jarko Opublikowano 22 Lutego 2009 Opublikowano 22 Lutego 2009 Zapraszam serdecznie do udziału w konkursie >> Najładniejsza A4 na forum <<
Patrox Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Opublikowano 12 Marca 2009 Po długim czasie postanowilismy w moim aucie załozyć jako pierwsi w Polsce chyba duże turbo w AUDI A4 B7. Dodatkowo wydech 3 cale i kilka innych patentów. Niestety sterownik EDC16 nie jest tak fajnym komputerem jak poczciwe EDC15 i ma dużo mniejsze możliwości do tuningu. Efekt wstępny, z czesem bedziemy robic korekty. Momment obrotowy ustawiliśmy specjalnie na takim poziomie na moja odpowiedzialność na testy. Na bieżąco będę informował o jakis awariach lub uślizgnięciach. Auto w porównaniu do poprzedniego setupu ciagnie dużo szybciej i prawie do 5000tyś.
Gość mmcv Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 to bardzo duzo ciagnie biorac pod uwage ze diesle sie kreca do 4-4.5tys :gwizdanie: (pomijam fakt ze napisales 5000tys - to chyba silnik od rakiety ). Nie jestem specem ale dla mnei wykres konczy sie na 4.6 i ja bym go dalej nie krecil , wogole bym go nie krecil pod ta skale... Moment miazga jak sprzeglo to wytrzyma to spoko choc widze ze szczyt przy 2.5.
Patrox Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Opublikowano 12 Marca 2009 to bardzo duzo ciagnie biorac pod uwage ze diesle sie kreca do 4-4.5tys :gwizdanie: (pomijam fakt ze napisales 5000tys - to chyba silnik od rakiety ). Nie jestem specem ale dla mnei wykres konczy sie na 4.6 i ja bym go dalej nie krecil , wogole bym go nie krecil pod ta skale... Moment miazga jak sprzeglo to wytrzyma to spoko choc widze ze szczyt przy 2.5. Silniki 2,0 16v maja dużo większy flow przez głowice i można je kręcić wyżej. Auto zostało niedoachamowane przez i tak zbyt dużą prędkośc na rolkach. Sprzegło jest w stanie wytrzymac 490nm. testowo sprawdzaliśmy i trzymało bez problemu( 400nm było juz przy 2100obr.
ba$ior Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 Po długim czasie postanowilismy w moim aucie załozyć jako pierwsi w Polsce chyba duże turbo w AUDI A4 B7. Dodatkowo wydech 3 cale i kilka innych patentów. Niestety sterownik EDC16 nie jest tak fajnym komputerem jak poczciwe EDC15 i ma dużo mniejsze możliwości do tuningu. Efekt wstępny, z czesem bedziemy robic korekty. Momment obrotowy ustawiliśmy specjalnie na takim poziomie na moja odpowiedzialność na testy. Na bieżąco będę informował o jakis awariach lub uślizgnięciach. Auto w porównaniu do poprzedniego setupu ciagnie dużo szybciej i prawie do 5000tyś. U grubo Panie Czy takie mody będziesz oferował z gwarancją na 100.000 kilometrów... ?? Jak tak to się piszę
alvaro Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 ba$ior chyba przy 100 zapomniałeś dodać k ?? Sorry za OT Patrox Wyniki
Tomeks Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 ba$ior chyba przy 100 zapomniałeś dodać k ?? Sorry za OT Patrox Wyniki no właśnie ,bo gwarancja na 100km to starczyła by tylko dla mydla,on tyle kilosów robi przez rok OT
mydlo Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 bo gwarancja na 100km to starczyła by tylko dla mydla,on tyle kilosów robi przez rok Taaaa pogadaj sobie. To 2.0 Twoje 2.5 rozgniecie na kwaśne jabłko Patox wynik
ArkadiuS Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 No to mi gul skoczył , w sobotę pogadamy o moich modach
Patrox Opublikowano 18 Marca 2009 Autor Opublikowano 18 Marca 2009 od ostatniego strojenia zrobione juz 1500Km. To nie był finalny wykres, wkrótce kolejne update. Bede relacjonował na bieżąco. A co do przebiegu to przy rozsądnym kierowniku i następne 150 tys się zrobi. A sprzęgła seryjne często padaja, szczególnie docisk z winy fabryki. Obecnie auto porównywalnie jedzie do lekko zmodzonego 3,0 tdi
ba$ior Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 No no jedzie i to szybko ale pamiętaj, że to FWD a nie Qwattro ale i tak bardzo Ciebie lubię
Patrox Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Opublikowano 19 Marca 2009 No no jedzie i to szybko ale pamiętaj, że to FWD a nie Qwattro ale i tak bardzo Ciebie lubię Co prawda to prawda, poprzedni mój samochód miał napęd na cztery koła. Ale w moim przekonaniu nie ma potrzeby do tego samochodu wsadzać quattro, obecnie mam opony na zimę 205/50/17 i nie mam większych problemów z trakcja. A jak chce polatać bokami to wsiadam w mój poprzedni samochód. Do startów na 1/4 mili mamy też inny samochód, a to jest zwykły szary samochodzik do jazdy na co dzień. Pozdrawiam
Patrox Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Opublikowano 19 Marca 2009 A poprzedni samochod to...? Więcej można poczytać tutaj: http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=10871&start=0 http://img255.imageshack.us/my.php?image=2669fr1.jpg
-adek Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 wynik naprawdę zacny no to się można zdziwić na drodze napotykając takiego cichociemnego potwora Leon również był śliczny, szkoda że nowy właściciel nie zachował mocy.....
Patrox Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Opublikowano 22 Marca 2009 Tu zdjęcia podczas pomiarów http://img5.imageshack.us/img5/2364/dsc6289.jpg
886312 Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 Tu zdjęcia podczas pomiarów http://img5.imageshack.us/img5/2364/dsc6289.jpg to nowa hamownia w dynosofcie??
Gość Trzeniu Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Przód tej B7ki po prostu miażdzy ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się