montazu . Czy jest mozliwosc ustawienia amorkow bez tego urzadzenia? Z gory dziekuje za podpowiedzi
powaguspisz Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zmieniałem u siebie, i nie spotkałem się i nie widziałem takowego urządzenia które to ma niby poprawnie ustawić kąty. Z tego co mi się wydaje dół masz mocowany w B6 na widełkach góra normalnie w obsadzie, i tam nic nie ustawia się.
bartikol78 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2015 Czyli nie powinno byc problemu ? Mam tu ksiazke A4 i tam sa pokazane jakies katy ustawienie dolnego mocowania sprezyny i to mnie wlasnie ciekawi
krzysiekml Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 zwróć uwagę na skręcenie widełek wzgledem mocowania całości (ta stopka na trzy śruby)do karoserii bo inaczej nie skręcisz amora jak ci nie będzie pasował na wahacz
jaro1768 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 (edytowane) Złóż ze wstępnie ustawionym "na oko" kątem i załóż do samochodu, następnie ściśnij ściągaczem sprężynę aż uzyskasz możliwość jej obracania a właściwie dolnej części amorka. Będziesz miał możliwość idealnego ustawienia widełek względem wahacza dolnego. Po ustawieniu i założeniu śruby luzujesz sprężynę i masz OK. A w książce są pomylone kąty na mocowaniu łożysk górnych, żeby było dobrze trzeba odwrotnie ustawić, porównaj wyjęty amor z tym co mówi opis rysunku. Edytowane 8 Stycznia 2015 przez jaro1768
edekxp Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 (edytowane) Mocowanie górnej części amora nie da się przesunąć na boki.W otwory karoserii wchodzą takie tulejki w nie dopiero śruby.Regulacji tu nie ma. W B6 nie ustawia się kątów wyprzedzenia.Zbierzność i tyle Edytowane 8 Stycznia 2015 przez edekxp
bartikol78 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2015 Bede zakladal bilstein b8 ,a jezeli chodzi o oslony i odboje to zakladam stare rozumiem? Bo w nowym komplecie przyszly tylko amorki z "amelyniowymi" talezami.
roman_tyk Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 ile dales za b8? zaloz lepiej oslony odboje z 1bv
bartikol78 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2015 ile dales za b8? zaloz lepiej oslony odboje z 1bv 550£ za cztery sztuki
jaro1768 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Osłony jak całe to mogą zostać ale odboje nowe i do wersji o skróconym skoku. Są krótsze od tych z zawieszenia standart. Talerze siedzą u Ciebie ciasno czy możesz je np obrócić? Pytam bo kupiłem tyle że b4, a tam talerze były luźne i tak się zastanawiam czy tak ma być czy też jakaś lipa wyszła od bilsteina.
edekxp Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 (edytowane) Talerze powinny ciasno siedzieć.U siebie musiałem ze starych amorów przełożyć do nowych i trzeba było je ustawić odpowiednio. Mają ścięty jeden bok, nie wiem po co, ale ustawiłem tak jak było na starych Edytowane 9 Stycznia 2015 przez edekxp
jaro1768 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Do b4 nie pasują ori, są za małe. W kpl są stalowe i bez ścięcia ale niestety luźne, niby tak ma być ale męczy mnie to bo w sumie pierwszy raz spotkałem się z luźną podporą sprężyny, zawsze były na wcisk lub spawane.
bartikol78 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2015 U mnie sa ladnie spasowane te taleze ale mozna nimi obracac , jutro biore sie za wymiane calego zawieszenie wiec dam znac jak poszlo. Przod wymieniony, czas na browarek
misiek95 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 polecam sobie zaznaczyć dwoma kreseczkami talerz i mocowanie i potem złożyć tak jak było
bartikol78 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2015 Dzieki ale juz przod zalozony , obylo sie bez problemow. Jutro tyl, ale narazie
Duch^ Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) Jest specjalny sprzęt do ustawienia kątu . Amortyzator nie może być wsadzony bez ustawienia go ale jeżeli takiego nie posiadamy.. Dolne widełki nie mogą być osadzone krzywo względem tuleji w wahaczu dolnym poprostu jeżeli mamy przykręcony amor na górze to widełki powinny wejść bez naciągania go (lewo-prawo)przy wkładaniu teJ dolnej śruby koniec filozofii Edytowane 13 Stycznia 2015 przez Duch^
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się